eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gołdap › Prowadzenie przez ekspertów form doskonalenia wynikających z Rocznych Planów Wspomagania w szkołach i przedszkolach w roku szkolnym 2014/2015 w ramach projektu Bezpośrednie wsparcie procesu doskonalenia nauczycieli z powiatu gołdapskiego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-06

Gołdap: Prowadzenie przez ekspertów form doskonalenia wynikających z Rocznych Planów Wspomagania w szkołach i przedszkolach w roku szkolnym 2014/2015 w ramach projektu Bezpośrednie wsparcie procesu doskonalenia nauczycieli z powiatu gołdapskiego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół
Numer ogłoszenia: 329712 - 2014; data zamieszczenia: 06.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna , ul. Wolności 11, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 615 16 80, faks 87 610 74 30.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatgoldap.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie przez ekspertów form doskonalenia wynikających z Rocznych Planów Wspomagania w szkołach i przedszkolach w roku szkolnym 2014/2015 w ramach projektu Bezpośrednie wsparcie procesu doskonalenia nauczycieli z powiatu gołdapskiego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wybór ekspertów do realizacji form doskonalenia wynikających z Rocznych Planów Wspomagania w szkołach i przedszkolach w roku szkolnym 2014/2015 w ramach projektu Bezpośrednie wsparcie procesu doskonalenia nauczycieli z powiatu gołdapskiego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. Szkolenia odbywać się będą do 31 marca 2015 r. Planowana liczba realizacji form doskonalenia nauczycieli w roku szkolnym 2014/2015 wynosi: a)w formie warsztatów grupowych: po trzy spotkania 6-godzinne (łącznie 18 godzin dydaktycznych) w ramach 1 RPW (wyjątek: Szkoła Podstawowa nr 3 im. Tadeusza Kościuszki w Gołdapi oraz Szkoła Podstawowa Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Mikołaja Kopernika w Gołdapi), b)w formie wykładów: po 1 spotkaniu 4-godzinnym (godziny dydaktyczne) w ramach 1 RPW, c)w formie konsultacji indywidualnych i grupowych: po 3 spotkania 4-godzinne (łącznie 12 godzin zegarowych) w ramach 1 RPW (wyjątek: Szkoła Podstawowa nr 3 im. Tadeusza Kościuszki w Gołdapi oraz Szkoła Podstawowa Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Mikołaja Kopernika w Gołdapi). Liczba uczestników/uczestniczek, dla której prowadzona będzie określona forma doskonalenia nauczycieli wyniesie w szkołach ok. 25 osób, w przedszkolach 5-15 osób. 2.Zamawiający przez poniższe pojęcia rozumie: a)Warsztat - aktywna metoda szkoleniowa angażująca uczestników w różnego rodzaju ćwiczenia, gry, symulacje lub inne działania mające na celu nabywanie wiedzy, doskonalenie umiejętności oraz kształtowanie postaw uczestników. b)Wykład - szkolenie mające na celu zwiększenie kompetencji uczestników w zakresie tematyki objętej wspomaganiem. c)Konsultacje indywidualne - indywidualne spotkania nauczycieli z ekspertem zewnętrznym dotyczące tematyki objętej wspomaganiem w szkole; w trakcie konsultacji nauczyciele mogą przedyskutować z ekspertem zewnętrznym swoje wątpliwości, omówić problemy, przedstawić nowe rozwiązania związane z wdrażaniem do rzeczywistości szkolnej umiejętności nabytych w formach doskonalenia prowadzonego w ramach realizowanego Rocznego Planu Wspomagania (RPW). d)Konsultacje grupowe - spotkania grupowe nauczycieli z ekspertem, dotyczące tematyki objętej wspomaganiem w szkole; w trakcie konsultacji nauczyciele mogą podzielić się swoimi wątpliwościami, wymieniać się doświadczeniami i spostrzeżeniami, poszukiwać wspólnie nowych rozwiązań, omówić bieżące problemy związane z wdrażaniem do rzeczywistości szkolnej umiejętności nabytych w formach doskonalenia prowadzonego w ramach realizowanego RPW. 3.Rozliczenia będą odbywały się w złotych polskich. 4.Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 5.