eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pyskowice › Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2009 i 2010 w Gminie Pyskowice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-23

Pyskowice: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2009 i 2010 w Gminie Pyskowice
Numer ogłoszenia: 329490 - 2009; data zamieszczenia: 23.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pyskowice - Urząd Miejski , ul. Strzelców Bytomskich 3, 44-120 Pyskowice, woj. śląskie, tel. 032 3326000, faks 032 3326002.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.pyskowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2009 i 2010 w Gminie Pyskowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg o łącznej długości 45559 m.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: spełniają warunki zawarte w art.22 ust. 1 nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24. ust. 1 i 2 spełniają wymogi zawarte w specyfikacji i ustawie Prawo zamówień publicznych a zwłaszcza: wykonali w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem i wielkością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Jako zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, Zamawiający rozumie prace wykonywane na długości dróg stanowiących minimum 80% długości dróg będących przedmiotem zamówienia prowadzą działalność gospodarczą o profilu zgodnym z niniejszym zamówieniem, nie zalegają z opłatach dot. ZUS lub KRUS oraz US, posiadają odpowiedni sprzęt do wykonywani przedmiotu umowy tj.: piaskarki szt 2, pług odśnieżny szt 2, samochód samowyładowczy 5 t. lub ciągnik z przyczepą szt. 1, posiadają aktualne ubezpieczenie z tytułu prowadzonej działalności na kwotę minimum 50000 zł..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie z ewidencji działalności gospodarczej, zaświadczenie właściwego naczelnika ZUS lub KRUS oraz US o braku zaległości, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24, oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art. 2 ust. 1, wykaz wykonanych co najmniej dwóch usług odpowiadającym swoim rodzajem i wielkością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia w okresie ostatnich trzech lat z dokumentami potwierdzającymi, że usługi wykonano należycie, wykaz sprzętu, polisę lub inny dokument potwierdzający,że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 50000 zł..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pyskowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Pyskowicach ul. Strzelców Bytomskich 3 44-120 Pyskowice pok. 310 w godz. 7:30 do 13:30.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2009 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski Pyskowice ul. Strzelców Bytomskich 3 44-120 Pyskowice Biuro Obsługi Interesanta pok. 107 do godz. 10:30.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.