eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › REMONT HALI MAGAZYNOWEJ PRZY ULICY SPRZYMIERZEŃCÓW 1-2 W ŚWIDNICY

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-10-25

Ogłoszenie nr 329818 - 2016 z dnia 2016-10-25 r.

Świdnica: REMONT HALI MAGAZYNOWEJ PRZY ULICY SPRZYMIERZEŃCÓW 1-2 W ŚWIDNICY
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 314614


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
PRACOWNIA PROJEKTOWO-USŁUGOWA ANDRZEJ NOWAK BURKATÓW 42K 58-100 ŚWIDNICA NIP 884-225-16-98

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Poprawczy i Schronisko dla Nieletnich, krajowy numer identyfikacyjny 32538600000, ul. ul. Sprzymierzeńców  42371, 58100   Świdnica, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 748 522 816, faks 748 525 453, e-mail zpisdn.swidnica@op.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zpisdn-swidnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: zakład poprawczy

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

REMONT HALI MAGAZYNOWEJ PRZY ULICY SPRZYMIERZEŃCÓW 1-2 W ŚWIDNICY

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

A. w branży ogólnobudowlanej: 1) Roboty remontowe zaplecza hali: - Wymiana pokrycia dachu z Papy asfaltowej - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - Remont i wymiana sufitu podwieszanego wraz z ociepleniem przestrzeni między stropowej z wełny mineralnej gr. 20 cm. - Demotaż okładzin ściennych z płyt pilśniowych - Remont tynków wewnętrznych - Licowanie ścian z płytek ceramicznych w pomieszczeniu WC - Roboty malarskie - Wymiana okładzin podłogowych z płytek gressowych wraz z podbudową - Ocieplenie ścian zewnętrzych wraz z wyprawą elewacyjną w nawiązaniu do elewacji hali, - Osadzenie parapetów i podokienników - Wymiana obróbek, rynien i rur spustowych. 2) Roboty remontowe hali: - Uzupełnienie tynków wewnętrznych - roboty malarskie - Wykonanie podłogi sportowej wraz z podbudową i izolacją przeciwwilgociową i termiczną - Dostawa i montaż wyposażenia sportowego: 2 bramki do piłki recznej, 2 kosze do gry w piłkę koszykową montowane do ściany, słupki z tulejami do siatkówki, drabinki gimnastyczne montowane w miejscu lokalizacji otworów okiennych B. w branży sanitarnej: 1) Wymiana grzejników wraz orurowaniem 2) Montaż nagrzewnic w części hali 3) Podłączenie urządzeń cieplnych do wezła grzewczego 4) Wymiana miski ustępowej, umywalni wraz z kranem w pom. WC C. w branży elektrycznej: 1) wymiana wewnętrznych linii zasilających dla projektowanych obwodów instalacji elektrycznej, 2) wykonanie instalacji i montaż oświetlenia wewnętrznego z oprawami LED 3) pomiary i badania sprawdzające wraz z opracowaniem protokołów, 4) inne roboty instalacyjne określone w opracowaniach

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:


II.5) Główny Kod CPV: 45212220-4
Dodatkowe kody CPV: 45453000-7, 45100000-8,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/10/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT284364.24
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY TADEUSZ BROŃSKI ,  firma.bronski@wp.pl,  WIŚNIOWA 11,  58-100,  ŚWIDNICA,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 325950.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 325950.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 363750.75
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.