To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-10-25
Ogłoszenie nr 329894 - 2016 z dnia 2016-10-25 r.
Września: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branży drogowej nad przebudową
nawierzchni chodników i wykonaniem nakładek asfaltowych na drogach gminnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 312647
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Września, krajowy numer identyfikacyjny
52660100000, ul.
ul. Ratuszowa
1,
62300
Września, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
061 4360880 w. 146, faks
614 362 500, e-mail
tomasz.koralewski@wrzesnia.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.wrzesnia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branży drogowej nad przebudową nawierzchni chodników i wykonaniem nakładek asfaltowych na drogach gminnych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP-271/87/WIK-RI/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży drogowej nad przebudową nawierzchni chodników oraz wykonaniem nakładek asfaltowych na drogach gminnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr A do SIWZ a zakres nadzorowanych robót przedstawia opisy robót oraz przedmiary robót. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz.1409 ze zm.), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r. poz. 121) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 poz. 907 ze zm.). 2. Postępowanie zostało podzielone na dwie części tj.: 1) część 1 - pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad przebudową nawierzchni chodników w ulicach Batorego, Ogrodowej (prawa strona od ul. Szosa Witkowska do ul. Słowackiego) oraz utwardzenie nawierzchni terenu przy ulicy Wałbrzyskiej, 2) część 2 - pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad wykonaniem nakładek asfaltowych na drogach gminnych w Kaczanowie ul. Gospodarska, Słomowie dz. geod. Nr 110, Obłaczkowie dz. geod. Nr 84 3. Podstawowe wielkości charakteryzujące zamówienie: 1) część 1 - ul. Batorego pow. chodnika - 437,5 m2, pow. zjazdów - 37,5 m2, ul. Ogrodowa - pow. chodnika - 395,96 m2, pow. zjazdów - 102,22 m2, ul. Wałbrzyska - pow. utwardzenia - 80 m2, 2) część 2 - pow. nakładki asfaltowej gr. 5 cm - w Kaczanowie 2.200 m2, Słomowie 1.440 m2, Obłaczkowie 840 m2.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
71520000-9
Dodatkowe kody CPV:
71700000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad przebudową nawierzchni chodników w ulicach Batorego, Ogrodowej (prawa strona od ul. Szosa Witkowska do ul. Słowackiego) oraz utwardzenie nawierzchni terenu przy ulicy Wałbrzyskiej |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2158.92 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 2000 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad wykonaniem nakładek asfaltowych na drogach gminnych w Kaczanowie ul. Gospodarska, Słomowie dz. geod. Nr 110, Obłaczkowie dz. geod. Nr 84 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT3090.24 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2800 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WRZEŚNI
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3665P w m. Targowa Górka, ul. Średzka.
- "Dostawa wraz z montażem i przekazaniem do eksploatacji systemu parkingowego"
- "Odtworzenie dwóch mostków w zabytkowym parku im. marszałka Józefa Piłsudskiego we Wrześni" w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków
więcej: przetargi w Wrześni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.