eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Borowie › Przebudowa budynku SP ZOZ w Borowiu wraz z zakupem sprzętu i wyposażenia.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-23

Borowie: Przebudowa budynku SP ZOZ w Borowiu wraz z zakupem sprzętu i wyposażenia.
Numer ogłoszenia: 329424 - 2009; data zamieszczenia: 23.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Borowie , ul. Sasimowskiego 2, 08-412 Borowie, woj. mazowieckie, tel. 025 6859070, faks 025 6859072.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.borowie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku SP ZOZ w Borowiu wraz z zakupem sprzętu i wyposażenia..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie zostanie podzielone na cztery części Część 1 roboty budowlane Część 2 dostawa sprzętu medycznego Część 3 dostawa sprzętu komputerowego Część 4 dostawa mebli.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.50 - Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 39.10.00.00 - Meble .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zmawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; Załączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Należy wypełnić załączniki nr 3,4 i 5 Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Załączyć polisę ubezpieczeniową. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Oświadczenie zał. nr 2.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr: 1. - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. - Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. Załącznik nr 2 - Wykaz wykonanych robót budowlanych ( dostaw )w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Załącznik nr 5 - Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. Załącznik nr 4 - Informacja na temat liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi. Załącznik nr 3 i 3 a - Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Opis dokumentów stwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień - Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Do części 1 zamówienia W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: - informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi - załącznik nr 3, 3a - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca - załącznik nr 4; - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 5. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie mniejszą niż 100 tys. PLN. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Do części 2, 3 i 4 zamówienia W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: - informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników - załącznik nr 3a - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostaw stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - załącznik nr 4. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie mniejszą niż 100 tys. PLN. Dla części 2, a dla części 3 i 4 na wartość nie mniejszą niż 30 tys. PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.borowie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Borowie ul. A. Sasimowskiego 2 08-412 Borowie za opłatą wysokości 50 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Urząd Gminy Borowie ul. A. Sasimowskiego 2 08-412 Borowie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja planowane do dofinansowania z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2007 - 2013..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa budynku SP ZOZ w Borowiu wraz z zakupem sprzętu i wyposażenia..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont pomieszczeń Ośrodka Zdrowia w Borowiu wraz z adaptacją na pomieszczenia gabinetu ginekologicznego i stomatologicznego w ramach którego zostaną wykonane prace: - demontaż drzwi wewnętrznych i zewnętrznych - wykonanie nowych posadzek - przebudowa wewnętrznej instalacji elektrycznej - przebudowa wewnętrznej instalacji wodno-kanalizacyjnej - przebudowie kotłowni - rozbiórki niektórych ścian wewnętrznych - wymianie otworów okiennych w modernizowanej części ośrodka - wykonanie prac wykończeniowych (malarskich, glazurniczych) - wykonanie montażu urządzeń sanitarnych, co. - wykonanie modernizacji kotłowni z montażem nowego pieca c.o. - zmianie podłączenia gazowego budynku - rozbiórki schodów od strony zachodniej - ocieplenia budynku - wykonaniu dróg i chodników w koło budynku. Szczegółowy zakres znajduje się w załączonych przedmiarach robót w części 1 zamówienia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.50-7, 45.31.12.00-2, 45.33.20.00-7, 45.33.20.00-3, 45.33.30.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa budynku SP ZOZ w Borowiu wraz z zakupem sprzętu i wyposażenia..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa n/w sprzętu medycznego do Budynku Ośrodka Zdrowia w Borowiu: - Elektrokardiograf z wózkiem kop. 1 - Holter z rejestratorem i oprogramowaniem kop. 1 - Rejestrator ciśnienia szt. 2 - Fotel ginekologiczny szt. 1 - USG z 3 sondami szt. 1 - Kolposkop szt.1 - Autoklaw szt. 1 -Unit stomatologiczny kop. 1 - Radiograf szt. 1 - Aparat RTG szt. 1 - Zestaw reanimacyjny szt.1 - Kozetka lekarska szt.8 - Lampa medyczna zabiegowa szt. 8 - Wagi lekarskie ze wzrostomierzem szt.8 - Waga dla niemowląt szt. 1 - Stół dla niemowląt szt. 1 - Lodówka do przechowywania lekarstw szt. 1 - Stolik zabiegowy szt. 8 - Stołek stomatologiczny szt. 1 Szczegółowy zakres znajduje się w załączonym opisie urządzeń medycznych w części 2 zamówienia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przebudowa budynku SP ZOZ w Borowiu wraz z zakupem sprzętu i wyposażenia..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa n/w sprzętu komputerowego do Budynku Ośrodka Zdrowia w Borowiu: - Zestaw komputerowy kop. 8 - Serwer kop. 1 - Komputer przenośny - laptop szt. 1 - Urządzenie wielofunkcyjne szt. 1 - Wykonanie sieci komputerowej kop.1 - Montaż systemu komputerowego do obsługi Ośrodków Zdrowia licencja na 10 stanowisk. Szczegółowy zakres znajduje się w załączonej specyfikacji komputerów w części 3 zamówienia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 32.41.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przebudowa budynku SP ZOZ w Borowiu wraz z zakupem sprzętu i wyposażenia..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa n/w mebli do Budynku Ośrodka Zdrowia w Borowiu: - Biurko lekarskie szt. 8 - Fotel do biurek szt. 8 - Szafy lekarskie szt. 6 - Szafy lekarskie szt. 4 - szafy kartotekowe szt.3 Szczegółowy zakres dostarczanych mebli znajduje się w załączniku opis mebli w części 4 zamówienia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.15.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.