eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrołęka › "Wymiana oświetlenia na energooszczędne wraz z instalacją systemu zarządzania oświetleniem" - Etap I.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2016-10-25

Ogłoszenie nr 330294 - 2016 z dnia 2016-10-25 r.

Ostrołęka:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 327666
Data: 20/10/2016

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Mazowiecki Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Psarskiego w Ostrołęce, Krajowy numer identyfikacyjny 30461600000, ul. Al. Jana Pawła II  , 07410   Ostrołęka, woj. mazowieckie, państwo , tel. 297 652 122, e-mail , faks 297 604 569.
Adres strony internetowej (url): www.szpital.ostroleka.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II.
Punkt: 4)
W ogłoszeniu jest: 1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. "Wymiana oświetlenia na energooszczędne wraz z instalacją systemu zarządzania oświetleniem" - Etap I. 2. CPV: 45.00.00.00 -7 Roboty budowlane. 45311100-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45316110-9 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45317300-5 Instalowanie elektrycznych urządzeń rozdzielczych 45314310-7 Układanie kabli 45231400-9 Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 31524120-2 Oświetlenie sufitowe 31527200-8 Oświetlenie zewnętrzne 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 6. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 7. Zamawiający nie przewiduje stosowania dynamicznego systemu zakupów. 8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. 9. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy. 10. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 11. Termin realizacji zamówienia: termin rozpoczęcia: do 7 dni od daty zawarcia umowy. termin zakończenia: 5.12.2016 r. 10. Roboty realizowane będą na podstawie : - Dokumentacji projektowej, - STWiOR, - prawa budowlanego, - sztuki budowlanej, - zaleceń Zamawiającego, 11. Inne uwarunkowania: 1) Podane w dokumentacji projektowej przedmiary robót należy traktować jako materiał pomocniczy. 2) Podane w dokumentacji projektowej przykładowe nazwy handlowe materiałów i ich producentów nie stanowią nakazu ich stosowania. Nazwami handlowymi posłużono się w celu opisania parametrów jakościowych danego wyrobu. 3) Wszystkie elementy wymienione powyżej mogą być zastąpione przez inne, równoważne, posiadające wszystkie wymagane atesty, certyfikaty i pozwolenia. Ciężar udowodnienia, że wyroby przyjęte przez Wykonawcę są równoważne w stosunku do zaproponowanych w dokumentacji projektowej, spoczywa na Wykonawcy. 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 5) Wszystkie wymiary i powierzchnie należy sprawdzić przed zamówieniem materiałów. 6) Wykonawca winien wydzielić i zabezpieczyć teren prowadzonych prac. 7) Wykonywanie robót, odbiory częściowe oraz organizację (bhp, ppoż. oraz koordynacja w zakresie bhp) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy. 12.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: - załącznik nr 10A i 10B do SIWZ - Dokumentacja projektowa: oświetlenie wewnętrzne i zewnętrzne, - załącznik nr 8A i 8B do SIWZ - Przedmiary robót: oświetlenie wewnętrzne i zewnętrzne (opracowanie pomocnicze), - załącznik nr 9A i 9B do SIWZ - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót: oświetlenie wewnętrzne i zewnętrzne. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza użycie innych równoważnych materiałów, technologii i urządzeń niż wskazane w Dokumentacji projektowej (załącznik nr 10A i 10B do SIWZ), przedmiarze robót (załącznik nr 8A i 8B do SIWZ) oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (załącznik nr 9A i 9B do SIWZ), lecz muszą one spełniać wszystkie normy oraz być o parametrach technicznych nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza użycie innych równoważnych normalizacji i systemów odniesienia technicznego od wskazanych w opisie na zasadzie art. 30 ust. 4 ustawy Pzp. Użyte w STWiOR terminy: materiał I gatunku, najwyższej jakości. itp.;- oznaczają podwyższony standard stosowanych materiałów. W przypadku opraw opisanych w Załączniku nr 9A i 9B Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych Zamawiający dopuszcza zaoferowanie opraw o parametrach określonych w Formularzem ofertowym - Załącznik nr 1 do SIWZ. Na podstawie odrębnie zawartej umowy Wykonawca zapłaci Zamawiającemu: za dostawę energii elektrycznej, dostawę wody i odprowadzenie ścieków, zgodnie z Załącznikiem nr 11 do SIWZ. 13. Jeżeli czynności wykonywane na placu budowy będą miały charakter czynności, o których mowa w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy Zamawiający wymaga aby czynności te wykonywane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę (Podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę. W szczególności chodzi o osoby wykonujące roboty budowlane przez cały okres realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia w dniu podpisania umowy z Zamawiającym oświadczenia, że Wykonawca (Podwykonawca) zawarł umowę o pracę z osobami wykonujących roboty budowlane na podstawie Kodeksu pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.) art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. umowy o pracę. Zamawiający zobowiązuje się do zachowania tajemnicy danych osobowych, przyjmując z tego tytułu pełną odpowiedzialność. Nie przedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia którym mowa wyżej w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako nienależyte wykonanie umowy polegające na niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników wykonujących roboty budowlane na podstawie umowy o pracę. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu do umów jakie Wykonawca (podwykonawca) zawarł z osobami wykonującymi roboty budowlane objęte niniejszym zamówieniem na podstawie art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeksu pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). Załączniki nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8A, 8B, 9A, 9B, 10A, 10B, 11 - stanowią integralną część SIWZ