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 6.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 7.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 8.Zamawiający nie stawia wymagań na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 9.WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV) 80000000-4 - usługi edukacyjne i szkoleniowe. 10.Wykonawca będący osobą fizyczną powinien zabezpieczyć realizację form doskonalenia nauczycieli na najwyższym poziomie merytorycznym w maksimum 4 częściach. Wykonawca - firma - powinien zabezpieczyć kompleksową realizację form doskonalenia nauczycieli na najwyższym poziomie merytorycznym w wybranych przez siebie częściach lub w całości zamówienia przy czym jedna osoba może realizować maksimum 4 części. 11.Zamówienie dzieli się na 22 części (według ofert doskonalenia): Część 1. Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? Szkoła Podstawowa im. Michała Kajki w Grabowie. Wykład (4 h dydaktyczne): Procesy uczenia się i osiągania sukcesów edukacyjnych przez uczniów. Warsztaty (łącznie 18 h dydaktycznych): a)Wypracowanie metod i sposobów diagnozy mocnych i słabych stron ucznia, określania jego poziomu wiedzy i umiejętności (6 h) b)Planowanie działań zespołu nauczycieli dotyczących indywidualizacji procesu edukacji zgodnego z programem nauczania (6 h) c)Planowanie wdrażania działań na podstawie wniosków z analizy wyników sprawdzianu szóstoklasisty za rok szkolny 2013/2014 z użyciem nowo zdobytej wiedzy (6 h) Konsultacje indywidualne i grupowe (łącznie 12 h zegarowych): 3 spotkania x 4 h Część 2. Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? Samorządowe Gimnazjum w Grabowie Wykład (4 h dydaktyczne): Procesy uczenia się i osiągania sukcesów edukacyjnych przez uczniów. Warsztaty (łącznie 18 h dydaktycznych): a)Wypracowanie metod i sposobów diagnozy mocnych i słabych stron ucznia, określania jego poziomu wiedzy i umiejętności (6 h) b)Planowanie działań zespołu nauczycieli dotyczących indywidualizacji procesu edukacji zgodnego z programem nauczania (6 h) c)Planowanie wdrażania działań na podstawie wniosków z analizy wyników egzaminu gimnazjalnego za rok szkolny 2013/2014 z użyciem nowo zdobytej wiedzy (6 h) Konsultacje indywidualne i grupowe (łącznie 12 h zegarowych): 3 spotkania x 4 h Część 3. Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? Szkoła Podstawowa w Boćwince Wykład (4 h dydaktyczne): Współczesne postrzeganie roli edukacji wśród uczniów i społeczeństwa informacyjnego. Warsztaty (łącznie 18 h dydaktycznych): a)Diagnozowanie sposobów uczenia się ucznia na różnych poziomach edukacyjnych (6 h) b)Planowanie pracy zespołu nauczycieli diagnozujące mocne i słabe strony ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (6 h) c)Efektywna indywidualizacja metod i form pracy na zajęciach z uwzględnieniem specjalnych potrzeb uczniów (6 h) Konsultacje indywidualne i grupowe (łącznie 12 h zegarowych): 3 spotkania x 4 h Część 4. Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki. Gimnazjum nr 1 im. Noblistów Polskich w Gołdapi Wykład (4 h dydaktyczne): Kształtowanie i utrwalanie pozytywnych postaw uczniowskich. Warsztaty (łącznie 18 h dydaktycznych): a)Wykorzystywanie na zajęciach edukacyjnych technik i metod aktywizujących dostosowanych do sposobów uczenia się ucznia (6 h) b)Praca w zespołach uczniowskich (6 h) c)Efektywna organizacja czasu pracy na zajęciach edukacyjnych z wykorzystanie technik szybkiego uczenia się i zapamiętywania (6 h) Konsultacje indywidualne i grupowe (łącznie 12 h zegarowych): 3 spotkania x 4 h Część 5. Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły. Gimnazjum nr 1 im. Noblistów Polskich w Gołdapi Wykład (4 h dydaktyczne): Koncepcja i istota EWD. Warsztaty (łącznie 18 h dydaktycznych): a)Obsługa i możliwości kalkulatora EWD (6 h) b)Prawidłowa analizy wyników EWD oraz poprawne formułowanie wniosków (6 h) c)Praktyczne wykorzystanie wniosków z analizy EWD w planowaniu pracy szkoły (6 h) Konsultacje indywidualne i grupowe (łącznie 12 h zegarowych): 3 spotkania x 4 h Część 6. Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet. Szkoła Podstawowa w Pogorzeli Wykład (4 h dydaktyczne): Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych. Warsztaty (łącznie 18 h dydaktycznych): a)Obsługa tablicy interaktywnej i urządzeń powiązanych (6 h) b)Korzystanie z katalogu przydatnych stron internetowych oraz programów edukacyjnych na lekcjach (6 h) c)Radzenie sobie z podstawowymi problemami systemowymi (6 h) Konsultacje indywidualne i grupowe (łącznie 12 h zegarowych): 3 spotkania x 4 h Część 7. Praca z uczniem młodszym. Szkoła Podstawowa w Żytkiejmach Wykład (4 h dydaktyczne): Współczesne postrzeganie roli edukacji wśród uczniów i społeczeństwa informacyjnego. Warsztaty (łącznie 18 h dydaktycznych): a)Prawidłowa diagnoza sposobów uczenia się uczniów (6 h) b)Efektywny dobór metod i technik pracy dostosowanych do indywidualnych potrzeb ucznia w grupach zróżnicowanych wiekowo (6 h) c)Efektywna organizacja czasu pracy na zajęciach edukacyjnych w grupach zróżnicowanych wiekowo (6 h) Konsultacje indywidualne i grupowe (łącznie 12 h zegarowych): 3 spotkania x 4 h Część 8. Jak efektywnie wykorzystać wyposażenie i warunki lokalowe szkoły? Szkoła Podstawowa nr 3 im. Tadeusza Kościuszki w Gołdapi Wykład (4 h dydaktyczne): Udoskonalenie kompetencji nauczycieli w zakresie pracy zespołowej. Warsztaty (łącznie 24 h dydaktyczne): a)Aranżacja przestrzeni edukacyjnej w sposób umożliwiający indywidualizację pracy na lekcji (2 x 6 h) b)Optymalizacja wykorzystania zasobów szkoły na zajęciach edukacyjnych z wykorzystaniem metod motywujących uczniów do uczenia się (2 x 6 h) Konsultacje indywidualne i grupowe (łącznie 16 h zegarowych) 4 spotkania x 4 h Część 9. Jak efektywnie wykorzystać wyposażenie i warunki lokalowe szkoły? Szkoła Podstawowa nr 3 im. Tadeusza Kościuszki w Gołdapi Warsztaty (łącznie 12 h dydaktycznych): a)Wykorzystanie tabletów i odpowiednich do grup wiekowych aplikacji na zajęciach edukacyjnych (2 x 6 h) Konsultacje indywidualne i grupowe (łącznie 8 h zegarowych) 2 spotkania x 4 h Część 10. Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet. Technikum w Gołdapi Wykład (4 h dydaktyczne): Wykład - lekcja pokazowa wykorzystująca TIK w scenariuszu zajęć (dla przedmiotów ścisłych i dla przedmiotów humanistycznych). Warsztaty (łącznie 18 h dydaktycznych): a)Obsługa tablicy interaktywnej i urządzeń powiązanych (6 h) b)Radzenie sobie z podstawowymi usterkami systemowymi (6 h) c)Efektywna organizacja czasu pracy na zajęciach edukacyjnych z wykorzystaniem TIK (6 h) Konsultacje indywidualne i grupowe (łącznie 12 h zegarowych) 3 spotkania x 4 h Część 11. Szkoła promuje wartość edukacji. Zasadnicza Szkoła Zawodowa w Gołdapi Wykład (4 h dydaktyczne): Różne formy promocji szkoły i sukcesów edukacyjnych uczniów w środowisku rodziców. Warsztaty (łącznie 18 h dydaktycznych): a)Umiejętności komunikacyjne w kontaktach z rodzicem ucznia o specjalnych potrzebach edukacyjnych (6 h) b)Umiejętna aktywizacja rodziców do współpracy ze szkołą (6 h) c)Opracowywanie i wykorzystywanie odpowiednich narzędzi niezbędnych do ewaluacji działań szkoły w zakresie współpracy z rodzicami (6 h) Konsultacje indywidualne i grupowe (łącznie 12 h zegarowych): 3 spotkania x 4 h Część 12. Nauczyciel 45+. Szkoła Podstawowa Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Mikołaja Kopernika w Gołdapi. Wykład (4 h dydaktyczne): Stres i wypalenie zawodowe. Warsztaty (6 h dydaktycznych): Sposoby radzenia sobie ze stresem. Konsultacje indywidualne i grupowe (łącznie 4 h zegarowe): Zajęcia relaksacyjne. Część 13. Nauczyciel 45+. Szkoła Podstawowa Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Mikołaja Kopernika w Gołdapi. Warsztaty (6 h dydaktycznych): Technologie informacyjno-komunikacyjne (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny). Konsultacje indywidualne i grupowe (łącznie 4 h zegarowe): a)Microsoft Word b)Microsoft Excell c)Microsoft Power Point d)Microsoft Publisher Część 14. Nauczyciel 45+. Szkoła Podstawowa Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Mikołaja Kopernika w Gołdapi. Warsztaty (6 h dydaktycznych): Techniki emisji głosu. Konsultacje indywidualne i grupowe (łącznie 4 h zegarowe): Emisja głosu. Część 15. Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Marszałka J. Piłsudskiego w Gołdapi Wykład (4 h dydaktyczne): Jak efektywnie motywować dzieci do nauki i pobudzać ich kreatywność? Warsztaty (łącznie 18 h dydaktycznych): a)Rozpoznawanie mocnych i słabych stron ucznia (6 h) b)Strategie uczenia się (6 h) c)Techniki motywujące do nauki (6 h) Konsultacje indywidualne i grupowe (łącznie 12 h zegarowych): 3 spotkania x 4 h Część 16. Wspieranie pracy wychowawców - bezpieczne przedszkole. Przedszkole Samorządowe Nr 1 w Gołdapi Wykład (4 h dydaktyczne): Zaburzenia emocjonalne u dzieci. Warsztaty (łącznie 18 h dydaktycznych): a)Praca z dzieckiem agresywnym (6 h) b)Praca z dzieckiem nieśmiałym (6 h) c)Wpływ mass mediów na rozwój dziecka (6 h) Konsultacje indywidualne i grupowe (łącznie 12 h zegarowych): 3 spotkania x 4 h Część 17. Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki. Przedszkole Niepubliczne U Kubusia Puchatka w Gołdapi Wykład (4 h dydaktyczne): Aktywne metody pracy z dzieckiem w przedszkolu. Warsztaty (łącznie 18 h dydaktycznych): a)Gry i zabawy matematyczne (6 h) b)Jak aktywizować nieśmiałe dzieci? (6 h) c)Taniec- aktywna metoda w pracy z dzieckiem (6 h) Konsultacje indywidualne i grupowe (łącznie 12 h zegarowych): 3 spotkania x 4 h Część 18. Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki. Przedszkole Niepubliczne Bajka w Gołdapi Wykład (4 h dydaktyczne): Aktywne metody pracy z dzieckiem w przedszkolu. Warsztaty (łącznie 18 h dydaktycznych): a)Zabawy ruchowe (6 h) b)Tańce ludowe (6 h) c)Jak prowadzić doświadczenia i eksperymenty w edukacji przedszkolnej? (6 h) Konsultacje indywidualne i grupowe (łącznie 12 h zegarowych): 3 spotkania x 4 h Część 19. Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki. Szkoła Podstawowa w Galwieciach. Wykład (4 h dydaktyczne): Techniki uczenia i metody motywujące do nauki. Warsztaty (łącznie 18 h dydaktycznych): a)Motywowanie uczniów do nauki (6 h) b)Nowoczesne metody nauczania (6 h) c)Techniki efektywnego uczenia się i zapamiętywania (6 h) Konsultacje indywidualne i grupowe (łącznie 12 h zegarowych): 3 spotkania x 4 h Część 20. Techniki uczenia i metody motywujące do nauki. Gimnazjum w Dubeninkach. Wykład (4 h dydaktyczne): Techniki uczenia i metody motywujące do nauki. Warsztaty (łącznie 18 h dydaktycznych): a)Aktywne metody nauczania (6 h) b)Techniki efektywnego uczenia się (6 h) c)Metody motywujące uczniów do nauki (6 h) Konsultacje indywidualne i grupowe (łącznie 12 h zegarowych): 3 spotkania x 4 h Część 21. Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Szkoła Podstawowa w Dubeninkach. Wykład (4 h dydaktyczne): a)Autyzm b)Dziecko zagrożone niedostosowaniem społecznym Warsztaty (łącznie 18 h dydaktycznych): a)Praca z dzieckiem zagrożonym niedostosowaniem społecznym - cz. I (6 h) b)Praca z dzieckiem zagrożonym niedostosowaniem społecznym - cz. II (3 h) Praca z dzieckiem autystycznym - cz. I (3 h) c)Praca z dzieckiem autystycznym - cz. II (6 h) Warsztaty będą zrealizowane na trzech spotkaniach po 6 h. Konsultacje indywidualne i grupowe (łącznie 12 h zegarowych): 3 spotkania x 4 h Część 22. Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet. Liceum Ogólnokształcące im. Jana Pawła II w Gołdapi. Wykład (4 h dydaktyczne): Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych. Warsztaty (łącznie 18 h dydaktycznych): a)Wykorzystanie zasobów portalu Scholaris - cz. I (6 h) b)Wykorzystanie zasobów portalu Scholaris - cz. II (3 h) Praca w chmurze - cz. I (3 h) c)Praca w chmurze - cz. II (6 h) Warsztaty będą zrealizowane na trzech spotkaniach po 6 h. Konsultacje indywidualne i grupowe (łącznie 12 h zegarowych): 3 spotkania x 4 h Szczegółowe zadania Eksperta Zewnętrznego: Obowiązki Wykonawcy: 1. Odpowiedzialność za merytoryczną realizację form doskonalenia nauczycieli. 2. Zamawiający zastrzega, że przedmiot zamówienia realizowany będzie w dniach i godzinach określonych przez zamawiającego i przekazanych wykonawcy na min. 5 dni przed planowaną datą realizacji wykładów, warsztatów, konsultacji indywidualnych i grupowych dla nauczycieli w poszczególnych placówkach. Orientacyjnie wykłady, warsztaty, konsultacje indywidualne i grupowe dla nauczycieli prowadzone będą w dniach od poniedziałku do niedzieli włącznie po wcześniejszym uzgodnieniu ze Szkolnym Organizatorem Rozwoju Edukacji (SORE) danej szkoły/przedszkola. 3. Harmonogram wykładów, warsztatów, konsultacji indywidualnych i grupowych dla nauczycieli musi być uzgodniony ze Szkolnym Organizatorem Rozwoju Edukacji właściwym dla każdej placówki. 4. Sposób realizacji i szczegółowa tematyka szkolenia musi być uzgodniona z SORE. 5. Zaznajomienie się i zrealizowanie zawartych w RPW szkoły/przedszkola informacji, w tym wskaźników. 6. Przesłanie SORE w formie elektronicznej i papierowej harmonogramu szkoleń z uwzględnieniem: daty, godziny, rodzaju zajęć (wykłady, warsztaty, konsultacje indywidualne i grupowe), tematu zajęć, przerwy obiadowej na 5 dni przed rozpoczęciem zajęć. 7. Zaleca się aby wykłady, warsztaty, konsultacje indywidualne i grupowe dla nauczycieli nie kolidowały z zajęciami szkolnymi/przedszkolnymi oraz innymi wydarzeniami jak uroczystości szkolne, wycieczki szkolne organizowane w danej jednostce. 8. Sale, pracownie przewidziane na realizację wykładów, warsztatów, konsultacji indywidualnych i grupowych dla nauczycieli w szkole/przedszkolu udostępnia się Wykonawcy nieodpłatnie. 9. Wymaga się od Wykonawcy opracowania i przesyłania Szkolnym Organizatorom Rozwoju Edukacji (SORE) i asystentowi projektu wersji elektronicznych materiałów szkoleniowych wykorzystywanych na potrzeby przeprowadzanych form doskonalenia nauczycieli (na tydzień przed terminem szkolenia szczegółowy program, a co najmniej 5 dni przed szkoleniem wersji elektronicznej materiałów dla uczestników do druku) w celu archiwizacji i udostępnienia uczestnikom oraz dyrektorom szkół/przedszkoli. 10. Opracowanie i przesłanie SORE wersji elektronicznej pre-testu i post-testu, co najmniej 5 dni przed pierwszym i ostatnim warsztatem/konsultacjami grupowymi - do druku. 11. Przeprowadzenie pre-testu i post-testu oraz przekazanie sprawdzonych testów SORE, do 3 dni po przeprowadzeniu testu. 12. Analiza ilościowa i jakościowa pre-testu i post-testu, wersja elektroniczna i papierowa z własnoręcznym podpisem złożona w Biurze Projektu do 3 dni po przeprowadzeniu testu. 13. Opracowanie i przesłanie SORE sprawozdania z realizacji pełnego cyklu wspomagania w ramach RPW w wersji elektronicznej i papierowej z własnoręcznym podpisem - do 14 dni po zakończeniu ostatniej formy wsparcia. 14. Zachowanie w tajemnicy wszelkich danych, do których Wykonawca będzie miał dostęp w związku z realizacją zamówienia. 15. Prowadzenie dokumentacji zajęć w sposób zgodny z wymogami Zamawiającego. 16. Przygotowywanie i prowadzenie, w uzgodnieniu z koordynatorem merytorycznym, dokumentacji realizowanych zadań, w szczególności w zakresie dokumentacji stanowiącej źródło weryfikacji/pozyskania danych do pomiaru wskaźników realizacji celów projektu. 17. Zamawiający zastrzega w umowie z Wykonawcą prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowanym Projektem, w tym dokumentów finansowych. 