eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Śląska › dostawa odczynników i drobnego sprzętu laboratoryjnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-07-07

POZYCJA 32985

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Ruda Śląska: dostawa odczynników i drobnego sprzętu laboratoryjnego Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej, do kontaktów: Iwona Błaszczyk, ul. Lipa 2, 41-703 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2482452, fax 032 2480118, e-mail: krowicka@szpital2.ruda-sl.pl, www.szpital2.ruda-sl.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa odczynników i drobnego sprzętu laboratoryjnego. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: dostawa odczynników i drobnego sprzętu laboratoryjnego. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: SP ZOZ Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej, ul. Lipa 2, 41-703 Ruda Śląska. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.65.00 - Odczynniki laboratoryjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne Oryginalny kod CPV: 26.15.23.30 - Laboratoryjne wyroby szklane Kod CPV wg słownika 2008: 33.79.30.00 - Laboratoryjne wyroby szklane Oryginalny kod CPV: 25.20.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 130 000 Euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 2 930.67 PLN- ustalono w częściach dla każdego zadania. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. W przetargu mogą wziąć udział tylko Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniający warunki określone w art. 22 ustawy. 2. Podstawą ustalenia, że oferent spełnia warunki określone w art. 22 ustawy oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy jest: 1)oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy, 2)dokumenty wymienione w rozdziale V specyfikacji. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ( w zależności od formy organizacyjno-prawnej Wykonawcy). W przypadku spółki cywilnej należy dołączyć odpisy z rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników. Zamawiający uznaje odpisy i zaświadczenia za aktualne w ciągu sześciu miesięcy od daty ich wystawienia lub potwierdzenia ich aktualności przez organ wydający. Z odpisu lub oświadczenia winno wynikać, kto i w jaki sposób jest upoważniony do reprezentowania Wykonawcy, w przeciwnym razie należy dołączyć listę osób uprawnionych oraz określić sposób reprezentowania. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości ; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie ; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie (w tym umowa spółki cywilnej). 5. Koncesja lub zezwolenie, jeżeli odrębne przepisy wymagają posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. Jeżeli Wykonawca nie ma obowiązku posiadania koncesji lub zezwolenia musi złożyć oświadczenie, że nie jest zobowiązany do posiadania w/w dokumentów. 6. Aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracji kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Osoba fizyczna ubiegająca się o zamówienie przedstawia informację o własnej karalności. Jeżeli o zamówienie ubiega się spółka cywilna, spółka jawna, spółka partnerska, spółka komandytowa, spółka komandytowo-akcyjna, to każdy ze wspólników przedstawia informację o własnej karalności oraz członkowie organu zarządzającego przedstawiają informacje o własnej karalności. Jeżeli o zamówienie ubiega się osoba prawna, to informację o własnej karalności przedstawia każdy z członków zarządu (lub innego organu spełniającego w stukturze władz osoby prawnej funkcje wykonawcze). Zamawiający uznaje zaświadczenie za aktualne w ciągu sześciu miesięcy od daty jego wystawienia lub daty potwierdzenia jego aktualności przez organ wydający. 8. Wykonawca złoży oświadczenie, że posiada aktualny dokument dotyczący implantów i narzędzi ortopedycznych o dopuszczeniu do obrotu i stosowania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z ustawą, z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. nr. 93, poz. 896 z 2004 r.) 9. Aktualna informacja z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - składają wyłącznie podmioty zbiorowe w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 28 października 2002r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. 10. Kserokopia dowodu wpłaty wadium. 11. Dokumenty wskazane w rozdziale III, pkt 4 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Oświadczenie, że oferowane odczynniki i drobny sprzęt laboratoryjny spełniają wymagania określone ustawą o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 Nr 93 poz.896. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena 98 % okres kredytowania powyżej ustalonego terminu płatności (min. 30 dni) 2% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 28/ZP/PN/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 17.08.2005, cena - 40 PLN. Warunki i sposób płatności: wysyłka za pobraniem - płatność przelewem na konto-odbiór osobiście- wpłata w kasie. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 23.08.2005 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 23.08.2005, godzina 11:30, siedziba zamawiającego przy ul. Lipa 2 w Rudzie Śląskiej.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 01.07.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00, 26.15.23.30, 25.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: barwniki odczynniki do biochemi, koagulacja, testy latexowe. 3) Zakres lub wartość: wg SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00, 26.15.23.30, 25.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: barwniki, odczynniki do biochemi, test latexowe, drobny sprzęt laboratoryjny. 3) Zakres lub wartość: wg SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00, 26.15.23.30, 25.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: odczynniki do biochemi, testy latexowe, drobny sprzęt laboratoryjy. 3) Zakres lub wartość: wg SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00, 26.15.23.30, 25.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: drobny sprzęt laboratoryjny, odczynniki do biochemi, testy latexowe. 3) Zakres lub wartość: wg SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00, 26.15.23.30, 25.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: drobny sprzęt laboratoryjny, odczynniki do biochemii, testy latexowe, barwniki. 3) Zakres lub wartość: wg SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00, 26.15.23.30, 25.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: drobny sprzęt laboratoryjny, odczynniki do biochemii, testy latexowe. 3) Zakres lub wartość: wg SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00, 26.15.23.30, 25.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: drobny sprzęt laboratoryjny, odczynniki do biochemii, testy latexowe. 3) Zakres lub wartość: wg SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 8 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00, 26.15.23.30, 25.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: drobny sprzęt laboratoryjny, odczynniki do biochemi, testy latexowe. 3) Zakres lub wartość: wg SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 9 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00, 26.15.23.30, 25.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: drobny sprzęt laboratoryjny, odczynniki do biochemi, testy latexowe. 3) Zakres lub wartość: wg SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 10 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00, 26.15.23.30, 25.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: drobny sprzęt laboratoryjny, odczynniki do biochemii, testy latexowe. 3) Zakres lub wartość: wg SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 11 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00, 26.15.23.30, 25.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: drobny sprzęt laboratoryjny, odczynniki do biochemi, testy latexowe. 3) Zakres lub wartość: wg SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 12 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00, 26.15.23.30, 25.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: drobny sprzęt laboratoryjny, odczynnniki do biochemii, testy latexowe. 3) Zakres lub wartość: wg SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 13 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00, 26.15.23.30, 25.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: drobny sprzęt laboratoryjny, odczynniki do biochemi, testy latexowe. 3) Zakres lub wartość: wg SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 14 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00, 26.15.23.30, 25.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: drobny sprzęt laboratoryjny, odczynniki do biochemii, testy latexowe. 3) Zakres lub wartość: wg SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 15 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00, 26.15.23.30, 26.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: drobny sprzęt laboratoryjny, odczynnniki do biochemi, testy latexowe. 3) Zakres lub wartość: wg SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 16 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00, 26.15.23.30, 25.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: drobny sprzęt laboratoryjny, odczynniki do biochemii, testy latexowe. 3) Zakres lub wartość: wg SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 17 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00, 26.15.23.30, 25.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: drobny sprzęt laboratoryjny, odczynniki do biochemii, testy latexowe. 3) Zakres lub wartość: wg SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.