W ogłoszeniu powinno być: 1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. "Wymiana oświetlenia na energooszczędne wraz z instalacją systemu zarządzania oświetleniem" - Etap I. 1a. ZAKRES ROBÓT DO WYKONANIA w ETAPIE I: Lp. Nazwa zadania i zakres robót do wykonania 1. Oświetlenie zewnętrzne (bez terenu przy budynku Hotelu), w tym: 1.1 Szafa sterowania oświetleniem 1.2 Kable linii oświetlenia ulicznego i pomiary - 1523,6m 1.3 Montaż 230szt. opraw LED oświetlenia zewnętrznego 1.4 Zabezpieczenie antykorozyjne słupów 2. Oświetlenie wewnętrzne - PIWNICE (Poziom -1, we wszystkich budynkach/budowlach Szpitala), w tym: 2.1 Montaż 415szt. opraw LED oświetlenia wewnętrznego 2.2 Montaż 233szt. czujek ruchu 2.3 Wykonanie instalacji zasilająco-sterowniczej 3. Oświetlenie wewnętrzne - BLOK "C" (klatki schodowe i ciągi komunikacyjne), w tym: 3.1 Montaż 328szt. opraw LED oświetlenia wewnętrznego 3.2 Montaż 8szt. czujek ruchu 3.3 Wykonanie instalacji zasilająco-sterowniczej Wykonanie niniejszego przedmiotu zamówienia polegać będzie na modernizacji istniejącego u Zamawiającego oświetlenia. 2. CPV: 45.00.00.00 -7 Roboty budowlane. 45311100-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45316110-9 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45317300-5 Instalowanie elektrycznych urządzeń rozdzielczych 45314310-7 Układanie kabli 45231400-9 Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 31524120-2 Oświetlenie sufitowe 31527200-8 Oświetlenie zewnętrzne 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 6. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 7. Zamawiający nie przewiduje stosowania dynamicznego systemu zakupów. 8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. 9. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy. 10. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 11. Termin realizacji zamówienia: termin rozpoczęcia: do 7 dni od daty zawarcia umowy. termin zakończenia: 5.12.2016 r. 10. Roboty realizowane będą na podstawie : - Dokumentacji projektowej, - STWiOR, - prawa budowlanego, - sztuki budowlanej, - zaleceń Zamawiającego, 11. Inne uwarunkowania: 1) Podane w dokumentacji projektowej przedmiary robót należy traktować jako materiał pomocniczy. 2) Podane w dokumentacji projektowej przykładowe nazwy handlowe materiałów i ich producentów nie stanowią nakazu ich stosowania. Nazwami handlowymi posłużono się w celu opisania parametrów jakościowych danego wyrobu. 3) Wszystkie elementy wymienione powyżej mogą być zastąpione przez inne, równoważne, posiadające wszystkie wymagane atesty, certyfikaty i pozwolenia. Ciężar udowodnienia, że wyroby przyjęte przez Wykonawcę są równoważne w stosunku do zaproponowanych w dokumentacji projektowej, spoczywa na Wykonawcy. 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 5) Wszystkie wymiary i powierzchnie należy sprawdzić przed zamówieniem materiałów. 6) Wykonawca winien wydzielić i zabezpieczyć teren prowadzonych prac. 7) Wykonywanie robót, odbiory częściowe oraz organizację (bhp, ppoż. oraz koordynacja w zakresie bhp) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy. 12.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: - załącznik nr 10A i 10B do SIWZ - Dokumentacja projektowa: oświetlenie wewnętrzne i zewnętrzne, - załącznik nr 8A i 8B do SIWZ - Przedmiary robót: oświetlenie wewnętrzne i zewnętrzne (opracowanie pomocnicze), - załącznik nr 9A i 9B do SIWZ - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót: oświetlenie wewnętrzne i zewnętrzne. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza użycie innych równoważnych materiałów, technologii i urządzeń niż wskazane w Dokumentacji projektowej (załącznik nr 10A i 10B do SIWZ), przedmiarze robót (załącznik nr 8A i 8B do SIWZ) oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (załącznik nr 9A i 9B do SIWZ), lecz muszą one spełniać wszystkie normy oraz być o parametrach technicznych nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza użycie innych równoważnych normalizacji i systemów odniesienia technicznego od wskazanych w opisie na zasadzie art. 30 ust. 4 ustawy Pzp. Użyte w STWiOR terminy: materiał I gatunku, najwyższej jakości. itp.;- oznaczają podwyższony standard stosowanych materiałów. W przypadku opraw opisanych w Załączniku nr 9A i 9B Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych Zamawiający dopuszcza zaoferowanie opraw o parametrach określonych w Formularzem ofertowym - Załącznik nr 1 do SIWZ. Na podstawie odrębnie zawartej umowy Wykonawca zapłaci Zamawiającemu: za dostawę energii elektrycznej, dostawę wody i odprowadzenie ścieków, zgodnie z Załącznikiem nr 11 do SIWZ. 13. Jeżeli czynności wykonywane na placu budowy będą miały charakter czynności, o których mowa w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy Zamawiający wymaga aby czynności te wykonywane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę (Podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę. W szczególności chodzi o osoby wykonujące roboty budowlane przez cały okres realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia w dniu podpisania umowy z Zamawiającym oświadczenia, że Wykonawca (Podwykonawca) zawarł umowę o pracę z osobami wykonujących roboty budowlane na podstawie Kodeksu pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.) art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. umowy o pracę. Zamawiający zobowiązuje się do zachowania tajemnicy danych osobowych, przyjmując z tego tytułu pełną odpowiedzialność. Nie przedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia którym mowa wyżej w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako nienależyte wykonanie umowy polegające na niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników wykonujących roboty budowlane na podstawie umowy o pracę. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu do umów jakie Wykonawca (podwykonawca) zawarł z osobami wykonującymi roboty budowlane objęte niniejszym zamówieniem na podstawie art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeksu pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). Załączniki nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8A, 8B, 9A, 9B, 10A, 10B, 11 - stanowią integralną część SIWZ

