eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Usługa transportowa - przewóz uczniów na zajęcia nauki pływania na basenie w Wieliczce ze szkół podstawowych i gimnazjów na terenie Miasta i Gminy Wieliczka w roku szkolnym 2012/2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-04

Wieliczka: Usługa transportowa - przewóz uczniów na zajęcia nauki pływania na basenie w Wieliczce ze szkół podstawowych i gimnazjów na terenie Miasta i Gminy Wieliczka w roku szkolnym 2012/2013
Numer ogłoszenia: 329820 - 2012; data zamieszczenia: 04.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SOLNE MIASTO Sp. z o.o. , ul. Tadeusza Kościuszki 15, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 357 32 64, faks 12 268 68 60.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.solnemiasto.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa transportowa - przewóz uczniów na zajęcia nauki pływania na basenie w Wieliczce ze szkół podstawowych i gimnazjów na terenie Miasta i Gminy Wieliczka w roku szkolnym 2012/2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na rzecz zamawiającego usługi przewozowej polegającej na zorganizowanym dowozie uczniów na zajęcia nauki pływania na basenie w Wieliczce ze szkół podstawowych i gimnazjów na terenie Miasta i Gminy Wieliczka oraz odwozie na teren placówki oświatowej w okresie od dnia podpisania umowy do 28.06.2013 r. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60 13 0000 - 8 usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób. Usługa będzie wykonywana zgodnie z harmonogramem zajęć szkół na basenie w Wieliczce W roku szkolnym 2012/2013 w okresie wrzesień 2012 - czerwiec 2013 r. (ok. 38 tygodni), dowozem objętych zostanie ok. 2000 uczniów (tygodniowo), z następujących placówek oświatowych z których na zajęcia pływania dowożona będzie określona poniżej liczba uczniów: lp Szkoła Ilość osób 1 Samorządowa Szkoła Podstawowa NR 2 383 1a Szkoła Podstawowa Nr 2 filia w Sułkowie 23 2 Samorządowa Szkoła Podstawowa NR 3 312 3 Samorządowa Szkoła Podstawowa NR 4 206 4 Szkoła Podstawowa w Byszycach 30 5 Szkoła Podstawowa w Golkowicach 20 6 Szkoła Podstawowa w Gorzkowie 60 7 Szkoła Podstawowa w Grabiu 40 8 Szkoła Podstawowa w Grajowie 100 9 Szkoła Podstawowa w Janowicach 61 10 Szkoła Podstawowa w Koźmicach Wielkich 104 11 Szkoła Podstawowa w Mietniowie 94 11a Szkoła Podstawowa w Mietniowie filia w Pawlikowicach 15 12 Szkoła Podstawowa w Podstolicach 44 13 Szkoła Podstawowa w Raciborsku 49 14 Szkoła Podstawowa w Sierczy 55 15 Szkoła Podstawowa w Sygneczowie 35 16 Szkoła Podstawowa w Śledziejowicach 101 17 Szkoła Podstawowa w Wegrzcach Wielkich 90 18 Gimnazjum w Wieliczce 94 19 Gimnazjum w Koźmicach Wielkich 45 20 Gimnazjum w Węgrzcach Wielkich 60 21 Gimnazjum w Golkowicach 7 Suma 1968 Odległość (w km) poszczególnych placówek oświatowych od siedziby Zamawiającego oraz tygodniowe zestawienie kursów przedstawia się następująco: lp. Podmiot odległość Całość kursu Liczba kursów w tygodniu suma kilometrów na tydzień 1 Samorządowa Szkoła Podstawowa Nr 2 1,3 2,6 9 23,4 1a Samorządowa Szkoła Podstawowa Nr 2 filia w Sułkowie 5,1 10,2 1 10,2 2 Samorządowa Szkoła Podstawowa Nr 3 1,8 3,6 7 25,2 3 Samorządowa Szkoła Podstawowa Nr 4 1,4 2,8 7 19,6 4 Szkoła Podstawowa w Byszycach 10,1 20,2 1 20,2 5 Szkoła Podstawowa w Golkowicach 6 12 1 12 6 Szkoła Podstawowa w Gorzkowie 9,3 18,6 1 18,6 7 Szkoła Podstawowa w Grabiu 11 22 1 22 8 Szkoła Podstawowa w Grajowie 10,8 21,6 3 64,8 9 Szkoła Podstawowa w Janowicach 