eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Dostawa materiałów reklamowych..

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-14

Kielce: Dostawa materiałów reklamowych..
Numer ogłoszenia: 329619 - 2011; data zamieszczenia: 14.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 305901 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3421901, 3421677, 3421576, faks 41 3445265, 3445723.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów reklamowych...

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby zamawiającego i rozładunkiem przez wykonawcę w siedzibie zamawiającego ul. Św. Leonarda 1, 25-311 Kielce materiałów reklamowych dla Głównego Punktu Informacyjnego o Funduszach Europejskich tj.: a) Smycz reklamowa sznurkowa płaska - Ilość sztuk: 1500 szt., b) Kalendarz książkowy -Kalendarz B 6- 400 szt.. 2. Szczegółowy zakres ilościowy zamówienia zawarty został w dodatku nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy, który wypełniony zgodnie z wymaganiami zamawiającego i podpisany, stanowić będzie załącznik do składanej przez wykonawcę oferty. 3. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego. 4. Do zadań wykonawcy będzie należało naniesienie na materiały reklamowe oznaczeń, napisów i logo zgodnie z powyższymi wytycznymi. 5. Zamawiający wymaga, aby materiały reklamowe były wysokiej jakości, fabrycznie nowe i kompletne, a także odpowiadały wymaganiom Zamawiającego. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do zastosowania wskazanej przez zamawiającego metody nanoszenia oznaczeń lub metody równoważnej. Naniesione odpowiednią metodą oznaczenie musi być wysokiej jakości, tzn. być wyraźne, trwałe, bez śladów zarysowań czy ubytków farby lub kształtu, o wysokim nasyceniu kolorów. Zamieszczony nadruk musi być czytelny i estetyczny. 7. Wykonawca zobowiązany jest do konsultowania z Zamawiającym każdego etapu przygotowania przedmiotu zamówienia drogą telefoniczną, pisemną, e-mailową bądź faksem. 8. Elementy niezbędne do opracowania materiałów reklamowych takie jak logo Głównego Punktu http://bzp1.portal.uzp.gov.pl/index.php?ogloszenie=show&pozycja=30... 1 z 4 2011-11-23 11:20 Informacyjnego o Funduszach Europejskich, itd. zostaną przekazane Wykonawcy wyłonionemu do realizacji zamówienia w formie elektronicznej w dniu podpisania umowy. 9. W przypadku wystąpienia uszkodzeń dostarczonego przedmiotu zamówienia, powstałych na skutek wad materiałowych, wykonania lub innych wad ukrytych wykonawca zobowiązany będzie do jego wymiany na nowy, wolny od wad. 10. Wymagany przez zamawiającego czas reakcji na wymianę przedmiotu zamówienia wynosi 2 dni robocze licząc od chwili zgłoszenia telefonicznego lub faksem przez zamawiającego (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.97.92 - Kalendarze 22.46.20.00 - Materiały reklamowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie będzie finansowane ze środków Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013, na mocy Porozumienia w sprawie funkcjonowania na terenie województwa świętokrzyskiego systemu informacji o funduszach europejskich nr DIP/DEF - VIII/POPT/04/526/08/10, zawartego w dniu 17 maja 2010 r. pomiędzy Ministrem Rozwoju Regionalnego i Samorządem Województwa Świętokrzyskiego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARCH s.c. M. Nowicka, M. Nowicki, ul. Żeliwna 43, Katowice, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9116,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9231,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9231,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16170,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.