eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Komarów-Osada › remont (modernizacja) wiejskiego boiska sportowego i placu zabaw w miejscowości Komarów-Osada, gmina Komarów-Osada



Ogłoszenie z dnia 2007-06-11

POZYCJA 32998

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Komarów-Osada: remont (modernizacja) wiejskiego boiska sportowego i placu zabaw w miejscowości Komarów-Osada, gmina Komarów-Osada Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Komarów Osada, do kontaktów: Alicja Wysłocka, Rynek 15, 22-435 Komarów-Osada, woj. lubelskie, tel. 084 615-31-02 w. 36, fax 084 6153185, e-mail: komarow@uw.lublin.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.komarow.bip.mbnet.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont (modernizacja) wiejskiego boiska sportowego i placu zabaw w miejscowości Komarów-Osada, gmina Komarów-Osada. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Wiejskie boisko sportowe i plac zabaw w miejscowości Komarów-Osada. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres robót obejmuje: - boisko duże (piłka ręczna), - boiska małe (siatkówka, koszykówka, skocznia w dal), - plac zabaw (urządzenie placu zabaw, wyposażenie placu zabaw, mur oporowy) 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Wykonawca dołączy do oferty następujące dokumenty poświadczające oraz oświadczenia: a) Formularz ofertowy (zał. Nr 1), b) Kosztorys ofertowy (zał. Nr 2), c) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków w związku z art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. Nr 3), d) Dowód wpłaty wadium , e) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej musi posiadać adnotacje właściwego organu wydającego to zaświadczenie o aktualności zapisów - dokonaną w terminie jw. f) Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym zwanym dalej zamówieniem, g) Aktualną informację z krajowego rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. h) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. i) Aktualną informację z krajowego rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca dołączy do oferty: a) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości nie mniejszej niż wartość zamówienia każde oraz daty i miejsca wykonania Wraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz robót z referencjami, opiniami lub innymi dokumentami potwierdzającymi ich wykonanie powinny być ułożone zgodnie z wykazem wykonanych robót. zał nr 5 b) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi urządzeń jakimi dysponuje wykonawca. Zał nr 6 c) Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, odpowiedzialnego za wykonanie zamówienia a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zał nr 7 d) potwierdzeń, że osoby które uczestniczyć będą w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia w zakresie branży drogowej W celu potwierdzenia sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia dołączy do oferty: b) polisę a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. c) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w kwocie nie mniejszej niż 900.000,00 złotych, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną do składania oświadczenia w imieniu wykonawcy. Jeżeli kserokopia załączonego dokumentu będzie nieczytelna lub budziła wątpliwości, co do jej prawidłowości Zamawiający może żądać przedłożenia przez Wykonawcę oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów oraz zaświadczeń zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy o zamówieniach publicznych spowoduje wykluczenie go z postępowania. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę i miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. VII podpunkt e, h, i, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3 zamiast dokumentu wymienionego w pkt. 9 podpunkt g składa zaświadczenie z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy. 4. Dokumenty o których mowa w pkt. 2 lit. a i b oraz punkcie 3, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert .Dokument o którym mowa w pkt. 2 lit. c powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia: a) w tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, b) przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców o których mowa w pkt. 5 c) jeżeli oferta wykonawców, wykonawców których mowa w pkt. 5 została wybrana , zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. d) wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami. e) warunki określone w ust. VII punkt 1 lit. c i e musi spełniać każdy z wykonawców pozostałe warunki mogą spełniać łącznie 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.21 - Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych Oryginalny kod CPV: 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres robót obejmuje: Boisko duże - piłka ręczna - plantowanie obrobienie na czysto skarp i dna wykopów wykonanych ręcznie w gruncie kat I-III - 273 m2 - założenie siatki wzmacniającej grunt - geowłóknina (analogia) - 273 m2; - darniowanie skarp w w kratkę krzyżowe pasami darniny o szerokości 20 cm przy wymiarach kwadratu 0,75x0,75 m - 273 m2; - schody z betonu żwirowego - 4,2 m3; - ogrodzenie z siatki na słupkach stalowych o rozstawie 3,0 m z rur stalowych wysokości 3,0 m - 49,0 m; - ogrodzenie z siatki na słupkach stalowych o rozstawie 3,0 m krotność 2 - 49,0 m; - koryta wykonane na całej szerokości jezdni i chodników, ręcznie grunt kat I-II, na głębokość 20 cm - 394,8 m2; - warstwy odsączające w korycie i na poszerzeniach, zagęszczane ręcznie , grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm - 394,8 m2; - obrzeża betonowe 20x6 cm na posypce piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową 351,0 m; - chodniki z kostki brukowej betonowej o grubości 6 cm na podsypce piaskowej kostka prostokątna 20x10 cm - 394,8 m2; - cokoły z fundamentami betonowe 0,20x0,30 m 90,6 m; - ogrodzenie wewnętrzne płyty boiska, siatka w ramkach stalowych wysokości 1,1 m na słupkach z rur - 90,6 m; - ściany budynków z pustaków3 betonowych - 54,4 m2; - cokoły , nakrywa przekrój do 0,01 - 90,6 m; - nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych, asfaltowe warstwa wiążąca grubości 4 cm 968 m2; - trawniki dywanowe z siewem na skarpach przy uprawie ręcznej z nawożeniem - 375 m2; Boisko małe (siatkówka, koszykówka, skocznia w dal) - plantowanie obrobienie na czysto skarp i dna wykopów wykonanych ręcznie w gruncie kat I-III - 315 m2; - założenie siatki wzmacniającej grunt - geowłóknina (analogia) - 315 m2, - darniowanie skarp w w kratkę krzyżowe pasami darniny o szerokości 20 cm przy wymiarach kwadratu 0,75x0,75 m - 315 m2; - schody z betonu żwirowego - 2,1 m3; - ogrodzenie z siatki na słupkach stalowych o rozstawie 3,0 m z rur stalowych wysokości 3,0 m - 27,0 m; - ogrodzenie z siatki na słupkach stalowych o rozstawie 3,0 m krotność 2 - 27,0 m; - koryta wykonane na całej szerokości jezdni i chodników, ręcznie grunt kat I-II, na głębokość 20 cm - 278,7 m2; - warstwy odsączające w korycie i na poszerzeniach, zagęszczane ręcznie , grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm - 278,7 m2; - obrzeża betonowe 20x6 cm na posypce piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową - 316,0 m; - chodniki z kostki brukowej betonowej o grubości 6 cm na podsypce piaskowej kostka prostokątna 20x10 cm - 278,8 m2; - koryta wykonane na całej szerokości jezdni i chodników, ręcznie grunt kat I-II, na głębokość 20 cm - 63,9 m2; - koryta wykonane na całej szerokości jezdni i chodników, mechaniczne , grunt kat I-IV, dodatek za każde dalsze 5 cm 63,9 m2 krotność 4; - warstwy odsączające w korycie i na poszerzeniach, zagęszczane ręcznie , grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm - 63,9 m2; - krawężniki betonowe wystające 15x30 cm na posypce cementowo-piaskowej 34,0 m; - warstwy odsączające w korycie i na poszerzeniach, zagęszczane ręcznie, dodatek za każdy 1 cm zagęszczenia - 63,9 m2 krotność 5; - podbudowy z kruszyw, pospółka warstwa dolna, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm - 63,9 m2; - podbudowy z kruszyw, pospółka warstwa dolna, dodatek za każdy dalszy 1 cm grubości - 63,9 m2; - wjazdy do bram z kostki brukowej betonowej 20x10 cm x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej grubości 5 cm - 63,9 m2; - krawężniki betonowe wtopione 12x25 cm na posypce cementowo-piaskowej - 6,0 m; - cokoły z fundamentami betonowe 0,20x0,30m 135,8 m; - ogrodzenie wewnętrzne płyty boiska, siatka w ramkach stalowych wysokości 1,1 m na słupkach z rur - 135,8 m; - ściany budynków z pustaków3 betonowych - 81,5 m2; - cokoły , nakrywa przekrój do 0,01 - 135,8 m; - wykopy wykonane koparkami 120,0 m3; - warstwy odsączające w korycie i na poszerzeniach, zagęszczane ręcznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm - 600,0 m2; - warstwy odsączające w korycie i na poszerzeniach, zagęszczane ręcznie , grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm - 600,0 m2; - podbudowa z kruszyw łamanych warstwa górna 5 cm - 600 m2; - przygotowanie i rozścielenie warstwy wegetacyjnej grubość warstwy 10 cm - 0,06 ha; - wykonanie nawierzchni trawiastej darniowaniem pełnym na uprzednio przygotowanej warstwie wegetacyjnej - 600 m2; - rozścielenie ziemi urodzajnej ręcznie - 12 m3; - wykonanie trawników dywanowych z siewem na skarpach - 875 m2; - montaż bram przesuwnych - szt 2. Plac zabaw - koryta wykonane na całej szerokości jezdni i chodników, ręcznie grunt kat I-II, na głębokość 20 cm - 195,6 m2; - warstwy odsączające w korycie i na poszerzeniach, zagęszczane ręcznie , grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm - 195,6 m2; - obrzeża betonowe 20x6 cm na posypce piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową - 71,5 m; - chodniki z kostki brukowej betonowej o grubości 6 cm na podsypce piaskowej kostka prostokątna 20x10 cm - 195,6 m2; - warstwy