eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Otwock › Zakup i dostawa fabrycznie nowej zamiatarki chodnikowej wraz z osprzętem w ramach zadania budżetowego " Zakup 2 pojazdów do oczyszczania i odśnieżania ulic"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-10-24

Ogłoszenie nr 329401 - 2016 z dnia 2016-10-24 r.

Otwock: Zakup i dostawa fabrycznie nowej zamiatarki chodnikowej wraz z osprzętem w ramach zadania budżetowego " Zakup 2 pojazdów do oczyszczania i odśnieżania ulic"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 309173


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 313560


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Otwock, krajowy numer identyfikacyjny 1326877000000, ul. ul. Armii Krajowej  5, 05400   Otwock, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 227 792 001, faks 227 794 225, e-mail umotwock@otwock.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.otwock.pl
Adres profilu: www.bip.otwock.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i dostawa fabrycznie nowej zamiatarki chodnikowej wraz z osprzętem w ramach zadania budżetowego " Zakup 2 pojazdów do oczyszczania i odśnieżania ulic"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

WZP.271.58.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowej zamiatarki chodnikowej wraz z osprzętem w ramach zadania budżetowego " Zakup 2 pojazdów do oczyszczania i odśnieżania ulic" 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowej zamiatarki chodnikowej wraz z osprzętem przystosowanym do współpracy z osprzętem do całorocznego utrzymania terenów komunalnych tj. posypywarką soli i piasku, szczotką walcową, pługiem do odśnieżania. Przedmiot zamówienia musi spełniać następujące minimalne warunki: 1. zamiatarka chodnikowa fabrycznie nowa, 2. rok produkcji 2016, 3. silnik wysokoprężny chłodzony cieczą , spełniający wymagania UE 97/68/EG etap IIIa lub IIIb 4. napęd hydrauliczny na 4 koła, 5. prędkość transportowa do 25 km/h lub z możliwością ustawienia(fabrycznego) 27 km/h lub 22 km/h, 6. prędkość robocza min. 10 km/h, 7. ciężar maszyny pustej z paliwem max do 2000 kg, 8. dopuszczalna masa całkowita do 2500 kg, 9. ręczny wąż ssawny o długości min. 3 m, 10. wysokość pojazdu max 2000 mm, 11. szerokość maszyny max 1200 mm, 12. licznik godzin pracy, 13. poziom hałasu w kabinie zgodny z normami UE, 14. poziom hałasu na zewnątrz mierzony nad pojazdem zgodny z Dyrektywą 2000/14/WE 15. kabina operatora oszklona, wyposażona w klimatyzację i ogrzewanie, 16. wycieraczka szyby przedniej ze spryskiwaczami, 17. regulowane z kabiny lusterka boczne, 18. siedzenie operatora regulowane, umieszczone centralnie, 19. wspomaganie układu kierowniczego, 20. światło i sygnał akustyczny cofania, 21. oświetlenie drogowe oraz sygnalizator świetlny na dachu kabiny, 22. pojemnik na śmieci min. 500 l (netto), wykonany z metalu lub tworzywa żywicznego z wstawkami metalu odpornego na ścieranie i korozję, 23. wysokość opróżniania min. 1300 mm, kiprowanie hydrauliczne oraz opcja ręczna w przypadku awarii, 24. układ recyrkulacji wody, 25. wysokość pokonywania krawężników min. 150 mm, 26. przyłącze wodne do czyszczenia kanału ssawnego, 27. możliwość czyszczenia kanału ssawnego bez demontażu części mechanicznych, 28. 2-szczotkowy zespół zamiatający, 29. regulacja docisku szczotek z kabiny operatora, 30. ruchome szczotki talerzowe o średnicy min. 600 mm umieszczone przed kabiną operatora po lewej i prawej stronie, 31. regulowana szerokość zamiatania z kabiny operatora, 32. system zraszania na szczotkach talerzowych oraz w ssawie, 33. pojemnik na czystą wodę min. 100 l, 34. kanał ssący o średnicy min 160 mm, 35. klapa zasysania dużych śmieci sterowana z kabiny operatora lub pojazd bez klapy do dużych śmieci lub posiada automatyczny system unoszenia klapy do zbierania większych przedmiotów 36. zamiatarka przystosowana do współpracy z oferowanym przez dostawcę/ producenta osprzętem do całorocznego utrzymania terenów komunalnych, osprzęt z hydraulicznym przestawieniem bocznym tj.: - przednia zamiatarka walcowa 150 cm (dostawa wraz z zamiatarką), - posypywarka rolkowa, taśmowa lub z mieszadłem wybierającym do żwiru, piasku, soli i mieszanki piasku z solą wykonana z materiału odpornego na korozję, objętość materiału ok. 110 l z tarczą rozrzucającą 1,0 - 4,5 m (dostawa wraz z zamiatarką), - pług jednolemieszowy do odśnieżania (dostawa wraz z zamiatarką) 37. wózki do szybkiej wymiany czołowego i tylnego osprzętu (narzędzi), 38. sterowanie osprzętem z kabiny operatora, 39. koło zapasowe, 40. platforma ładunkowa - platforma umożliwiająca przewóz np. materiałów sypkich /piasek, sól mieszanka piasku z solą/ niezbędnych do obsługi posypywarki po uprzednim demontażu pojemnika na śmieci, 41. wyposażenie pojazdu w trójkąt ostrzegawczy, kamizelkę odblaskową i apteczkę. 2.2 Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi transportem Wykonawcy w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta Otwocka. 2.3 WYKONAWCA DOSTARCZY ZAMÓWIONĄ ZAMIATARKĘ Z PEŁNYM BAKIEM PALIWA ORAZ ZAPEWNI PRZESZKOLENIE DWÓCH PRACOWNIKÓW ZAMAWIAJĄCEGO W ZAKRESIE JEJ OBSŁUGI. PONADTO WYKONAWCA ZOBOWIĄZUJE SIĘ DO DOSTARCZENIA WRAZ Z URZĄDZENIEM NASTĘPUJĄCYCH DOKUMENTÓW: - INSTRUKCJI OBSŁUGI W JĘZYKU POLSKIM, - GWARANCJI. 2.4. WARUNKI SERWISU 1. Serwis dokonywany będzie u Zamawiającego w terminie 3 dni od daty otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego. 2. W wyjątkowych sytuacjach, w których dokonanie naprawy nie będzie możliwe u Zamawiającego, Wykonawca odbierze niesprawny sprzęt i dokona naprawy we własnym serwisie, a na czas dokonywania naprawy zapewni maszynę zastępczą. 3. Odległość serwisu pogwarancyjnego od siedziby Zamawiającego nie większa niż 50 km lub posiadanie przez Wykonawcę serwisu mobilnego. 3. Jeżeli w dokumentacji, o której mowa wyżej zastosowano nazwy producentów lub inne nazwy własne, należy przyjąć, że mają jedynie charakter wzorcowy i służą wyłącznie doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia. Wykonawca może użyć rozwiązań/materiałów innych o równoważnych parametrach pod warunkiem, iż zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie niższych (czyli równych lub wyższych) od założonych. Jako "równoważne" Zamawiający przyjmuje materiały/rozwiązania o parametrach nie gorszych tj. takich samych lub lepszych w porównaniu z parametrami materiałów/rozwiązań wzorcowych przedstawionych w dokumentacji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 34144431-8
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/10/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT235000.00
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
HAKO Polska sp. z o.o.,  ,  ul. Czerwone Maki 63,  30-392 ,  Kraków,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 276750,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 276750,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 299136,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.