eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żabia Wola › Przebudowa i remont ul. Strażackiej w miejscowości Bartoszówka i ul. Okrężnej w miejscowości Skuły oraz przebudowa przepustu w ul. Okrężnej.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-10-13

Żabia Wola: Przebudowa i remont ul. Strażackiej w miejscowości Bartoszówka i ul. Okrężnej w miejscowości Skuły oraz przebudowa przepustu w ul. Okrężnej.
Numer ogłoszenia: 329930 - 2010; data zamieszczenia: 13.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 276004 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żabia Wola, ul. Główna 3, 96-321 Żabia Wola, woj. mazowieckie, tel. 046 8578182, 8578224, faks 046 8578181.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i remont ul. Strażackiej w miejscowości Bartoszówka i ul. Okrężnej w miejscowości Skuły oraz przebudowa przepustu w ul. Okrężnej..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest inwestycja składająca się z trzech elementów: a. Przebudowy - remontu ul. Strażackiej w miejscowości Bartoszówka b. Przebudowy - remontu ul. Okrężnej w miejscowości Skuły c. oraz przebudowy a przepustu w ul. Okrężnej Zamawiający przewiduje realizację przebudowy, remontu dróg w II etapach na lata 2010-2011, które Wykonawca uwzględni w harmonogramie jaki sporządzi do oferty. Natomiast zamówienie dotyczące przebudowy przepustu w ul. Okrężnej w Skułach zostanie w całości zrealizowane w 2010 r. Zamawiający nie wskazuje Wykonawcy zakresu robót I etapu tylko w warunkach płatności procentowe rozliczenie wartości zamówienia części drogowej, jednak zwraca uwagę, że muszą to być części zrealizowane zgodnie z technologią robót, które mogą w okresie jesienno-zimowym być użytkowane, a następnie w okresie wiosennym roboty mogą być kontynuowane. a. Przebudowa - remont Strażackiej w miejscowości Bartoszówka Zakres robot: przebudowa-remont nawierzchni na drodze gminnej w miejscowości Bartoszówka, gmina Żabia Wola, polegającej na; 1. Robotach pomiarowych przy liniowych robotach ziemnych- trasa drogi w terenie równinnym dł. 300m 2. wykonaniu w gruncie kat. III koryta (pobocza) 300x2x0.7x(0,23+0,04) 3. wykopach w gruncie kat III - usuniecie warstwy gr. 10cm z wywozem na odległość 1 km+ dopłata do 4 km 300x2x0,55x0,1 4. wykonaniu wykopów z zagęszczeniem - formowaniem poboczy z pospółki 300x2x0,55x0,14 5. profilowaniu podłoża pod warstwy konstrukcyjne 300x0,7x2 6. wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego kamiennego warstwa dolna gr 15 cm 0-63 300x0,7x2 7. wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego kamiennego warstwa gorna gr 8 cm 0-31,5 300x0,7x2 8. oczyszczeniu skropienie emulsją asfaltową 300x0,7x2 9. wykonaniu podbudowy z betonu asfaltowego gr. 4cm 300x0,7x2 10. oczyszczeniu skropienie emulsją asfaltową 300x4 11. wykonaniu warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego modyfikowanego 300x4 12. Oczyszczenie i odtworzenie rowów przydrożnych. 1. Przebudowywany odcinek drogi przebiega w przekroju poprzecznym o pochyleniu dwustronnym i spadku 1,0%. Pochylenie poboczy gruntowych wynosi 6,0%. 2. Woda opadowa zostanie odprowadzona za pomocą istniejących spadków podłużnych i poprzecznych do istniejących rowów przydrożnych. UWAGA załączona dokumentacja nie obejmuje zmian zamieszczonych w niniejszej specyfikacji. b. Przebudowy-remont ul. Okrężnej w miejscowości Skuły Zakres robót: przebudowa- remont drogi gminnej o nawierzchni gruntowej w miejscowości Bartoszówka i Skuły, gmina Żabia Wola, polegającym na utwardzeniu podwójnym powierzchniowym utrwaleniem grysami. Roboty drogowe obejmują: 1. ułożenie nowej warstwy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0-63 mm na szerokości 4,6 m i gr. 20 cm w kilometrze od 0+000,00 do 1+052,28 o łącznej powierzchni 4830m2; 2. wykonanie 18 zjazdów indywidualnych o gr. 20 cm i łącznej powierzchni 380,56 m2 oraz skrzyżowania z ulicą Dębową w 0+480,44 km o powierzchni 48,21 m2; 3. utwardzenie nawierzchni podwójnym powierzchniowym utrwaleniem grysami o łącznej powierzchni 4711,84 m2. 