7,6 15,2 1 15,2 10 Szkoła Podstawowa W Koźmicach Wielkich 6,1 12,2 2 24,4 11 Szkoła Podstawowa w Mietniowie 6,4 12,8 2 25,6 11a Szkoła Podstawowa w Mietniowie filia w Pawlikowicach 6 12 1 12 12 Szkoła Podstawowa w Podstolicach 6,9 13,758 1 13,8 13 Szkoła Podstawowa w Raciborsku 8,4 16,8 1 16,8 14 Szkoła Podstawowa w Sierczy 3,2 6,4 3 19,2 15 Szkoła Podstawowa w Sygneczowie 4,4 8,8 1 8,8 16 Szkoła Podstawowa w Śledziejowicach 5,8 11,6 3 34,8 17 Szkoła Podstawowa w Węgrzcach Wielkich 7,5 15 2 30 18 Gimnazjum w Wieliczce 2,3 4,6 5 23 19 Gimnazjum w Koźmicach Wielkich 6,1 12,2 1 12,2 20 Gimnazjum w Węgrzcach Wielkich 7,5 15 1 15 21 Gimnazjum w Golkowicach 6 12 1 12 Około 478,8 km Harmonogram transportu stanowi załącznik do niniejszej SIWZ. Zamawiający informuje, że ilość dowożonych uczniów może ulec zmianie w trakcie trwania roku szkolnego. Wykonawca usługi musi posiadać możliwości techniczne do przewozu grup 75 osobowych zgodnie z harmonogramem z tym, że wyjazd sprzed szkoły na terenie Miasta Wieliczki na 30 min. przed rozpoczęciem zajęć na basenie, a dla uczniów ze szkół spoza Miasta Wieliczka na 45 min przed rozpoczęciem zajęć. Odwóz z powrotem wszystkich grup 40 min. po zakończeniu zajęć. Czas ten w indywidualnych przypadkach może ulec zmianie. UWAGA: Zamawiający zastrzega, iż podany rozkład jazdy oraz trasy mogą ulec zmianie stosownie do potrzeb szkół zgłaszanych do zamawiającego przez dyrekcje tych jednostek. Zmiany mogą powstać na skutek zmian w harmonogramach lekcji oraz w wyniku szczególnych potrzeb zamawiającego takich jak konieczność zorganizowania dodatkowych przejazdów związanych z uczestnictwem uczniów w zajęciach nadobowiązkowych, zawodach sportowych lub imprezach okolicznościowych. O zmianach w trasach przewozu oraz kursach dodatkowych zamawiający powiadomi wykonawcę co najmniej 1 dzień wcześniej. Obowiązkiem wykonawcy jest zapoznanie się w terenie z trasami, odległościami przewozu uczniów ze szkół podstawowych i gimnazjów do siedziby Zamawiającego. 3.2. Potencjał techniczny i kadrowy wykonawcy. Zadaniem wykonawcy jest zapewnienie przewożonym uczniom bezpiecznych i higienicznych warunków przejazdu pojazdami sprawnymi technicznie i dopuszczonymi do ruchu kołowego, obsługiwanych przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach. Wykonawca musi posiadać lub mieć dostęp ( np. na zasadach wynajmu, leasingu itp.) co najmniej do następujących środków transportu (autobusów): - 2 autobusów do przewozu co najmniej 75 osób, - 2 busy do przewozu co najmniej 19 osób. Zamawiający oczekuje, że wykonawca dobierze w sposób optymalny pojemności autobusów w stosunku do liczby uczniów dowożonych z poszczególnych miejscowości, gdyby zaistniały zmiany niemożliwe do przewidzenia na etapie sporządzania niniejszej specyfikacji. Zadaniem wykonawcy jest udzielenie gwarancji rozumianej jako konieczność bezwzględnego zapewnienia ciągłości wykonywania usługi, tak więc: a) w przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających wykonawcy realizację usługi jest on zobowiązany na własny koszt i ryzyko zapewnić zastępcze wykonanie usługi przez innego koncesjonowanego przewoźnika, który spełnia podstawowe wymagania stawiane wykonawcy; b) jeżeli wykonawca nie dopełni obowiązków wskazanych w pkt a, zamawiający zleci zastępcze wykonanie usługi innemu przewoźnikowi, a koszty tej usługi zostaną potrącone z wynagrodzenia wykonawcy wskazanego na najbliższej fakturze; c) zabrania się przewożenia osób trzecich nie związanych bezpośrednio z wykonywanym dowozem uczniów lub zajęciami na basenie. 