eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Choszczno › Pełnienie funkcji Pracownika Biurowego Projektu Nie trać czasu, załóż własną firmę -spełniaj się zawodowo! II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-01-28

Choszczno: Pełnienie funkcji Pracownika Biurowego Projektu Nie trać czasu, załóż własną firmę -spełniaj się zawodowo! II
Numer ogłoszenia: 32995 - 2011; data zamieszczenia: 28.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 2027 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Choszcznie, ul. Nadbrzeżna 2, 73-200 Choszczno, woj. zachodniopomorskie, tel. 095 7657011, 12, 13, faks 095 7652093.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Pracownika Biurowego Projektu Nie trać czasu, załóż własną firmę -spełniaj się zawodowo! II.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Pracownika Biurowego Projektu Nie trać czasu, załóż własną firmę - spełniaj się zawodowo! II. Realizowanego w ramach działania 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Wartość całkowita Projektu wynosi 1 796 855, 00 zł. Do zadań Pracownika Biurowego Projektu będzie należało w szczególności: 1)przeprowadzenia akcji rekrutacyjnej (w tym: rozpowszechniania informacji o rekrutacji, wydawania i przyjmowania dokumentów rekrutacyjnych w Biurze Projektu), 2)promocji projektu oraz przygotowania konferencji promujących projekt, spotkań z uczestnikami projektu, którzy otrzymali wsparcie (w tym: opracowanie logistyczne spotkań, przygotowanie cateringu, rozpowszechnianie materiałów i informacji promujących projekt oraz konferencje, wysyłanie zaproszeń), 3)przygotowania i prowadzenia administracyjnego biura projektu (w tym: bieżącego prowadzenia spraw biurowych, obsługi uczestników projektu, administrowania zasobami - kontroli zużycia oraz wydatkowania na potrzeby projektu materiałów biurowych), 4)realizacji poszczególnych etapów pozostałych zadań projektu nadzorowanych przez Koordynatora (w tym: przygotowywanie materiałów szkoleniowych, dydaktycznych, przygotowywanie cateringu na zajęciach, współpraca z wykładowcami, informowanie uczestników projektu o ewentualnych zamianach zachodzących w projekcie np. zmiana daty i godziny zajęć), 5)udziału w procesie ewaluacji projektu, przeprowadzenia niezbędnych badań ankietowych wśród uczestników projektu, 6)tworzenia niezbędnych dokumentów administracyjnych, 7)współpracy z Koordynatorem Projektu oraz pozostałą kadrą zaangażowaną w realizację projektu 8)Pracownik Biurowy Projektu zobowiązuje się do dyspozycyjności wyrażającej się w możliwości osobistego wykonywania zlecenia w siedzibie zamawiającego, co najmniej 24 godziny w tygodniu. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie prawo do zobowiązania wykonawcy do stawienia się w jego siedzibie i świadczenia usług związanych z pełnioną w projekcie funkcją, w wymiarze wyższym niż wskazany powyżej, w przypadku gdy będzie to uzasadnione potrzebami Projektu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejckiej, w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działania 6.2. Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Nrumowy o dofinansowanie UDA-POKL.06.02.00-32-009/09-01.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agnieszka Szymczykowska, ul. Rynek 5B/4, 73-200 Choszczno, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 42000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 41979,00

  • Oferta z najniższą ceną: 41979,00 / Oferta z najwyższą ceną: 42000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.