4. Odtworzenie rowów odparowywujących przydrożnych, udrożnienie przepustów Rozwiązania wysokościowe nawiązują do istniejących rzędnych wysokościowych istniejącej konstrukcji nawierzchni. Początek przebudowywanego odcinka, który znajduje się w kilometrze 0+000,00 został dopasowany wysokościowo do konstrukcji drogi na ulicy Strażackiej, natomiast koniec przebudowywanego odcinka w kilometrze 1+052,28 został dopasowany wysokościowo do konstrukcji drogi na ulicy Mszczonowskiej. Niweleta przebudowywanego odcinka drogi ulega podniesieniu odpowiednio o grubości nowych warstw. Przebudowywany odcinek drogi przebiega w przekroju poprzecznym o pochyleniu dwustronnym i spadku 1,0%. Pochylenie poboczy gruntowych wynosi 6,0%. Odcinek drogi o nowych warstwach konstrukcyjnych to: 1. Warstwa górna (jezdna) - podwójne powierzchniowe utrwalanie grysami szer. 4,5 m; 2. Podbudowa szer. 4.60 m i gr.. 0,20 m - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0-63mm . Uwaga! 1. Należy przyjąć frakcję grysu kamiennego 5-8, 2-5 2. Należy przyjąć kruszywo łamane kamienne warstwa dolna 31,5÷63, warstwa górna 16÷31,5 zaklinowanie 4÷16 z zawałowaniem 3. Należy przyjąć wykonanie koryta gr. 10 cm z wywozem nadmiaru 4. Należy przyjąć wykonanie koparką jednostronnego rowu 0,4x0,8 na długości ok. 800 m wzdłuż ul. Okrężnej z transportem urobku samochodem samowyładowawczym oraz otworzenie rowu na długości ok. 200 m 5. Wykonanie 18 zjazdów o następującej konstrukcji; Ławy fundamentowe pod przepusty rurowe pod zjazdami Przepusty rurowe pod zjazdami z rur polietylenowych HDPE spirale karbowane o średnicy 40 cm długości 6m Umocnienie zjazdów- warstwa kruszywa- zgodnie z przedmiarem 6. Odtworzenie, remont, wymiana istniejącego przepustu w poprzek drogi. 7. Wycinka kolidujących zakrzaczeń c. przebudowa przepustu w ul. Okrężnej 1. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest przebudowa przepustu 2 x 60 cm w ciągu drogi gminnej ( ulicy Okrężnej ) w m. Bartoszówka i Skuły na rzece Karczunek, gmina żabia Wola woj. Mazowieckie. 2. Zakres robót Zakres robot obejmuje: I. Roboty rozbiórkowe 1 Rozebranie konstrukcji jezdni 2 Wykonanie wykopu 3 rozebranie istniejących rur przepustowych 4 demontaż istniejących barier II. Przebudowa przepustu 5 Pełne umocnienie ścian wykopów wraz z ich rozbiórka po wykonaniu murków oporowych 6 odwadnianie wykopów przez pompowanie wody agregatem spalinowym 7 wykonanie podsypki filtracyjnej grub. 10 cm 8 wykonanie ławy betonowej pod rury śred. 60 cm z betonu B-10 9 ułożenie kanałów rurowych o śred. 2 x 60 cm 10 wykonanie ścianek czołowych 11 dozbrojenie konstrukcji prętami 8 i 10 mm 12 dozbrojenie konstrukcji prętami 6- 8 mm 13 zabezpieczenie powierzchni styku betonu z gruntem abizolem 14 zabezpieczenie powierzchni betonu zaprawami PCC 15 wykonanie opaski z darniny wzdłuż ścianek czołowych III. Naprawa korpusu drogi gminnej 16 zasypanie wykopów gruntem stabilizowanego cementem 17 uzupełnienie korpusu drogowego pod jezdnią i poboczami 18 Umocnienie podstawy skarp płotkami 19 Umocnienie skarp i dna wlotów brukiem na podsypce cementowo-piaskowej IV. Ustawienie poręczy sztywnych 24 montaż barier SP-09 1 z fundamentem z betonu B-10 V. Organizacja ruchu na czas robót 25 Organizacja ruchu na czas robot 3. Uwagi: Szczegółowy opis warunków wykonania i odbioru robót zawarty jest w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót w dokumentacji oraz w przedmiarze robót. Zamówienie przetargowe obejmie również organizację placu budowy, wykonanie wymaganych specyfikacją badań i prób, uporządkowanie terenu po zakończeniu prac, oraz wykonanie innych robót wymaganych technologią, książkę drogi. Roboty będą prowadzone w terenie uzbrojonym, więc Wykonawca przed przystąpieniem do robót zobowiązany jest do powiadomienia właścicieli sieci, kolidujących z przebiegiem trasy robót, o zamiarze ich prowadzenia. W wypadku kolizji, należy wyegzekwować od właścicieli sieci oznaczenie wszystkich urządzeń znajdujących się w zasięgu remontowanej nawierzchni. Wykonawca zobowiązany jest do regulacji odkrytych urządzeń do poziomu wykonywanej nawierzchni w uzgodnieniu z właścicielami urządzeń. Wykonawca uwzględni w ofercie sporządzenie dokumentacji czasowej organizacji ruchu. Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest do zapoznania się w terenie z przedmiotem zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do szczególnej ochrony oznaczeń geodezyjnych, a w przypadku naruszenia, do odtworzenia ich na swój koszt. Jeżeli w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, lub w projekcie, pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów, lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów, lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wykonawca w takim przypadku może zaoferować przedmioty równoważne. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Przystąpienie do robót i zabezpieczenie urządzeń podziemnych. Przystępując do robót, Wykonawca powinien posiadać i zrealizować zatwierdzony projekt czasowej organizacji ruchu. Należy również uzyskać pozwolenie od Zarządcy drogi na zajęcie pasa drogowego. Warunkiem rozpoczęcia robót jest przekazanie przez Inwestora pozwolenia na budowę, lub prawomocnego zgłoszenia, oraz Dziennika Budowy (o ile będzie potrzebny) i sporządzenie Protokółu Wprowadzenia. Należy również rozpoznać położenie instalacji podziemnych i ewentualną potrzebę ich zabezpieczenia. Włazy kanałowe, zasuwy gazowe, wodociągowe i studnie teletechniczne (o ile takie występują), należy wyregulować do poziomu nawierzchni. Wszelkie prace w rejonie wymienionych urządzeń należy wykonywać ręcznie. Nie należy wykonywać wykopów, które nie służą wykonaniu robót objętych dokumentacją. 3. Wykonanie robót budowlanych. 1) Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robot, wytycznymi określonymi w SIWZ, dokumentacją, z wiedzą, sztuką budowlaną, przepisami BHP, oraz poleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego. 3) Wykonanie zadania będzie się uważać za zakończone - odbiór końcowy, jeżeli odbiór nastąpi bez usterek. 4) Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie. 5) Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości). 6) Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom normowym oraz o innych parametrach niż określone w projekcie. 7) Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na placu budowy materiały i urządzenia - do czasu ich wbudowania - przed zniszczeniem, uszkodzeniem albo utratą jakości, właściwości lub parametrów, oraz udostępni do kontroli przez Inspektora nadzoru. 8) Wykonawca jest odpowiedzialny za utylizację lub przekazanie do utylizacji materiałów pochodzących z rozbiórki dla innego podmiotu wraz ze wskazaniem miejsca i sposobu utylizacji lub innego wykorzystania tych materiałów. 9) Wyroby budowlane użyte do wykonania robot muszą odpowiadać wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach : 1. Ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881) cyt.: Art. 4. Wyrób budowlany może być wprowadzony do obrotu, jeżeli nadaje się do stosowania przy wykonywaniu robot budowlanych, w zakresie odpowiadającym jego właściwościom użytkowym i przeznaczeniu, to jest ma właściwości użytkowe umożliwiające prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym, w których ma być zastosowany w sposób trwały, spełnienie wymagań podstawowych. Art. 5. 