3.3. Zapewnienie opieki. Wyznaczenie osób sprawujących opiekę nad przewożonymi uczniami pozostaje w wyłącznej kompetencji zamawiającego oraz dyrektorów placówek oświatowych. Zadaniem po stronie wykonawcy pozostaje zapewnienie dobrej współpracy pomiędzy kierowcą danego autobusu a osobami sprawującymi opiekę. 3.4. Wynagrodzenie wykonawcy. Wykonawca będzie otrzymywał wynagrodzenie wyłącznie za faktyczną ilość przejechanych kilometrów z uczniami wykonaną w związku z przewozem na zajęcia. Za wykonaną usługę wykonawca otrzymywać będzie wynagrodzenie rozliczane fakturami przekazywanymi zamawiającemu 1 raz w miesiącu, z uwzględnieniem 14-dniowego terminu płatności, na podstawie których zamawiający dokonywać będzie przelewu na konto wykonawcy. Niezbędnym załącznikiem do faktury musi być wykaz przejechanych w danym okresie kilometrów z uczniami (zgodny z harmonogramem), stanowiący podstawę do weryfikacji wartości faktury przez zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67. 1. 6 uPzp, w wysokości nie większej niż 50% wartości zamówienia podstawowego tj: transport do 984 dodatkowych osób w celu świadczenia usługi o której mowa w pkt. 3 niniejszej SIWZ, transport na odległość do 239,4 km tygodniowo osób o których mowa w pkt. 3 lub 22 tiret 1 niniejszej SIWZ Pod warunkiem pozyskania dodatkowych środków finansowych.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2; spełniają warunki określone w siwz.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • należy udokumentować prawidłowe wykonanie co najmniej 1 umowy przewozowej o wartości usługi nie mniejszej niż 80 000 zł w okresie ostatnich 3 lat licząc od daty wszczęcia postępowania;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać lub mieć dostęp ( np. na zasadach wynajmu, leasingu itp.) co najmniej do następujących środków transportu (autobusów): - 2 autobusów do przewozu co najmniej 75 osób, - 2 busy do przewozu co najmniej 19 osób.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności posiadając opłaconą polisę w wysokości min. 100 000 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Karta tytułowa oferty Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 uPzp Wskazanie tej części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

zmian nazwy, siedziby lub innych danych Wykonawcy, prośby Wykonawcy o udział lub zmianę podwykonawców, zmiany osób wymienionych w wykazie osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia, w przypadkach uzasadnionych przez Wykonawcę (np. choroba, śmierć, utrata uprawnień, braku przynależności do stosownej Izby), zmianę terminu wykonywania umowy wynikającą z przedłużających się procedur administracyjnych (np. związanych z zamówieniami publicznymi, pozyskiwaniem dodatkowych uzgodnień lub decyzji), zmniejszenie ilości zamówienia wynikające z faktu, iż realizacja tej części stała się dla zamawiającego nieuzasadniona społecznie lub ekonomicznie. wszelkich zmian wynikających z konieczności dostosowania warunków już zawartej umowy do nowych uregulowań prawnych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.solnemiasto.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Solne Miasto Sp. z o.o. 32-020 Wieliczka ul Tadeusza Kościuszki 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2012 godzina 09:50, miejsce: Sekretariat Prezesa Spółki Solne Miasto Sp. z o.o. 32-020 Wieliczka ul Tadeusza Kościuszki 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.