eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa znaków drogowych pionowych dla potrzeb Obwodów Drogowych w Sulimowie i w Mirosławicach w podziale na zadania - liczba zadań 2.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-04

Wrocław: Dostawa znaków drogowych pionowych dla potrzeb Obwodów Drogowych w Sulimowie i w Mirosławicach w podziale na zadania - liczba zadań 2.
Numer ogłoszenia: 329960 - 2012; data zamieszczenia: 04.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 281514 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe we Wrocławiu, ul. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. +48 71 72 21 700, faks +48 71 72 21 706.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa znaków drogowych pionowych dla potrzeb Obwodów Drogowych w Sulimowie i w Mirosławicach w podziale na zadania - liczba zadań 2..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa znaków drogowych pionowych dla potrzeb Obwodów Drogowych w Sulimowie i w Mirosławicach w podziale na zadania - liczba zadań 2. Zadanie 1 - dostawa znaków drogowych pionowych dla potrzeb Obwodu Drogowego w Sulimowie. Zadanie 2 - dostawa znaków drogowych pionowych dla potrzeb Obwodu Drogowego w Mirosławicach. 2. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Zadanie 1 - Dostawa znaków drogowych pionowych do Obwodu Drogowego w Sulimowie. Zadanie 2 - Dostawa znaków drogowych pionowych do obwodu Drogowego w Mirosławicach. 3. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1) Ustalenia i decyzje dotyczące realizacji robót, uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 2) Wykonawca po podpisaniu umowy przekaże Zamawiającemu numery telefonów kontaktowych i faksów oraz dokonywać będzie na bieżąco ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 3) Sukcesywne dostawy zamawiane będą przez pracowników Obwodów Drogowych w Sulimowie i w Mirosławicach. 4. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca zobowiązuje się świadczyć dostawy z należytą starannością, zgodnie z opisem znajdującym się w materiałach przetargowych w specyfikacjach technicznych stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Za ewentualne szkody w terenie powstałe w czasie wykonywania robót odpowiada Wykonawca..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.99.22.00 - Znaki drogowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie 1 - dostawa znaków drogowych pionowych dla potrzeb Obwodu Drogowego w Sulimowie.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RESTAL Sp. z o.o., ul. Żerkowicka 1a, 45-838 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34322,77 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 40686,37

  • Oferta z najniższą ceną: 40686,37 / Oferta z najwyższą ceną: 53597,15

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie 2 - dostawa znaków drogowych pionowych dla potrzeb Obwodu Drogowego w Mirosławicach.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RESTAL Sp. z o.o., ul. Żerkowicka 1a, 45-838 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 64963,42 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 85581,71

  • Oferta z najniższą ceną: 85581,71 / Oferta z najwyższą ceną: 110717,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.