eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzostek › Wykonanie sieci wodociągowej w miejscowości Kamienica Dolna gm. Brzostek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-18

Brzostek: Wykonanie sieci wodociągowej w miejscowości Kamienica Dolna gm. Brzostek
Numer ogłoszenia: 32996 - 2008; data zamieszczenia: 18.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brzostek, Rynek 1, 39-230 Brzostek, woj. podkarpackie, tel. 014 6830111, fax 014 6830111.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugbrzostek.bip.org.pl, www.brzostek.alpha.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie sieci wodociągowej w miejscowości Kamienica Dolna gm. Brzostek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie sieci wodociągowej w miejscowości Kamienica Dolna gm. Brzostek Zakres przedmiotu zamówienia: 1.Sieć wodociągowa z rur PE o średnicy zewn. 160 mmL=6632 mb 2.Sieć wodociągowa z rur PE o średnicy zewn. 110 mmL=2313 mb 3.Sieć wodociągowa z rur PE o średnicy zewn. 90 mm L=55 mb 4.Hydranty p.poż. nadziemne 43 szt. 5.Przejścia siecią wodociągową przez przeszkody terenowe: -droga krajowa nr 73 Wiśniówka-Jasło, -droga powiatowa 1317 Kamienica Dolna - Grudna Górna, -potok Kamienica, -rowy melioracyjne i cieki wodne. 6.Usunięcie i wykonanie wraz z zabezpieczeniem kolizji i skrzyżowań z gazociągami, kablami energetycznymi, telefonicznymi, urządzeniami melioracyjnymi i innymi przeszkodami terenowymi występującymi na trasie wodociągu zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym, obowiązującymi normami i przepisami wraz z ewentualnymi opłatami. Szczegółowy zakres robót określa projekt budowlano-wykonawczy oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2004 r., Nr 202 poz. 2072, zm. Dz.U. Z 2005 Nr 75, poz. 664) oraz przedmiar robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wymagane będzie wniesienie wadium w wysokości 50 000 zł. przez wykonawców składających ofertę..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą spełnienie wymogów, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp, a w tym, że : 1.posiadają uprawnienia do wykonywania działalności i czynności objętych przedmiotem zamówienia prowadząc przedsiębiorstwo w zakresie przedmiotu zamówienia; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, co oznacza, iż są w stanie wykazać: a) że w okresie, ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 roboty budowlane rocznie w zakresie sieci wodociągowych, kanalizacyjnych lub gazowych). Wśród wykazanych robót w/w okresie wykonali minimum 1 robotę w ciągu roku o wartości min. 3 mln. zł. b) zatrudnieniem minimum 30 osób w okresie 12 miesięcy poprzedzających datę ogłoszenia o zamówieniu, potwierdzonego stosownymi dokumentami, a ponadto c) kierownika budowy z co najmniej 10 letnim doświadczeniem, pełniącego obowiązki kierownika robót budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci urządzeń wodociągowych, wpisanego na listę członków właściwej izby, potwierdzone stosownymi decyzjami stwierdzającymi nadanie uprawnień budowlanych wydanych przez właściwy organ wraz z potwierdzeniem wpisu na listę członków właściwej izby (zaświadczenie wydane przez tę izbę z określonym w nim terminem ważności); d) posiadają niezbędne do wykonania zamówienia narzędzia i urządzenia, gwarantujące należyte wykonanie zamówienia. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. a. wykażą zdolność kredytową min. 3 mln zł., b. są ubezpieczeniu w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej oraz przedstawią w związku z tym aktualną polisę OC. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5. dysponują spełniającymi właściwe normy lub specyfikacje techniczne materiałami budowlanymi, które zostaną użyte do realizacji zamówienia; 6. zapewnią realizację zamówienia w sposób zgodny z odpowiednimi normami jakościowymi (opartymi na odpowiednich normach europejskich). Weryfikacja spełnienia warunków zostanie przeprowadzona z zastosowaniem formuły spełnia - nie spełnia. Zamawiający dokona oceny stopnia spełnienia warunków przez wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu. Ocena ta zostanie dokonana według następującego wzoru: OSSW = Ww+Wd1+Wd2+Wz+Wpe Ww - warunek wiedzy oceniany będzie na podstawie liczby lat doświadczenia kierownika budowy spełniającego stawiane przez