eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Rewitalizację budynku Ośrodka Kultury Ochoty przy ul. Grójeckiej 75 w Warszawie (etap I)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-23

Warszawa: Rewitalizację budynku Ośrodka Kultury Ochoty przy ul. Grójeckiej 75 w Warszawie (etap I)
Numer ogłoszenia: 330134 - 2009; data zamieszczenia: 23.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Kultury Ochoty , ul. Grójecka 75, 02-094 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 822 48 70, faks 0-22 823 97 81.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oko.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizację budynku Ośrodka Kultury Ochoty przy ul. Grójeckiej 75 w Warszawie (etap I).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rewitalizacja budynku Ośrodka Kultury Ochoty przy ul. Grójeckiej 75 w Warszawie (etap I). Zadanie opisane dokumentacją projektową załączoną do SIWZ będzie realizowane w dwóch etapach. Niniejsze postępowanie dotyczy etapu I, na który składają się następujące prace (zgodnie z załączonym przedmiarem, który obejmuje zestawienie przewidywanych do wykonania robót dla etapu I): 1) Przebudowa i instalacja nowych urządzeń grzewczych w kotłowni dla instalacji centralnego ogrzewania oraz ciepłej wody. 2) Wykonanie pionów instalacji CO. oraz CW i ZW wraz z kanalizacją. 3) Wykonanie instalacji CO. na 2 oraz 1 piętrze wraz z grzejnikami. 4) Wykonanie instalacji CW. I ZW wraz z kanalizacją na 2 oraz 1 piętrze. 5) Wykonanie instalacji CW. I ZW wraz z kanalizacją dla potrzeb sanitariatu na poziomie -1. 6) Wykonanie WLZ instalacji elektrycznej. 7) Wykonanie pełnej instalacji elektrycznej dla pietra 2 oraz 1 wraz z osprzętem. 8) Wykonanie robót rozbiórkowych przewidzianych dla rejonu kotłowni oraz 1 i 2 piętra. 9) Wykonanie robót konstrukcyjnych w rejonie kotłowni oraz 1 i 2 pietra. 10) Wykonanie robót budowlanych dla rejonu kotłowni oraz 1 i 2 piętra w zakresie: a) Przebudowy i budowy nowych ścian, b) Wymiany i montażu nowych okien i drzwi, c) Wymiany okładziny podłogowej wraz z naprawą lub nowymi technologicznie wymaganymi warstwami, d) Naprawy i przebudowy powierzchni sufitowych, e) Malowanie i zakonserwowanie wszystkich powierzchni. 11) Wykonanie wentylacji dla obszaru 2 piętra. 12) Wykonanie instalacji LAN dla obszaru 2 piętra oraz poddasza..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.26.26.90 - Remont starych budynków 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust. 1 upzp, tj.: 1). posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2). posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3). znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4). nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą ponadto spełniać następujące wymagania szczegółowe: 1). Wykonawcy, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, powinni wykonać przynajmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie budynku, o wartości co najmniej 400 000 zł brutto (z VAT) każda; 2). Wykonawcy powinni dysponować przynajmniej jedną osobą, która pełnić będzie obowiązki kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego; 3). Wykonawcy powinni posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 200 000 zł..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 upzp (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ); 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ); 5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ); 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 7.1.5, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 7. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, tj. ważne uprawnienia budowlane zgodnie z prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i aktualne dokumenty stwierdzające przynależność do odpowiedniej izby samorządu zawodowego; 8. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oko.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Kultury Ochoty, ul. Grójecka 75, 02-094 Warszawa..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Kultury Ochoty, ul. Grójecka 75, 02-094 Warszawa, pok. 3a.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.