eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Gdański › Obsługa prawna organów i jednostek Powiatu Nowodworskiego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-10-13

Nowy Dwór Gdański: Obsługa prawna organów i jednostek Powiatu Nowodworskiego.
Numer ogłoszenia: 329974 - 2010; data zamieszczenia: 13.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 289114 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Nowym Dworze Gdańskim, ul. Sikorskiego 23, 82-100 Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie, tel. 2473668 w. 50, faks 2473670.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa prawna organów i jednostek Powiatu Nowodworskiego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonywanie w okresie 4 lat, usługi polegającej na obsłudze prawnej organów i jednostek Powiatu Nowodworskiego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Udzielanie porad i konsultacji prawnych. Opracowywanie i uzgadnianie projektów aktów prawnych dla potrzeb Rady Powiatu, Zarządu Powiatu i Starosty, opiniowanie ich pod względem redakcyjnym i prawnym. Udzielanie wyjaśnień i sporządzanie opinii prawnych dla potrzeb Rady Powiatu, Zarządu Powiatu, Starosty, Wicestarosty, Skarbnika, Sekretarza i Wydziałów Starostwa. Udział w negocjowaniu warunków umów i porozumień zawieranych przez Powiat, opiniowanie projektów tych umów i porozumień. Zastępstwo prawne i procesowe w sprawach administracyjnych, cywilnych i karnych. Wykonywanie nadzoru prawnego nad egzekucją należności Starosty oraz współdziałanie w podejmowaniu czynności w zakresie postępowania egzekucyjnego. Informowanie Zarządu Powiatu, Starosty, Wicestarosty, Skarbnika, Sekretarza, Kierowników Wydziałów, zespołów i stanowisk samodzielnych o zmianach w przepisach prawnych dotyczących działalności organów Powiatu. Udzielanie pomocy prawnej pracownikom Starostwa Powiatowego i Powiatowych jednostek organizacyjnych, w zakresie wykonywanych przez nich zadań. Uczestnictwo w sesjach Rady Powiatu i innych posiedzeniach organów Powiatu. Wymaga się, aby w celu wypełniania powyższych obowiązków, wykonawca zapewnił w trakcie trwania umowy obecność jednego, wskazanego i uzgodnionego z Zamawiającym Radcy Prawnego. W czasie jego usprawiedliwionej nieobecności, w celu zapewnienia ciągłości funkcjonowania urzędu, oraz prowadzenia jego spraw poza urzędem, wymaga się wyznaczenia jego imiennego zastępstwa. Wymaga się aby, w celu wypełniania powyższych obowiązków, pełnił on dyżury w siedzibie Starostwa Powiatowego 2 razy w tygodniu, 4 godziny dziennie, oraz na każde wezwanie Starosty Nowodworskiego, w ramach wskazanego powyżej limitu czasu. Dni pracy w urzędzie zostaną uzgodnione przez strony przed podpisaniem umowy o zamówienie publiczne. W przypadku zastępstwa procesowego w sprawach prowadzonych przez wykonawcę, otrzyma on od zamawiającego koszty zastępstwa, po skutecznym wszczęciu egzekucji i wpływie na rzecz zamawiającego przynajmniej 50 % należności głównej wynikającej z treści tytułu wykonawczego -wyroku, nakazu zapłaty-. Koszty zastępstwa procesowego w postępowaniu sądowym wynikające z treści tytułu wykonawczego będą płatne w pierwszej kolejności na rzecz zamawiającego, zaraz po kosztach sądowych...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze 79.11.10.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kancelaria Radców Prawnych s.c. T. Jakubowska; T. Landowski,, ul. Okrętowa 4A,, 81-449 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3073,77 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.