To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-10-24
Ogłoszenie nr 329461 - 2016 z dnia 2016-10-24 r.
Kraków: Dostawa artykułów spożywczych - 3 grupy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 313214-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny
35137588600000, ul.
ul. Wielicka
265,
30663
Kraków, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
126 582 011, faks
126 581 081, e-mail
usd_zp@inetria.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.szpitalzdrowia.pl/o-szpitalu/zamowienia-publiczne-i-bip/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów spożywczych - 3 grupy
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):EZP-271-2-95/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest Dostawa artykułów spożywczych - 3 grupy 2.Oznaczenie kodowe Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 15.80.00.00-6 Różne produkty spożywcze 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają FORMULARZE CENOWE - załączniki nr 3/1-3/3 do SIWZ 4.Szczegółowe wymagania artykułów załączonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia muszą być zgodne, w pierwszym gatunku, kategorii lub klasie, jakości i odpowiadać niżej wymienionym wymaganiom dotyczącym wytworzenia i transportu zgodnych z: 4.1.Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 r. Nr 171, poz. 1225 ze zm.). 4.2. Ustawą z dnia 21 grudnia 2000r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz. U. z 2005 r. Nr 187 poz. 1577 ze zm.). 4.3.Dyrektywą 2009/39/EC Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 6 maja 2009r. w sprawie środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego. OJ L 124;20.5.2009. 4.4. Dyrektywą Komisji 2006/141/WE z dnia 22 grudnia 2006r. w sprawie preparatów do początkowego i dalszego żywienia niemowląt oraz zmieniająca dyrektywę 1999/21 /WE. 4.5.Rozporządzeniem Komisji ( WE ) 1243/2008 z dnia 12 grudnia 2008r. zmieniające załączniki III i IV do dyrektywy 2006/141/WE w odniesieniu do wymogów dotyczących składu niektórych preparatów do początkowego żywienia niemowląt. OJ L 335.13.2008. 4.6.Dyrektywą Komisji 2006/125/WE o przetworach zbożowych i żywności uzupełniającej przeznaczonej dla niemowląt i małych dzieci. 4.7.Dyrektywą Komisji 1999/21/WE z 25 marca 1999r. o żywności dietetycznej specjalnego przeznaczenia medycznego, ze zmianą 2006/141/EC. 4.8.Dyrektywą Komisji 96/8/WE z dnia 26 lutego 1996r. o żywności przeznaczonej do użycia w dietach o ograniczonej wartości energetycznej w celu redukcji masy ciała, ze zmianą 2007/29/EC. 4.9.Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa I Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007r. w sprawie znakowania środków spożywczych ( Dz. U. z dnia 31 lipca 2007r. ). 4.10.Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 25 lipca 2007r. w sprawie znakowania żywności wartością odżywczą ( Dz. U. z dnia 31 lipca 2007r. ). 4.11.Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17 października 2007r. w sprawie środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego. 4.12.Rozporządzeniem ( WE ) nr 1924/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 20 grudnia 2006r. w sprawie oświadczeń żywieniowych i zdrowotnych dotyczących żywności. 4.13.Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady ( EC ) 41/2009 z dnia 20 stycznia 2009r, dotyczące składu i znakowania środków spożywczych odpowiednich dla osób z nietolerancją glutenu. OJ L 16;21.1.2009. 4.14.Rozporządzeniem Komisji ( WE ) NR 953/2009 z dnia 13 października 2009r. w sprawie substancji, które mogą być dodawane w szczególnych celach odżywczych do środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego. OJ L 269/9; 14.10.2009. 4.15.Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( DZ. U. z 2006r., nr 171, poz. 1225 ) 4.16. Atesty i certyfikaty przy dostawie - dotyczy grupy 1 4.17. Przedłożenie po podpisaniu umowy dokumentów z procedur HACCP- dotyczy grupy 1, 2, 3 5. Wymagany minimalny termin płatności wynosi 60 dni. 6. Zmiana podatku VAT następuje z mocy prawa. 7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. Zamawiający wymaga wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania firm podwykonawców. IV. ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA SKŁADANIE OFERT CZĘŚCIOWYCH - 3 grupy. Ofertę można złożyć w odniesieniu do jednej lub więcej części. GRUPA 1 - woda i soki ( 5 pozycji) GRUPA 2 - mięso wołowe i wieprzowe( 9 pozycji) GRUPA 3 - mleko i przetwory mleczne (18 pozycji)
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
15800000-6
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: GRUPA 1 - woda i soki ( 5 pozycji) |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT129000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 126405.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: GRUPA 2 - mięso wołowe i wieprzowe( 9 pozycji) |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT71600.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 60123.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: GRUPA 3 - mleko i przetwory mleczne (18 pozycji) |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT228920.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 221208.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Budowa przejścia dla pieszych na skrzyżowaniu ul. Krasickiego z ul. Orawską
- NAJEM ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK
- Wykonanie robót budowlanych: modernizacyjnych - malarskich - posadzkarskich -elektrycznych przy ul. Jana Sas-Zubrzyckiego 10 w Krakowie
- Dostawa chromatografu cieczowego (HPLC/UHPLC) z wyposażeniem i oprogramowaniem
- Zapewnienie obsługi w zakresie rezerwacji i sprzedaży miejsc noclegowych na potrzeby Krakowskiego Biura Festiwalowego
- Kompleksowa usługa sprzątania wraz z obsługą portierską, szatniarską i bieżącym utrzymaniem gospodarczo - technicznym budynku Auli Koncertowej "Florianka"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.