To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-14
Tarnobrzeg: Świadczenie usług prawnych dla Urzędu Miasta w Tarnobrzegu
Numer ogłoszenia: 329539 - 2011; data zamieszczenia: 14.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 310479 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tarnobrzega, ul. Kościuszki 32, 39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 015 8226570, faks 015 8222504.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług prawnych dla Urzędu Miasta w Tarnobrzegu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług prawnych dla Urzędu Miasta Tarnobrzeg. Świadczenie usług odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego w godz. pracy Urzędu tj. od 7.30-15.30 1.Zadanie nr 1 Świadczenie usług prawnych odbywać się będzie w wymiarze 18 godzin tygodniowo w dniach i godzinach ustalonych przez Zamawiającego przez osobę, która została wskazana w wykazie osób - załącznik nr 5 posiadającą uprawnienia adwokackie i spełniającą wszystkie warunki z art.22 ust.1 pkt.1-3 ustawy z dnia 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Z 2010 r. nr 113 poz. 759 ze zm.). W pozostałym czasie Wykonawca musi pozostawać do dyspozycji Zamawiającego poprzez kontakt mailowy i telefoniczny, a w wyjątkowych sytuacjach poprzez osobiste wstawiennictwo. Zadanie nr 1 obejmuje obsługę: Biura Obsługi Interesantów Wydziału Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego Wydziału Edukacji, Zdrowia, Kultury i Sportu Wydziału Organizacyjnego Urzędu Stanu Cywilnego Biura Rady Miasta Kancelarii Prezydenta Miasta Straży Miejskiej Miejskich Jednostek Organizacyjnych oraz stanowisk samodzielnych Miejskiego Rzecznika Konsumentów Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych Pełnomocnika ds. Osób Niepełnosprawnych a także : Obsługa sesji Rady Miasta Tarnobrzeg Opiniowanie pod względem prawnym i redakcyjnym projektów aktów prawnych oraz projektów uchwał kierowanych pod obrady Rady Miasta Tarnobrzega. Sprawowanie obsługi prawnej Zastępcy Prezydenta oraz świadczenie pomocy prawnej Naczelnikom Wydziałów i pracownikom zatrudnionym na stanowiskach samodzielnych poprzez udzielanie porad prawnych, wydawanie opinii, a także wyjaśnień w zakresie stosowania prawa. Występowanie w charakterze pełnomocnika w postępowaniu sądowym, arbitrażowym, administracyjnym oraz przed innymi organami orzekającymi. Zapewnienie Radzie Miasta w niezbędnym zakresie pomocy prawnej związanej z działalnością rad osiedlowych. Opiniowanie projektów umów i porozumień zawieranych przez Gminę, Tarnobrzeg - miasto na prawach powiatu i Urząd Miasta. Nadzór nad stosowaniem przepisów KPA w wyznaczonych Wydziałach i jednostkach równorzędnych. Załatwianie spraw terminowo i zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Przejawianie troski o ochronę mienia Urzędu. Stałe pogłębianie wiedzy i podnoszenie kwalifikacji zawodowych Zabezpieczenie przed niepowołanym dostępem, nieuzasadnioną modyfikacją lub zniszczeniem, nielegalnym ujawnieniem lub wykorzystaniem przez osoby nie uprawnione informacji zawierających dane osobowe. 2.Zadanie nr 2 a) Świadczenie usług prawnych odbywać się będzie w wymiarze 18 godzin tygodniowo w dniach i godzinach ustalonych przez Zamawiającego przez osobę, która została wskazana w wykazie osób - załącznik nr 5 posiadającą uprawnienia adwokackie i spełniającą wszystkie warunki z art.22 ust.1 pkt.1-3 ustawy z dnia 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Z 2010 r. nr 113 poz. 759 ze zm.). W pozostałym czasie Wykonawca musi pozostawać do dyspozycji Zamawiającego poprzez kontakt mailowy i telefoniczny, a w wyjątkowych sytuacjach poprzez osobiste wstawiennictwo. Zadanie nr 2 obejmuje obsługę: Wydziału Budżetu i Finansów Wydziału Geodezji i Gospodarki Gruntami Wydziału Architektury, Budownictwa i Inwestycji Wydziału Rozwoju Miasta i Funduszy Pomocowych Wydziału Spraw Komunalnych i Środowiska Wydziału Komunikacji Miejskich Jednostek Organizacyjnych oraz stanowisk samodzielnych Audytor Wewnętrzny a także : Obsługa sesji Rady Miasta Tarnobrzeg Opiniowanie pod względem prawnym i redakcyjnym projektów aktów prawnych oraz projektów uchwał kierowanych pod obrady Rady Miasta Tarnobrzega. Sprawowanie obsługi prawnej Zastępcy Prezydenta oraz świadczenie pomocy prawnej Naczelnikom Wydziałów i pracownikom zatrudnionym na stanowiskach samodzielnych poprzez udzielanie porad prawnych, wydawanie opinii, a także wyjaśnień w zakresie stosowania prawa. Występowanie w charakterze pełnomocnika w postępowaniu sądowym, arbitrażowym, administracyjnym oraz przed innymi organami orzekającymi. Zapewnienie Radzie Miasta w niezbędnym zakresie pomocy prawnej związanej z działalnością rad osiedlowych. Opiniowanie projektów umów i porozumień zawieranych przez Gminę, Tarnobrzeg - miasto na prawach powiatu i Urząd Miasta. Nadzór nad stosowaniem przepisów KPA w wyznaczonych Wydziałach i jednostkach równorzędnych. Załatwianie spraw terminowo i zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Przejawianie troski o ochronę mienia Urzędu. Stałe pogłębianie wiedzy i podnoszenie kwalifikacji zawodowych Zabezpieczenie przed niepowołanym dostępem, nieuzasadnioną modyfikacją lub zniszczeniem, nielegalnym ujawnieniem lub wykorzystaniem przez osoby nie uprawnione informacji zawierających dane osobowe..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Świadczenie usług prawnych dla Urzędu Miasta w Tarnobrzegu-zadanie 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Kancelaria Adwokacka DEC SABAT S.C., ul.grota Roweckiego 2, 39-400 Tarnobrzeg, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 145000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 174906,00
Oferta z najniższą ceną: 174906,00 / Oferta z najwyższą ceną: 177120,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Świadczenie usług prawnych dla Urzędu Miasta w Tarnobrzegu-zadanie 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KANCELARIA ADWOKACKA- ADWOKAT JERZY WÓJTOWICZ
jakie przetargi wygrała firma
KANCELARIA ADWOKACKA- ADWOKAT JERZY WÓJTOWICZ
- Kancelaria Adwokacka Jerzy Pałacki, ul.Piłsudskiego 26/13, 39-400 Tarnobrzeg, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162317,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 189000,00
Oferta z najniższą ceną: 189000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 221400,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z TARNOBRZEGA
- "Modernizacja infrastruktury sportowej MOSiR oraz infrastruktury użytkowanej przez kluby piłkarskie na terenie miasta Tarnobrzega" - 3 zadania.
- Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1015R relacji Jamnica - Zbydniów od istniejącego chodnika w kierunku Kotowej Woli.
- Wyłonienia trenera prowadzącego szkolenie stacjonarne pn.: "Zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej w sektorze Ekonomii Społecznej"
- Dostawa nowoczesnego aparatu USG z 4 sondami dla Przychodni Specjalistycznej w Tarnobrzegu
- Elewacja budowanego budynku hospicjum w Tarnobrzegu
- Rewitalizacja alei parkowych w zabytkowym zespole parkowo - pałacowym w Grębowie
więcej: przetargi w Tarnobrzegu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.