eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasło › Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Poprawa jakości usług świadczonych przez DPS w Foluszu poprzez wykonanie prac remontowych i modernizacyjnych w pawilonach, zagospodarowanie terenu oraz podniesienie kwalifikacji personelu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-14

Jasło: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Poprawa jakości usług świadczonych przez DPS w Foluszu poprzez wykonanie prac remontowych i modernizacyjnych w pawilonach, zagospodarowanie terenu oraz podniesienie kwalifikacji personelu
Numer ogłoszenia: 329846 - 2013; data zamieszczenia: 14.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 134387 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Jasielski, ul. Rynek 18, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 013 4483410 w. 108, faks 013 4463189.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Poprawa jakości usług świadczonych przez DPS w Foluszu poprzez wykonanie prac remontowych i modernizacyjnych w pawilonach, zagospodarowanie terenu oraz podniesienie kwalifikacji personelu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Poprawa jakości usług świadczonych przez DPS w Foluszu poprzez wykonanie prac remontowych i modernizacyjnych w pawilonach, zagospodarowanie terenu oraz podniesienie kwalifikacji personelu współfinansowanego przez Szwajcarię w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje nadzór nad dwoma zadaniami: a) Zadanie nr 1: Wymiana systemu sygnalizacji alarmu pożarowego w pawilonie mieszkalnym nr 10: - demontaż systemu SAP - 173 szt., - montaż okablowania dla sygnalizacji alarmu pożarowego (SAP) - 3610 mb, - montaż systemu SAP - 304 szt. b) Zadanie nr 2: Przebudowa pawilonu 5 na potrzeby kompleksu rehabilitacyjnego: - pokrycia dachowe - 16,0 m2, - roboty murowe - 0,45 m3, - roboty tynkowe - 1 064,2 m2, - roboty z prefabrykatów gipsowych - 50,40 m2, - stolarka okienna i drzwiowa - 42,55 m2, - ślusarka - 52,58 m2, - posadzki - 206,66 m2, - malowanie - 1 073,7 m2, - wyposażenie - 29 szt., - roboty instalacyjne - 11 szt., oraz Przebudowa pomieszczenia w pawilonie 5 i 10 na potrzeby izolatek dla osób pobudzonych psychoruchowo: - roboty murowe - roboty tynkowe - 115,81 m2, - stolarka drzwiowa - 1,80 m2, - ślusarka - 4,35 m2, - posadzki - 22,87 m2, - malowanie - 22,87 m2, - wyposażenie - 18 szt. 3. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie (w formularzu oferty - załącznik nr 1 do SIWZ) zakresu zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom. 4. Szczegółowy zakres dla zadań objętych nadzorem inwestorskim opisany jest w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 8 i 9 do SIWZ). 5. Zakres działania Inspektora Nadzoru Inwestorskiego określa Rozdział 3 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. 2010, Nr 243 poz. 1623 ze zm.). Inspektor Nadzoru jest przedstawicielem Zamawiającego wobec wykonawcy robót budowlanych, w granicach posiadanego umocowania określonego w umowie. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego winien współpracować z Zamawiającym zapewniając sprawną, zgodną z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę obsługę realizacji zadania. W szczególności inspektor nadzoru jest zobowiązany do: a. uczestniczenia w protokolarnym przekazaniu Wykonawcy robót budowlanych terenu budowy; b. czuwania nad realizacją harmonogramu; c. koordynacji robót budowlanych; d. organizacji i dokonywania odbiorów a zwłaszcza robót ulegających zakryciu, w terminach określonych w umowie z Wykonawcą, a także umożliwienia przedstawicielom Zamawiającego udziału w komisjach odbioru; e. nadzoru nad prawidłowym przygotowaniem i przekazaniem zawiadomienia o zakończeniu budowy; f. uczestniczenie w rozliczaniu finansowym inwestycji, sprawdzanie prawidłowości dokumentów ( raportów) przedkładanych przez Wykonawcę w celu uruchomienia płatności określonych w umowie z Wykonawcą; g. czuwania nad realizacją pozostałych obowiązków Wykonawcy i uprawnień Zamawiającego wynikających z umowy z Wykonawcą; h. wykonywania czynności określonych w umowie w sposób gwarantujący zachowanie terminów określonych w umowie z Wykonawcą; i. wykonywanie innych czynności przewidzianych w ustawie Prawo budowlane dla Zamawiającego na podstawie stosownego upoważnienia wydanego do danej czynności; j. kontrola terminowości wykonywania robót, jakości i wartości oraz prawidłowości fakturowania zgodnie z umową zawartą z Wykonawcą robót; k. informowanie Zamawiającego o wszystkich problemach istniejących i przewidywanych razem ze sposobami ich rozwiązywania i/lub działaniami korygującymi mającymi na celu usuwanie takich problemów; l. zatwierdzanie materiałów budowlanych i instalacyjnych, które Wykonawcy robót zamierzają wbudować; m. sprawdzanie dokumentów dotyczących jakości, certyfikatów zgodności, atestów itp. oraz dokonywanie rutynowych badań jakości w celu zapobiegania stosowania materiałów wadliwych lub niezgodnych z umowami na roboty; n. obecność na budowie co najmniej 1 raz w tygodniu oraz na każde wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy robót. o. wykonywanie na bieżąco dokumentacji fotograficznej terenu budowy (przed rozpoczęciem robót, w trakcie - szczególnie robót ulegających zakryciu i robót tymczasowych, po zakończeniu robót); p. organizacja okresowych narad roboczych ( co najmniej raz w miesiącu) i formalnych z udziałem zamawiającego i podejmowanie bieżących decyzji dotyczących wszystkich spraw wpływających na postęp robót oraz sporządzanie protokołów ze wszystkich narad wraz z listą obecności; q. sporządzanie protokołów konieczności (w przypadku, gdyby strony umowy ustaliły wykonanie robót zamiennych w ramach niniejszej umowy, wtedy wartość każdej takiej modyfikacji zostanie poddana osobnej wycenie w oparciu o analizę cen przedstawioną przez Wykonawcę, sprawdzoną przez Inspektora Nadzoru i zatwierdzoną przez Zamawiającego. Roboty zamienne będą zgłaszane przed ich wprowadzeniem); r. sprawdzanie kosztorysów na roboty podstawowe i dodatkowe nieprzewidziane, konieczne i zamienne oraz kontrola prawidłowości ich fakturowania; s. stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Zamawiającego; t. udział w kontrolach dotyczących projektu przeprowadzanych przez podmioty zewnętrzne i udzielanie na bieżąco wyjaśnień, informacji, dokumentów i zestawień związanych z nadzorowaniem; Wszyscy kluczowi specjaliści winni posiadać biegłą znajomość języka polskiego lub w przypadku, gdy wskazani kluczowi specjaliści nie posiadają biegłej znajomości języka polskiego, Wykonawca jest zobowiązany zapewnić tłumacza na okres i dla potrzeb realizacji umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn. Poprawa jakości usług świadczonych przez DPS w Foluszu poprzez wykonanie prac remontowych i modernizacyjnych w pawilonach, zagospodarowanie terenu oraz podniesienie kwalifikacji personelu jest współfinansowany przez Szwajcarię w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Magdalena Grądalska MAGDA, ul. Cicha 2, 38-300 Gorlice, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12255,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5522,70

  • Oferta z najniższą ceną: 5522,70 / Oferta z najwyższą ceną: 10900,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.