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest: Data: 04/11/2016, godzina: 09:45
W ogłoszeniu powinno być: Data: 07/11/2016, godzina: 09:45

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III 1)
Punkt: 1.2)
W ogłoszeniu jest: Wykonawca musi wykazać, że: a) Posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w kwocie nie mniejszej niż 1mln zł dla każdego wypadku ubezpieczeniowego. Z w/w dokumentu jednoznacznie winno wynikać, że ubezpieczenie jest opłacone na dzień składania ofert. W przypadku braku jednoznaczności zaleca się dołączać do polisy inne dokumenty potwierdzające opłatę ubezpieczenia. b) Udokumentują dostępność do środków finansowych na przedmiotową robotę na kwotę nie mniejszą niż 1mln zł.
W ogłoszeniu powinno być: Wykonawca musi wykazać, że: a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę, co najmniej 1 mln zł. b) Udokumentują dostępność do środków finansowych na przedmiotową robotę na kwotę nie mniejszą niż 1 mln zł.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 2.2)
W ogłoszeniu jest: Kryteria - Znaczenie Cena - 60 Gwarancja (minimum ((60 m-cy) - 40
W ogłoszeniu powinno być: Kryteria - Znaczenie Cena - 60 Gwarancja (Zaoferowany okres gwarancji nie może być krótszy niż 60 miesięcy i dłuższy niż 120 miesięcy) - 40

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.