eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › Dostawy węgla kamiennego do Palmiarni w Wałbrzychu - obiektu będącego w administrowaniu Zamawiajacego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-23

Świdnica: Dostawy węgla kamiennego do Palmiarni w Wałbrzychu - obiektu będącego w administrowaniu Zamawiajacego
Numer ogłoszenia: 329638 - 2009; data zamieszczenia: 23.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w Świdnicy , ul. Kliczkowska 28, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 0-74 8512272, faks 0-74 8512274.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Osoba Prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy węgla kamiennego do Palmiarni w Wałbrzychu - obiektu będącego w administrowaniu Zamawiajacego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy węgla kamiennego loco skład Zamawiającego w Palmiarni w Wałbrzychu , ul.Wrocławska 158, 58-300 Wałbrzych w następującym asortymencie i ilościach: 1) miał MI Pn-82/G97001-3, typ 32,1, klasa 25/12 - 300 ton, 2) groszek - typ 31,1, klasa 25/10 , granulacja 5-20 mm - 140 ton wg ustalonego w SIWZ i umowie harmonogramu dostaw.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.12.10 - Węgiel kamienny .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy PZP, spełnianie wymogów art.22 ust.1 PZP.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ; jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem składania ofert. W przypadku gdy oferenta reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo posiadające zakres , podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawna lub fizyczną .W przypadku oferenta działającego w ramach spółki prawa handlowego obowiązuje załączenie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych obowiązuje załączenie umowy konsorcjum , z której wynikać będzie w szczególności : - jednoznaczne określenie wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem przedmiot zamówienia, -zobowiązanie do złożenia wspolnej oferty i realizacji całości zamówienia publicznego w przypadku wyboru oferty , w terminie i na warunkach zawartych w SIWZ, -wskazanie pełnomocnika , o którym mowa w art.23 ust2 PZP uprawnionego do wspólnej reprezentacji,bezpośredniego kontaktowania się i współdziałania z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia , -dokładne określenie ( poprzez zapis umowny ) iż członkowie konsorcjum ponoszą solidarną odpowiedzialność wobec Zamawiającego, -zapis wykluczający możliwość dokonywania jakichkolwiek zmian w umowie konsorcjum bez uzyskania uprzedniej zgody Zamawiającego, - czas obowiązywania umowy , który nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia , uwzględniający czas trwania z tytułu gwarancji i rękojmi Nie dopuszcza się składania umowy przedwstępnej konsorcjum lub umowy zawartej pod warunkiem zawieszającym. 2.Podpisanie i przedłożenie w ofercie oświadczenia z art.22 i 24 PZP -wzór wg załącznika Nr 3 do SIWZ, 3.Akceptacja projektu umowy- zał. Nr 4 do SIWZ do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracja Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w Świdnicy, ul. Kliczkowska 28 58-100 Świdnica , pok. nr 9.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2009 godzina 09:30, miejsce: Administracja Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w Świdnicy , ul. Kliczkowska 28 58-100 Świdnica - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.