1. Wyrób budowlany nadaje się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych, jeżeli jest oznakowany CE, co oznacza, że dokonano oceny jego zgodności z normą zharmonizowaną albo europejską aprobatą techniczną bądź krajową specyfikacją techniczną państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, uznaną przez Komisję Europejską za zgodną z wymaganiami podstawowymi, albo umieszczony w określonym przez Komisję Europejską wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, dla których producent wydał deklarację zgodności z uznanymi regułami sztuki budowlanej, albo oznakowany, z zastrzeżeniem ust. 4, znakiem budowlanym, którego wzór określa załącznik nr 1 do niniejszej ustawy. Oznakowanie CE wyrobu budowlanego, który nie stwarza szczególnego zagrożenia dla zdrowia lub bezpieczeństwa oraz nie odpowiada lub odpowiada częściowo specyfikacjom technicznym, o których mowa w ust. 1 pkt. 1, jest także dopuszczalne, wyłącznie po dokonaniu stosownej oceny zgodności. 2. Ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz. U. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) cyt. : Art. 10. Wyroby wytworzone w celu zastosowania w obiekcie budowlanym w sposób trwały, o właściwościach użytkowych, umożliwiających prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym spełnienie wymagań podstawowych, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt. 1, można stosować przy wykonywaniu robot budowlanych wyłącznie, jeżeli wyroby te zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami odrębnymi. 11)Wykonawca może powierzyć wykonywanie robot budowlanych podwykonawcom. 12)Roboty będą prowadzone w terenie uzbrojonym więc Wykonawca przed przystąpieniem do robot zobowiązany jest do powiadomienia właściciela sieci o zamiarze prowadzenia robot. Wykonawca zobowiązany jest do odnalezienia wszystkich zasuw i podniesienia ich w uzgodnieniu z właścicielem. 4. Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia. 1) Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa za cenę ryczałtową obejmującą zakres rzeczowy określony w dokumentacji projektowej, specyfikacji istotnych warunków zamówienia i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robot (STWiOR). 2) Warunki płatności : a. w 2010r: ok 52% wartości zamówienia z części drogowej + 100% wykonania przebudowy przepustu b. w 2011: ok. 58% wartości zamówienia z części drogowej 2) Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia wystąpią roboty niezbędne do wykonania, a nie wynikające z dokumentacji projektowej, a których Wykonawca nie mógł przewidzieć, będą one rozliczane na podstawie odrębnie zawartej umowy pomiędzy Wykonawcą realizującym zamówienie, a Zamawiającym w trybie z wolnej ręki dla udzielania zamówień dodatkowych w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy P.z.p. 4) Wynagrodzenie Wykonawcy jest ceną ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia wynikającego swoim zakresem z pkt. 1 i jakikolwiek błąd w jej obliczeniu nie ma znaczenia na poprawność obliczenia ceny oferty. 5) Postawą ustalenia wynagrodzenia (ceny brutto oferty) będzie kosztorys ofertowy opracowany metodą uproszczoną na podstawie Dokumentacji projektowej, wytycznych i zaleceń określonych w niniejszej Specyfikacji, STWiOR oraz wniosków wynikłych po dokonanej wizji lokalnej w miejscu wykonywania robot budowlanych. 6) Zamawiający uzna zamówienie za wykonane, jeżeli przedmiot zamówienia tj. roboty budowlane będą odebrane bez usterek, przedmiot zamówienia będzie spełniał warunki wynikające z jego przeznaczenia. 7) Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 44.13.20.00 - Elementy przepustów 45.24.40.00 - Wodne roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FEDRO Sp. zo.o., ul. Kolejowa 8,, Osieck, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 478968,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 445579,50

  • Oferta z najniższą ceną: 445579,50 / Oferta z najwyższą ceną: 1187313,11

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.