eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Pełnienie funkcji Kierownika projektu, Pracownika administracyjnego, Księgowej projektu i Specjalisty finansowego projektu, w ramach projektu Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jako

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-23

Kraków: Pełnienie funkcji Kierownika projektu, Pracownika administracyjnego, Księgowej projektu i Specjalisty finansowego projektu, w ramach projektu Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 330216 - 2009; data zamieszczenia: 23.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Nr 2 , ul. Siewna 23D, 31-231 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 415 69 68, faks 0-12 415 69 68.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Kierownika projektu, Pracownika administracyjnego, Księgowej projektu i Specjalisty finansowego projektu, w ramach projektu Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na pełnieniu funkcji 1) Kierownika projektu, 2) Pracownika administracyjnego, 3) Księgowej projektu i 4) Specjalisty finansowego projektu, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 9.1. Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostepie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Informacje o projekcie: Obszar realizacji projektu: województwo małopolskie, Gmina Miejska Kraków Termin realizacji projektu: lata szkolne 2009/2010 i 2010/2011 Grupa docelowa projektu: uczniowie klas II z 35 Gimnazjów, dla których oragnem prowadzącym jest Gmina Miejska Kraków. Przewidywana liczba uczniów: 5200. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 n/w części: Część nr 1: Kierownik Projektu Część nr 2: Pracownik administarcyjny Część nr 3: Księgowa projektu Część nr 4: Specjalista finansowy projektu. Każda w/w część odpowiada jednej samodzielnej funkcji w ramach przedmiotu zamówienia. Jedna osoba może pełnić wyłącznie jedną funkcję. Kierownik Projektu: 1. wykształcenie wyższe , pedagogiczne; 2. studia podyplomowe z zakresu doradztwa zawodowego 3. co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy z młodzieżą jako doradca zawodowy; 4. znajomość zasad i procedur realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, POKL oraz innych np. PHARE, MRPO; 5. znajomość specyfiki projektów społecznych, 6. znajomość specyfiki funkcjonowania placówek oświatowych, organizacji zajęć w szkołach i wykonywania zawodu nauczyciela, 7. pełna dyspozycyjność w czasie trwania Projektu, 8. posiadanie zdolności organizacyjnych, 9. umiejętność obsługi komputera ,w tym programów Word, Exel, Power Point, Internet 10. znajomość przepisów ustawy Karta Nauczyciela 11. znajomość podstawowych przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych i ustawy o finansach publicznych. Pracownik administracyjny: 1. wykształcenie minimum średnie 2. co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku administracyjnym 3. znajomość obsługi komputera - aplikacja MS Office, Internet; 4. łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych; 5. odpowiedzialność; 6. systematyczność; 7. komunikatywność; 8. pełna dyspozycyjność w czasie trwania Projektu, 9. posiadanie zdolności organizacyjnych. Księgowa projektu: 1. wykształcenie minimum średnie 2. znajomość podstaw księgowości związanej z edukacją; ( księgowość budżetowa) 3. znajomość obsługi komputera - aplikacja MS Office, Internet; 4. łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych; 5. odpowiedzialność; 6. systematyczność; 7. komunikatywność; 8. pełna dyspozycyjność w czasie trwania Projektu. Specjalista finansowy projektu: 1. wykształcenie wyższe 2. znajomość problematyki finansowej projektów projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, POKL 3. doświadczenie w rozliczaniu projektów POKL 4. znajomość obsługi komputera - aplikacja MS Office, Internet; 5. łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych; 6. odpowiedzialność; 7. systematyczność; 8. komunikatywność; 9. pełna dyspozycyjność w czasie trwania Projektu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki dotyczące wszystkich części zamówienia: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przesłanek wykluczenia określonych w art. 24 ust 1 i 2 ustawy - w tym spełniają następujące warunki szczegółowe: -Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień -Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia/nie spełnia w oparciu o dokumenty załączone do oferty, a których wykaz zawiera punkt VII specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - według załącznika nr 2 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b)oświadczenie dla części nr 1,3 i 4 na formularzu stanowiącym zał. nr 8 do siwz c)wykaz wykonanych usług , w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za usługi odpowiadające rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia uważa się czynności : dla 1) kierownika projektu w zakresie administracji, zarządzania i kontroli , dla 2) pracownika administarcyjnego w zakresie prac administarcyjno-biurowych, dla 3) księgowej projektu w zakresie dokonywania płatności i księgowania zdarzeń gospodarczych 4) specjalista finansowy projektu w zakresie planowania, rozliczania i sprawozdawczości finansowej - przy realizacji projektu współfinansowanego ze srodków Unii Europejskiej z podaniem nazwy projektu i programu UE z jakiego było dofinasowanie, zakres pełnionych czynności w projekcie, okres realizacji - załącznik nr 5 oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie ( np. referencje), d)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywanym zamówieniu, na wykazie zgodnym z treścią załącznika nr 3. Do dokumentu należy dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego wykształcenie oraz oświadczenie potwierdzające spełnianie wymagań określonych przez zamawiającego - zał. nr 4a do 4d. e)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w literze c) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował- zał. nr 3 i zał. nr 4a do 4d. Wraz z ofertą wykonawca winien złożyć również wypełniony formularz oferty - zał. nr 1 do siwz, zaparafowany wzór umowy zał. nr 7a do 7d do siwz, oświadczenie do umów - zał. nr 9 do siwz, oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych - zał. nr 6 do siwz oraz jeżeli dotyczy pełnomocnictwo..