eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hoczew › Estetyka przestrzeni publicznej szansą na rozwój Średniej Wsi-Zagospodarowanie terenu wokół miejscowego Kościoła Parafialnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-23

Hoczew: Estetyka przestrzeni publicznej szansą na rozwój Średniej Wsi-Zagospodarowanie terenu wokół miejscowego Kościoła Parafialnego
Numer ogłoszenia: 330188 - 2009; data zamieszczenia: 23.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Parafia Rzymsko-Katolicka p.w. Narodzenia NMP , Średnia Wieś 122A, 38-604 Hoczew, woj. podkarpackie, tel. 0-13 4694210, faks 0-13 4696458.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sredniawies.katolicki.eu/sredniawies.php

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Parafia Rzymsko-Katolicka.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Estetyka przestrzeni publicznej szansą na rozwój Średniej Wsi-Zagospodarowanie terenu wokół miejscowego Kościoła Parafialnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu wokół Kościoła Parafialnego w Średniej Wsi. Zakres robót obejmuje: a) roboty ziemne - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych-0,16 km, mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie-1110 m2, ręczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników-45 m2, roboty ziemne wykon. koparkami przedsiębiernymi-370 m3, formowanie i zagęszczanie nasypów o wys. 3,0 m spycharkami-20 m3, ręczne plantowanie powierzchni gruntu rodzimego-40 m2, mechaniczne plantowanie powierzchni gruntu rodzimego-1200 m2. b) wykonanie chodników z kostki brukowej Nostalit-kolorowej o gr. 8 cm - wykonanie ławy pod obrzeża-17 m3, obrzeża betonowe o wym. 25x8 cm na podsypce piaskowej-460 m, wykonanie i zagęszczenie mechaniczne warstwy odsączającej na całej szer. drogi, chodnika-1100 m2, podbudowa z kruszywa łamanego-1100 m2, nawierzchnie z kostki brukowej betonowej Nostalit-kolorowej grub. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr 5 cm-1100 m2. c) wykonanie kanalizacji deszczowej - wykopy oraz przekopy koparkami-20 m3, zasypanie wykopów liniowych o ścianach pionowych gł. do 1,5 m-15 m3, kanały rurowe-14 m2, kanały z rur PCV łączonych na wcisk o śr. zewn. 160 mm-24 m, studzienki kanalizacyjne systemowe o śr. 315 mm-wpust deszczowy żeliwny-4 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.23.33.00 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego 45.23.32.60 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wyłącznie Wykonawcy spełniający łącznie niżej wymienione warunki: 1. Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat, co najmniej trzy zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 2. Zatrudniają, co najmniej jednego pracownika z uprawnieniami do kierowania budową i robotami objętymi zamówieniem. 3. Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej w związku z realizacją niniejszego projektu oraz odpowiedzialności cywilnej deliktowej z tytułu prowadzonej działalności. 5. Złożyli ofertę w sposób zgodny z wymogami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz cenowy. Załącznik nr 1 należy opracować ze szczególną starannością, gdyż w przypadku stwierdzenia omyłek rachunkowych w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 87 ustawy Prawo zam. pub., lub błędów w obliczeniu ceny Zamawiający jest zobowiązany do odrzucenia oferty. W Formularzu cenowym w kolumnie cena jednostkowa należy określić ceny dla każdej pozycji kalkulacyjnej. Ceny jednostkowe należy pomnożyć przez ilości wykazane w Formularzu cenowym wykazując ceny całkowite dla poszczególnych pozycji kalkulacyjnych. Suma cen całkowitych wszystkich pozycji kalkulacyjnych jest oferowaną ceną netto. Musi ona być jednakowa w Formularzu cenowym i w Ofercie - oferowana cena netto. 3. 2. Oświadczenie o spełnianiu wymogów określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Załącznik nr 2 (Do specyfikacji istotnych warunków zamówienia załączono wzór oświadczenia.) 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych Załącznik nr 3 Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. (W zestawieniu należy ująć wyłącznie prace o zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia. Informacje zawarte w wykazie powinny potwierdzać spełnianie warunku zawartego w pkt B. I. 1.) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia Załącznik nr 4 Informacje o kwalifikacjach i doświadczeniach podstawowego personelu kierowniczego i technicznego proponowanego do zatrudnienia na budowie w realizacji robót. Informacje zawarte w wykazie powinny potwierdzać spełnianie warunku zawartego w pkt B. I. 2.SIWZ. Dokument stwierdzający, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia. (Dokumenty potwierdzające uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w stosunku do wymienionych w wykazie osób, które będą wykonywać zamówienie; należy również dołączyć dokument potwierdzający członkostwo w Izbie Zawodowej - pkt B. I. 2.) Dokument potwierdzający uprawnienia do występowania w obrocie prawnym. Dokument potwierdzający uprawnienia do występowania w obrocie prawnym. (Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty. Dokument winien zawierać określenie osób uprawnionych do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy.) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej i deliktowej z tytułu prowadzonej działalności. (Dokument powinien potwierdzać spełnianie warunku zawartego w pkt B. I. 4.SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sredniawies.katolicki.eu/sredniawies.php.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Lesku, 38-600 Lesko, ul. Parkowa 1, pok. 201.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Lesku, 38-600 Lesko, ul. Parkowa 1, sekretariat, pokój 104.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie finansowane z środków własnych Parafii Rzymsko-Katolickiej Narodzenia N. M. P. oraz środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.