eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › usługa Audytu Legalności Oprogramowania według standardów BSA, oraz wdrożenie zasad i procedur zarządzania oprogramowaniem Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Toruniu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-23

Toruń: usługa Audytu Legalności Oprogramowania według standardów BSA, oraz wdrożenie zasad i procedur zarządzania oprogramowaniem Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Toruniu
Numer ogłoszenia: 329426 - 2009; data zamieszczenia: 23.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu , ul. Szosa Chełmińska 30/32, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6574142 (43), faks 056 6574143.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa Audytu Legalności Oprogramowania według standardów BSA, oraz wdrożenie zasad i procedur zarządzania oprogramowaniem Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Toruniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: usługa Audytu Legalności Oprogramowania według standardów BSA, oraz wdrożenie zasad i procedur zarządzania oprogramowaniem Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Toruniu. Zamówienie realizowane w trybie przetargu nieograniczonego poniżej kwoty określonej w art. 11 ust. 8, zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z pózn. zm. ).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.21.20.00 - Usługi audytu 72.81.00.00 - Usługi audytu komputerowego 72.80.00.00 - Usługi audytu komputerowego i testowania komputerów 72.15.00.00 - Usługi doradztwa w zakresie audytu komputerowego oraz sprzętu komputerowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków określonych w SIWZ metodą spełnia nie spełnia. Niespełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru bądź aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający). Dokument ten może być przedłożony w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem i datą poświadczenia przez Wykonawcę. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone prze każdy podmiot. Przez poświadczenie kopii przez Wykonawcę Zamawiający rozumie złożenie na kserokopii dokumentu własnoręcznego podpisu poprzedzonego dopiskiem za zgodność z oryginałem i datą jego złożenia przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy. Pożądane jest również umieszczenie pieczątki imiennej, jeżeli uprawniony przedstawiciel Wykonawcy posługuje się taką pieczątką. 2. Podpisany druk Oświadczenia Załącznik nr 3 że, Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz że Wykonawca posiada uprawnienia o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1, 2, 3, 4 ustawy -Prawo zamówień publicznych złożone na formularzu pn. Oświadczenie dla WUP stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ. 3. Wypełniony FORMULARZ CENOWY, dot. cen netto, podatku VAT, cen brutto - Załącznik Nr 2. 4. Zaparafowany PROJEKT UMOWY - Załącznik Nr 4 5. Wymagane jest okazanie minimum dwóch referencji od klientów, u których zostały przeprowadzony i pomyślnie zakończone audyty legalności oprogramowania, oraz wdrożone zostały procedury zarządzania oprogramowaniem (kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem), o wartości nie mniejszej niż 30.000 tyś zł brutto, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia. 6. Certyfikat Microsoft potwierdzający, że wykonawca jest rekomendowaną firmą do wdrażania zasad i procedur zarządzania oprogramowaniem w ramach programu Microsoft License Management Partner (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem). 7. Certyfikat Gold Partner Microsoft. (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem). 8. Pisemna referencja z Microsoft potwierdzająca wiedzę i doświadczenie w zakresie wdrażania usług audytu i zarządzania oprogramowaniem. (kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem). 9. Certyfikaty ukończenia szkolenia z zakresu licencjonowania produktów Microsoft (Microsoft Licensing Specialist) dla każdego audytora wyznaczonego do przeprowadzenia audytu z ramienia Wykonawcy (kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem),. 10. Certyfikaty MCP z zakresu Software Asset Management przynajmniej audytora wyznaczonego do kierowania i przeprowadzenia audytu z ramienia Wykonawcy (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem),. 11. Ważna licencja na oprogramowanie audytorskie które będzie wykorzystane do przeprowadzenia audytu (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem), 12. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, potwierdzający spełnianie warunku określonego w Rozdziale IV pkt. 4.4 Specyfikacji..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wup.torun.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Szosa Chełmińska 30/32 budynek B, I piętro pokój nr 13, Toruń, od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 - 15:30.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2009 godzina 10:00, miejsce: ul. Szosa Chełmińska 30/32, kancelaria VII piętro, pokój nr 2, w godzinach od 7.30. do 15.30 a w ostatnim dniu wyznaczonym na składanie ofert do dnia 1 października 2009 r. do godz. 10:00.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.