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.krakow.pl/?bip_id=253&mmi=5082.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 2, 31-231 Kraków, ul. Siewna 23 D.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2009 godzina 14:00, miejsce: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 2, 31-231 Kraków, ul. Siewna 23 D, sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany ze srodków Unii Europejskiej. Program Operacyjny Kapitał Ludzki. Działanie 9.1. Wyrownanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostepie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kierownik Projektu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do obowiązków Wykonawcy będzie należeć: a) przejęcie odpowiedzialności za całość realizacji projektu, w szczególności za zarządzanie przedsięwzięciem na wszystkich jego etapach. b) czuwanie nad realizacją wszystkich zadań Projektu na wszystkich jego etapach , ze szczególnym uwzględnieniem ich jakości, rzetelności i terminowości, c) podejmowanie wiążących decyzji w sprawie projektu, rozliczenie projektu, d) kontrola całości realizacji projektu, sprawozdawczość, odpowiedzialność za przebieg działań i ich zgodność z założeniami projektu, e) całościowa koordynacja merytoryczna i finansowa strony projektu, f) zarządzanie całokształtem działań związanych z realizacją projektu, g) reprezentowanie Zamawiającego w sprawach związanych z realizacją projektu wobec instytucji zewnętrznych h) promocja, monitoring i ewaluacja całości Projektu, i) uczestnictwo w przygotowywaniu wszystkich dokumentów, sprawozdań okresowych i raportów wymaganych przez Instytucje Zarządzające i Wdrażające, j) Utrzymywanie stałych kontaktów z Dyrektorem poradni, informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów k) rekrutacja podwykonawców do realizacji projektu, l) organizacja i odpowiedzialność za prawidłowy przebieg zajęć w szkołach, m) kontakty i współpraca z dyrektorami szkół uczestniczących w projekcie n) weryfikacja programów nauczania pod kątem merytorycznym, o) monitoring i kontrola zajęć w szkołach pod kątem merytorycznym, p) organizacja i odpowiedzialność za prawidłowy przebieg zajęć rozwijających w szkołach, q) przeprowadzanie wśród uczestników Projektu ankiet ewaluacyjnych i monitorujących z zajęć oraz jakości materiałów, r) gromadzenie i przekazywanie dokumentacji koordynatorowi programu s) bieżące informowanie koordynatora Projektu o sytuacji formalno- finansowej Projektu, t) monitorowanie na bieżąco realizację zadań związanych z Projektem zgodnie z harmonogramem ,budżetem i zapisami zawartymi we wniosku u) obecność podczas kontroli Projektu. v) Uczestnictwo w przygotowaniu i realizacji zamówień publicznych z godnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, w zakresie działań projektowych, w) Dokonywanie innych czynności zastrzeżonych do kompetencji Kierownika.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pracownik administracyjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do obowiązków Wykonawcy będzie należeć: a) wykonywanie czynności administracyjno-biurowych związanych z realizacją projektu ( m.in. korespondencja związana z projektem) b) prace związane z archiwizacją dokumentacji projektu; c) pomoc w rozliczaniu projektów POKL; d) Utrzymywanie stałych kontaktów z kierownikiem projektu, informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów. e) Uczestnictwo w przygotowaniu i realizacji zamówień publicznych z godnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, w zakresie działań projektowych f) obecność podczas kontroli Projektu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Księgowa projektu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do obowiązków Wykonawcy będzie należeć: a) rzetelne i terminowe księgowanie zdarzeń gospodarczych wynikających z realizacji projektu b) prawidłowe rozliczanie i odprowadzanie podatków, składek ZUS; c) kontrola prawidłowego wystawiania rachunków, umów cywilnoprawnych d) tworzenie listy płac; e) opisywanie faktur; f) dokonywanie płatności finansowych związanych z projektem; g) księgowanie dokumentów finansowych związanych z projektem; h) odpowiedzialność za mienie powierzone w ramach Projektu. i) współpraca ze Specjalistą finansowym projektu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Specjalista finansowy projektu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) rzetelne i terminowe sporządzanie ,w oparciu o informacje dostarczane przez koordynatora i kierownika projektu, wniosków o płatność wraz z zebraniem wszystkich załączników, w tym sporządzanie ostatniego wniosku o płatność b) kontrola zgodności ponoszonych kosztów z umową, wnioskiem oraz innymi dokumentami i wytycznymi obowiązującymi podczas realizacji projektu c) współpraca z osobą odpowiedzialną za księgowanie zdarzeń gospodarczych wynikających z realizacji Projektu d) współpraca z koordynatorem i kierownikiem projektu w zakresie ustalania zasad wykonywania czynności związanych z realizacją projektu e) tworzenie kwartalnych wniosków o płatność (zestawienia faktur i wydatków z Projektu za każdy kwartał); f) planowanie, wraz z kierownikiem projektu, wydatkowania budżetu projektu; g) odpowiedzialność za mienie powierzone w ramach Projektu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.