odsączające w korycie i na poszerzeniach, zagęszczane ręcznie , grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm - 17,5 m2; - warstwy odsączające w korycie i na poszerzeniach, zagęszczane ręcznie, dodatek za każdy 1 cm zagęszczenia - 17,5 m2 krotność 5; - podbudowy z kruszyw, pospółka warstwa dolna, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm 17,5 m2; - podbudowy z kruszyw, pospółka warstwa dolna, dodatek za każdy dalszy 1 cm grubości - 17,5 m2; - wjazdy do bram z kostki brukowej betonowej 20x10 cm x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej grubości 5 cm - 17,5 m2; - krawężniki betonowe wtopione 12x25 cm na posypce cementowo-piaskowej - 3,5 m; - ręczne rozrzucenie mieszanki z torfu - 0,0015 ha; - wykonanie trawników dywanowych z siewem na skarpach - 150 m2, Urządzenia zabawowe - piaskownica warstwa osączająca żwirowa - 1 m3; - piaskownice ściany prostokątne z betonu żwirowego 1,2 m3; - piaskownice wypełnione piaskiem 1,5 m3; - montaż urządzeń zabawowych i wyposażenie placu zabaw -7 kpl. Mur oporowy - wykopy oraz przekopy wykonane koparkami grunt kat. III - 93,0 m3; - ściany oporowe z prefabrykowanych elementów kątowych (analogia) 31,0 m; - izolacje przeciwwilgociowe powłokowe bitumiczne wykonane na zimno emulsja asfaltowa 1 warstwa 148,8 m2; - ręczne zasypywanie wykopów ze skarpami 74,4 m3; - wykonanie trawników dywanowych z siewem na skarpach przy uprawie ręcznej z nawożeniem - 77,5 m2. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.10.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 4.500,00 PLN . 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu na konto Zamawiającego - Urząd Gminy Komarów Osada Powiatowy Bank Spółdzielczy Zamość o/Komarów na konto 28 644 0007 2001 0050 0539 0001 z dopiskiem \ Remont boiska wiejskiego i placu zabaw\ Za termin wniesienia wadium w formie przelewu przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Potwierdzeniem tej formy wadium będzie kserokopia dowodu wpłaty ( polecenie przelewu) którą należy dołączyć do oferty. Zamawiający nie będzie przyjmował wpłaty wadium gotówką w kasie Urzędu Gminy w Komarowie-Osadzie. 3. Wadium wniesione w pieniądzu przechowywane jest przez Zamawiającego na rachunku bankowym. 4. Oferta nie zabezpieczona wadium zostanie przez Zamawiającego odrzucona. 5. Wadium można wnieść w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej gwarancjach tym poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 wraz z póź. zm) 6. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania z ofertą tj.: 30 dni licząc od dnia otwarcia przetargu. Oferta zabezpieczona na okres krótszy zostanie odrzucona. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie wymienionej w pkt. 5 podpunkt a), b), c), d), e) do oferty należy dołączyć , w osobnej koszulce oryginał tego dokumentu. Nie należy go bindować ani zszywać. Dokument w formie poręczenia lub gwarancji musi zawierać zobowiązanie zgodnie z art. 46 ust. 5 Prawo zamówień publicznych. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej uzupełniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych; - udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres 36 miesięcy; - spełnią wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunek Nr 1 Poświadczenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności Znaczenie warunku spełnia/nie spełnia 1.Wykonawca dołączy do oferty następujące dokumenty poświadczające oraz oświadczenia: a) Formularz ofertowy, wzór stanowi załącznik nr 1, b) Kosztorys ofertowy wg zał. Nr 2, c) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków w związku z art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. Nr 3), d) Dowód wpłaty wadium, e) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej musi posiadać adnotację właściwego organu wydającego to zaświadczenie o aktualności zapisów -dokonana w terminie jw. f) Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym zwanym dalej zamówieniem, g) Aktualną informację z krajowego rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. h) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. i) Aktualną informację z krajowego rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Ocena warunku spełnia/nie spełnia bez znaczenia punktowego Warunek Nr 2 Znaczenie - spełnia/ nie spełnia Potwierdzenie posiadania potencjału technicznego i pracowników zdolnych do wykonania zamówienia a)posiadanie lub dysponowanie odpowiednim sprzętem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia Dokument Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia b) pracownicy zdolni do wykonania zamówienia Dokument Wykaz pracowników wg specjalności gwarantujących wykonanie zamówienia Ocena posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonawca przedłoży wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż wartość zamówienia każda. Wykaz robót wraz z referencjami, opiniami lub innymi dokumentami potwierdzającymi