eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzyska › Udzielenie kredytu długoterminowego do wysokości 240 000,00 zł, przeznaczonego na- finansowanie wydatków nie mających pokrycia w planowanych dochodach w wysokości spłaty pożyczki na wyprzedzające finansowanie działań finansowanych z budżetu UE z otrzymanej refundacji środków pochodzących z budżetu UE.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-03

Brzyska: Udzielenie kredytu długoterminowego do wysokości 240 000,00 zł, przeznaczonego na: - finansowanie wydatków nie mających pokrycia w planowanych dochodach w wysokości spłaty pożyczki na wyprzedzające finansowanie działań finansowanych z budżetu UE z otrzymanej refundacji środków pochodzących z budżetu UE.
Numer ogłoszenia: 329772 - 2015; data zamieszczenia: 03.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Brzyska , Brzyska 1, 38-212 Brzyska, woj. podkarpackie, tel. 013 4460120, faks 013 4460105.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzyska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego do wysokości 240 000,00 zł, przeznaczonego na: - finansowanie wydatków nie mających pokrycia w planowanych dochodach w wysokości spłaty pożyczki na wyprzedzające finansowanie działań finansowanych z budżetu UE z otrzymanej refundacji środków pochodzących z budżetu UE..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: Udzielenie kredytu długoterminowego do wysokości 240 000,00 przeznaczonego na: - finansowanie wydatków nie mających pokrycia w planowanych dochodach w wysokości spłaty pożyczki na wyprzedzające finansowanie działań finansowanych z budżetu UE z otrzymanej refundacji środków pochodzących z budżetu UE. 2. Przedmiot zamówienia zgodnie z CPV: 66130000-0 Usługi udzielania kredytu. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego do wysokości 240 000,00 zł przeznaczonego na: - finansowanie wydatków nie mających pokrycia w planowanych dochodach w wysokości spłaty pożyczki na wyprzedzające finansowanie działań finansowanych z budżetu UE z otrzymanej refundacji środków pochodzących z budżetu UE; Szczegółowy opis zamówienia: a) Rozliczenie kredytu nastąpi w złotych polskich. b) Termin spłaty kredytu: do 31.12.2020 r. c) Karencja w spłacie rat kredytu - 4 m-ce od podpisania umowy kredytowej - pierwsza spłata raty kredytu - 31.03.2016 r. - ostatnia spłata raty kredytu - 31.12.2020 r. Do wyceny oferty należy przyjąć, że kredyt zostanie udzielony w całości w dniu 14 grudnia 2015 r. Jako terminy spłat rat kredytu i odsetek należy podać ostatni dzień danego m-ca bez względu na to, czy będzie to niedziela lub święto. d) Spłata odsetek - co kwartał, pierwsza spłata - 31.12.2015 r. - ostatnia spłata - 31.12.2020 r. e) Spłata rat kapitałowych - co kwartał, ilość rat kapitałowych kwartalnych: 20; wysokość rat: - rok 2016 (31.03; 30.06; 30.09; 31.12.) - 4 x 12 000,00 zł; - rok 2017 (31.03; 30.06; 30.09; 31.12.) - 4 x 12 000,00 zł; - rok 2018 (31.03; 30.06; 30.09; 31.12.) - 4 x 12 000,00 zł; - rok 2019 (31.03; 30.06; 30.09; 31.12.) - 4x 12 000,00 zł; - rok 2020 (31.03; 30.06; 30.09; 31.12.) - 4x 12 000,00 zł. f) Rok odsetkowy: równy 365 dni. g) Rodzaj harmonogramu spłat kredytu - malejące saldo. h) Proponowane zabezpieczenie kredytu - weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową kontrasygnowaną przez Skarbnika Gminy. i) Oprocentowanie oparte na zmiennej stawce WIBOR 1M + stała marża banku. Zamawiający przyjmuje, że stawka WIBOR 1M będzie mieć wartość z dnia podpisania umowy i będzie ulegać zmianie co jeden miesiąc, począwszy od dnia podpisania umowy (w przypadku, gdy zmiana stawki wypadnie w sobotę, niedzielę lub święto - przyjmuje się stawkę WIBOR 1M z dnia poprzedzającego, w którym jest ustalana). Zmieniona stawka bazowa będzie przez kolejny miesiąc równa stawce z dnia zmiany oprocentowania. Do ustalonej stawki WIBOR 1M doliczana będzie wartość stałej marży zaoferowanej przez Wykonawcę, która nie będzie ulegać zmianie przez cały okres obowiązywania umowy. Do wyceny oferty należy przyjąć stałą stawkę WIBOR 1M z dnia: 24.11.2015 (strona:www.money.pl/pieniądze/depozytyzłotowe).

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2020.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem jako załącznik Nr 2 do SIWZ. b) Wykonawca musi przedstawić zezwolenie na utworzenie i rozpoczęcie przez bank działalności wynikającej z ustawy z dnia 29.08.1997 r. - Prawo bankowe (Dz.U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z późn.zm.) - (dotyczy banków utworzonych po 1 stycznia 1998 r. lub inny dokument uprawniający do wykonywania czynności bankowych).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem jako załącznik Nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem jako załącznik Nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem jako załącznik Nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem jako załącznik Nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik Nr 1; 2) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców w przypadku gdy: a) ofertę podpisuje w imieniu Wykonawcy inna osoba; b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenia zamówienia publicznego (np. konsorcjum) ; 3) istotne postanowienia umowy wypełnione i podpisane przez uprawnione osoby reprezentujące podmiot (Wykonawcę) - załącznik Nr 5. 4) Do oferty należy również załączyć wzór wniosku o udzielenie kredytu oraz wykaz dokumentów wymaganych przez bank do jego udzielenia. 5) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - Termin uruchomienia kredytu - 3

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach : 1) Zmiany przedstawiciela Zamawiającego, zmiany osoby odpowiedzialnej za realizację przedmiotu zamówienia - po stronie Wykonawcy. 2) Zmiany danych osobowych oraz rachunku bankowego. 3). Kredytobiorca zastrzega sobie prawo do: - nie wykorzystania całej kwoty przyznanego, - przedterminowej spłaty części lub całości kredytu w dowolnym terminie, - możliwości zmiany Harmonogramu spłaty rat kapitałowych kredytu (określonego w SIWZ). 4) Skorzystanie z możliwości, o których mowa w pkt 4 nie będzie pociągało za sobą żadnych konsekwencji finansowych dla Kredytobiorcy. 2. Każda zmiana niniejszej Umowy wymaga formy pisemnego aneksu - pod rygorem nieważności. Niedopuszczalne są jednak, pod rygorem nieważności, zmiany postanowień zawartej Umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do umowy, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu oraz określił warunki takiej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brzyska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Brzyska 38-212 Brzyska pokój nr 16.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Brzyska 38-212 Brzyska pokój nr 16.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.