18. Zamawiający zapewnia produkty na przerwy kawowe/obiad dla uczestników zajęć, dlatego też Wykonawca jest zobowiązany w trakcie ich prowadzenia dokonać co najmniej 2 przerw - obiadowej trwającej minimum 30 minut oraz kawowej trwającej 15 minut (przerwy nie wliczają się do czasu godzin szkoleniowych). 19. Zamawiający zastrzega w umowie z Wykonawcą prawo do rezygnacji z usług szkoleniowych eksperta, który nie spełnia oczekiwań Zamawiającego (w tym nie przestrzega terminowego dostarczenia dokumentów) lub uczestników szkoleń. Wykonawca nie będący osobą fizyczną zobowiązany jest do wymiany eksperta po akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, iż: a)wykład 4-godzinny odbędzie się w listopadzie, b)warsztat 6-godzinny odbędzie się po jednym w miesiącach: grudzień, styczeń, luty, c)konsultacje indywidualne i grupowe 4-godzinne odbędą się po jednym w miesiącach: styczeń, luty, marzec. Zamawiający zastrzega, iż ekspert będzie musiał przyjechać do danej szkoły/przedszkola co najmniej w 5 różnych terminach.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 22.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawne nakładają obowiązek ich posiadania

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej trzy usługi polegające na przeprowadzeniu szkoleń, warsztatów, wykładów, konsultacji grupowych lub indywidualnych na rzecz nauczycieli bądź osób dorosłych (pełnoletnich)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobą lub osobami (Wykonawca będący osobą fizyczną może wskazać sam siebie), z których każda spełni łącznie następujące warunki: a)Wykształcenie: -studia wyższe b)Doświadczenie: -pożądane ukończone kursy/szkolenia/studia podyplomowe odpowiadające zakresowi tematycznemu oferty doskonalenia, -dodatkowym atutem będzie przygotowanie do pracy moderatora (np. TERM, ukończone kursy i studia przygotowujące do pracy trenera, lub edukatora, lub tutora, lub coacha, lub moderatora, lub lidera przedsięwzięć edukacyjnych, lub certyfikat trenerski, lub pełnienie funkcji doradcy metodycznego, lub nauczyciela konsultanta). c)Doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych: -prowadzenie różnych form pracy z grupami osób dorosłych, -dodatkowym atutem będzie doświadczenie w prowadzeniu działań realizowanych w szkołach i skierowanych do nauczycieli (np. przygotowanie i prowadzenie lekcji otwartych, szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający doprecyzowuje wymagania w zakresie doświadczenia w odniesieniu do niektórych części zamówienia: Część 1 i 3. Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? Pożądany pedagog, psycholog, w tym specjalista z zakresu specjalnych potrzeb edukacyjnych oraz dostosowania wymagań edukacyjnych do możliwości psychofizycznych ucznia w wieku 6-12 lat. Pożądane umiejętności coachingowe z zakresu pracy nauczyciela, wiedza z zakresu planowania pracy szkoły w ww. obszarze. Część 2. Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? Pożądany pedagog, psycholog, w tym specjalista z zakresu specjalnych potrzeb edukacyjnych oraz dostosowania wymagań edukacyjnych do możliwości psychofizycznych ucznia w wieku 12-15 lat. Pożądane umiejętności coachingowe z zakresu pracy nauczyciela, wiedza z zakresu planowania pracy szkoły w ww. obszarze. Część 4. Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki. Bardzo dobra znajomość technik uczenia się i metod aktywizujących. Szczególnie pożądane kwalifikacje trenera psychologicznego warsztatu grupowego, wykorzystania metod coachingu grupowego w pracy trenera. Doświadczenie w prowadzeniu zajęć z nauczycielami w tym także dotyczących sposobów rozpoznawania zdolności uczniów, metod pracy kształtujących u ucznia świadomość jego mocnych i słabych stron oraz odpowiedzialność za własny rozwój. Bardzo dobra znajomość procesów motywacyjnych, umiejętności wychowawczych, sposobów motywacji dziecka do nauki, pracy. Część 5. Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły. Pożądane doświadczenie praktyczne w projektowaniu i realizacji ewaluacji z wykorzystaniem analiz opartych na Kalkulatorach EWD oraz wiedza teoretyczna na temat EWD/ewaluacji. Pożądana znajomość technik wykorzystujących kreatywne myślenie w planowaniu działań. Część 6 i 10. Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet. Pożądany specjalista w dziedzinie wykorzystania nowoczesnych technologii w nauczaniu. Szczególnie pożądane kwalifikacje edukatora, lub moderatora, lub trenera. Doświadczenie w prowadzeniu zajęć z nauczycielami. Bardzo dobra znajomość obsługi urządzeń TIK. Część 7. Praca z uczniem młodszym. Pożądany metodyk edukacji wczesnoszkolnej, psycholog-pedagog specjalizujący się w rozwoju dzieci w okresie przedszkolnym i szkolnym oraz znajomość metod pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Pożądana znajomość technik wykorzystujących kreatywne myślenie w planowaniu działań. Pożądane umiejętności coachingowe z zakresu pracy nauczyciela, budowania autorytetu nauczyciela w środowisku rodziców, relacji nauczyciel-rodzic, aktywizowania rodziców. Część 8. Jak efektywnie wykorzystać wyposażenie i warunki lokalowe szkoły? Pożądany pedagog, psycholog, w tym specjalista z zakresu specjalnych potrzeb edukacyjnych oraz dostosowania wymagań edukacyjnych do możliwości psychofizycznych ucznia w wieku 6-12 lat. Pożądany specjalista w dziedzinie aranżacji przestrzeni edukacyjnej w oparciu o indywidualizację pracy na lekcji. Część 9. Jak efektywnie wykorzystać wyposażenie i warunki lokalowe szkoły? Pożądany specjalista w dziedzinie wykorzystania nowoczesnych technologii w nauczaniu. Szczególnie pożądane kwalifikacje edukatora, lub moderatora, lub trenera. Doświadczenie w prowadzeniu zajęć z nauczycielami. Bardzo dobra znajomość obsługi urządzeń TIK, w tym obsługa Ipad firmy Mac. Część 11. Szkoła promuje wartość edukacji Pożądany specjalista w dziedzinie promocji. Pożądane umiejętności coachingowe z zakresu budowania autorytetu nauczyciela w środowisku rodziców, relacji nauczyciel - rodzic, aktywizowania rodziców, wiedza z zakresu planowania pracy szkoły w ww. obszarze. Część 12. Nauczyciel 45+ Pożądana bardzo dobra znajomość psychosomatyki oraz doświadczenie w pracy z głosem. Część 16. Wspieranie pracy wychowawców - bezpieczne przedszkole Pożądany psycholog mający doświadczenie w pracy z dzieckiem w wieku przedszkolnym. Część 21. Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Pożądane doświadczenie w pracy z dzieckiem autystycznym. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 40
  • 2 - Doświadczenie eksperckie osób, które pełnić będą funkcję ekspertów - 55
  • 3 - Kwalifikacje - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a)Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w umowie. Zmiana umowy może być dokonana w granicach wyznaczonych przepisami ustawy, w tym art. 144 ustawy Pzp, wyłącznie za zgodą stron, w formie pisemnej pod rygorem nieważności. b)Zmiany umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach: -Zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej. -Zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy. -Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki podatku VAT. -Wystąpienia niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy istotnych okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności, które mają wpływ na realizację zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_goldapski/zamowienia_publiczne/137/status/rodzaj/wzp/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna, ul. Wolności 11, 19-500 Gołdap.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2014 godzina 12:00, miejsce: Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna, ul. Wolności 11, 19-500 Gołdap.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Bezpośrednie wsparcie procesu doskonalenia nauczycieli z powiatu gołdapskiego współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.