zamawiającego warunki i otrzyma maksymalnie 100 pkt oraz wagę: 5 %; Wd1 - warunek doświadczenia 1 oceniany będzie na podstawie łącznej wartości robót wykonanych i otrzyma maksymalnie 100 pkt oraz otrzyma wagę: 35 %; Wd2 - warunek doświadczenia 2 oceniany będzie na podstawie liczby wykonanych robót - łącznie maksymalnie 100 pkt oraz otrzyma wagę: 25 %; Wz - warunek zatrudnienia oceniany będzie na podstawie liczby zatrudnionych pracowników i otrzyma maksymalnie 100 pkt oraz otrzyma wagę: 10 %; Wpe - warunek potencjału ekonomicznego oceniany będzie na podstawie zdolności kredytowej i otrzyma maksymalnie 100 pkt oraz stanu posiadanych środków finansowych i otrzyma wagę:25 %. Stopień spełnienia poszczególnych warunków oceniany będzie według wzoru: Warunki badane Stopień spełnienia warunku (Ssw) = ----------------------------------- x liczba pkt x waga Najlepsze oferowane warunki Wykonawca, który wykaże maksymalny stopień spełniania warunku otrzyma w ramach badanego warunku maksymalną liczbę punktów; pozostali wykonawcy proporcjonalnie mniejszą liczbę punktów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy maja dostarczyć: 1.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Pzp, - że wykonawca: 1) posiada uprawnienia do wykonywania działalności i czynności objętych przedmiotem zamówienia prowadząc przedsiębiorstwo w zakresie przedmiotu zamówienia, 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujemy potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych - nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 5. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Podmiotem zbiorowym w rozumieniu ustawy jest osoba prawna oraz jednostka organizacyjna niemająca osobowości prawnej, której odrębne przepisy przyznają zdolność prawną, z wyłączeniem Skarbu Państwa, jednostek samorządu terytorialnego i ich związków, a także spółka handlowa z udziałem Skarbu Państwa, jednostki samorządu terytorialnego lub związku takich jednostek, spółka kapitałowa w organizacji, podmiot w stanie likwidacji oraz przedsiębiorca niebędący osobą fizyczną, a także zagraniczna jednostka organizacyjna. 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca składa odpowiednie dokumenty zgodnie z paragrafem 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający wymaga następujących dokumentów: 1. wykazu wykonanych robót budowlanych, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym (czyli odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom w zakresie sieci wodociągowych, kanalizacyjnych lub gazowych) stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. potwierdzającego spełnienie warunków określonych w Warunkach udziału pkt 2 a) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. Zamawiający dokona wizytacji wybranych robót; 2. wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca z podaniem ich charakterystyki (typ, marka,model), mocy-wydajności, ze wskazaniem ich bieżącej wartości i wieku; 3. informacji na temat liczby zatrudnionych pracowników, w tym liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich 3 lat, w przypadku gdy okres działalności jest krótszy - w tym okresie; 4. wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia zawodowego, w tym zatrudnienia w budownictwie, a także wykształcenia - niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonanych przez nich czynności, z podaniem informacji na temat rodzaju i wartości robót, za które był odpowiedzialny oraz stwierdzających, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający może żądać następujących dokumentów: 1. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, spełniających wymagania określone w Warunkach udziału pkt 3 a) wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 2. polisy, w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego: 1. certyfikatu ISO w zakresie robót ogólnobudowlanych lub równoważnego zaświadczenia należnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Zamawiający nie udostępni SIWZ na strone internetowej

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ zostanie wysłana wykonawcom spełniającym warunki udziału w postepowaniu wraz z zaproszeniem do składania ofert..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Brzostek ul. Rynek 1 39-230 Brzostek (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.