ich wykonanie z należytą starannością Referencje powinny być ułożone kolejności zgodnej z wykazem wykonanych robót. Ocena spełnienia warunku spełnia/nie spełnia bez znaczenia punktowego Warunek Nr 3 Znaczenie - spełnia/ nie spełnia Potwierdzenie sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca przedłoży: a)polisę a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, b)informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową wykonawcy w kwocie nie mniejszej niż 800.000,00 złotych wystawionej nie wcześniej 3 miesiące przed terminem upływu składania ofert Ocena spełnienia warunku spełnia/ nie spełnia bez znaczenia punktowego Warunek Nr 4 Ocenie podlegać będzie oferowana cena. Ocena warunku dokonywana będzie następująco: Wykonawca, który przedłoży najkorzystniejszą cenowo ofertę na wykonanie zamówienia otrzyma 100 punktów Ocena ofert będzie dokonywana wg następujących zasad: - kryteria ceny - wskaźnik C C= Najniższa oferowana cena brutto spośród zakwalifikowanych ofert/ Wartość badanej oferty brutto x100 Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca dołączy do oferty następujące dokumenty poświadczające oraz oświadczenia: a)Formularz ofertowy (zał. Nr 1), b)Kosztorys ofertowy (zał. Nr 2), c)Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków w związku z art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. Nr 3), d)Dowód wpłaty wadium , e)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej musi posiadać adnotacje właściwego organu wydającego to zaświadczenie o aktualności zapisów - dokonaną w terminie jw. f)Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym zwanym dalej zamówieniem, g)Aktualną informację z krajowego rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. h)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio,że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. i)Aktualną informację z krajowego rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca dołączy do oferty: a)Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości nie mniejszej niż wartość zamówienia każde oraz daty i miejsca wykonania Wraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz robót z referencjami, opiniami lub innymi dokumentami potwierdzającymi ich wykonanie powinny być ułożone zgodnie z wykazem wykonanych robót. zał nr 5 b)Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi urządzeń jakimi dysponuje wykonawca. zał nr 6 c)Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, odpowiedzialnego za wykonanie zamówienia a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zał nr 7 d)potwierdzeń, że osoby które uczestniczyć będą w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia w zakresie branży drogowej W celu potwierdzenia sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia dołączy do oferty: a)polisę a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. b)Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w kwocie nie mniejszej niż 900.000,00 złotych, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną do składania oświadczenia w imieniu wykonawcy. Jeżeli kserokopia załączonego dokumentu będzie nieczytelna lub budziła wątpliwości, co do jej prawidłowości Zamawiający może żądać przedłożenia przez Wykonawcę oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów oraz zaświadczeń zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy o zamówieniach publicznych spowoduje wykluczenie go z postępowania. 2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę i miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. VII podpunkt e, h, i, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3.Zamiast dokumentu wymienionego w pkt. 9 podpunkt g. składa zaświadczenie z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy. 4. Dokumenty o których mowa w pkt. 2 lit. a i b oraz punkcie 3, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert .Dokument o którym mowa w pkt. 2 lit. c powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia: a)w tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, b)przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców o których mowa w pkt. 5 c)jeżeli oferta wykonawców, wykonawców których mowa w pkt. 5 została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. d)wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami. e)warunki określone w ust. VII punkt 1 lit. c i e musi spełniać każdy z wykonawców pozostałe warunki mogą spełniać łącznie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.komarow.bip.mbnet.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 06.07.2007, godzina 09:10, Urząd Gminy Komarów-Osada, ul. Rynek 15, 22-435 Komarów-Osada, pokój nr 13, I piętro.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Sektorowy Program Operacyjny Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004-2006 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 06.06.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.