eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz Gdański › przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie roboty budowlanej pod nazwą "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi powiatowej Nr 2214G Straszyn-Pruszcz Gdański z ulicą Świerkową i Leśną w miejscowości Rotmanka"



Ogłoszenie z dnia 2005-07-07

POZYCJA 32934

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Pruszcz Gdański: przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie roboty budowlanej pod nazwą "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi powiatowej Nr 2214G Straszyn-Pruszcz Gdański z ulicą Świerkową i Leśną w miejscowości Rotmanka"

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim, reprezentowny przez Zarząd Powiatu Gdańskiego, do kontaktów: Magdalena Jegor - Inspektor ds. Zamówień Publicznych, Ul. Wojska Polskiego 16, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 6834999, fax 058 6834899, e-mail: zamowienia@powiat-gdanski.pl, www.powiat-gdanski.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie roboty budowlanej pod nazwą "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi powiatowej Nr 2214G Straszyn-Pruszcz Gdański z ulicą Świerkową i Leśną w miejscowości Rotmanka". 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie roboty budowlanej pod nazwą "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi powiatowej Nr 2214G Straszyn-Pruszcz Gdański z ulicą Świerkową i Leśną w miejscowości Rotmanka". Zadanie jest częściowo finansowane przez Ministerstwo Infrastruktury dla potrzeb realizacji Programu Likwidacji Miejsc Niebezpiecznych na Drogach w ramach Krajowego Programu Poprawy Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego GAMBIT 2000. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: skrzyżowanie drogi powiatowej Nr 2214G Straszyn-Pruszcz Gdański z ulicą Świerkową i Leśną w miejscowości Rotmanka. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.94 - Instalowanie sygnalizacji drogowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.94 - Instalowanie sygnalizacji drogowej Oryginalny kod CPV: 45.23.31.61 - Ścieżki piesze Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych Oryginalny kod CPV: 45.23.31.62 - Ścieżki rowerowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.62 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych Oryginalny kod CPV: 74.23.22.50 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie sygnalizacji ruchu drogowego Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.25.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie sygnalizacji ruchu drogowego Oryginalny kod CPV: 74.22.21.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: 1. Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego organizacji ruchu i sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi powiatowej Nr 2214G Straszyn-Pruszcz Gdański z ulicą Świerkową i Leśną w miejscowości Rotmanka. 2. Wykonanie roboty budowlanej w oparciu o sporządzony projekt budowlano-wykonawczy, o którym mowa powyżej. Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia opisuje specyfikacja istotnych warunków zamówienia. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.11.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 5 000 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Niepodleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy oraz spełnienie warunków zawartych w art. 22 ust. 1 pkt 1 do 3 Ustawy. Spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 1 oceniane będzie na podstawie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę następujących dokumentów załączonych do oferty: 1) oświadczenia Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w oparciu o art. 24 ust. 1 i 2 oraz o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 do 3 Ustawy, 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzającego uprawnienia do występowania w obrocie prawnym oraz, że profil działania Wykonawcy jest zgodny z przedmiotem niniejszego zamówienia, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami nt. ich kwalifikacji, zakresu wykonywanych przez nich czynności , 4) dokumentów stwierdzających, że osoba/osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia tj. uprawnienia do kierowania budową lub robotami budowlanymi z zakresu odpowiadającego niniejszemu zamówieniu wraz z zaświadczeniem/zaświadczeniami o przynależności do właściwej Izby Inżynierów, 5) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, 6) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert dla podmiotów zbiorowych w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, 7) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego niezaleganie z opłacaniem podatków/uzyskanie przewidzianego prawem zwolnienia/odroczenia/rozłożenia na raty zaległych płatności/wstrzymanie wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert, 8) aktualnego zaświadczenia oddziału ZUS/KRUS, potwierdzającego niezaleganie z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne/uzyskanie przewidzianego prawem zwolnienia/odroczenia/rozłożenia na raty zaległych płatności/wstrzymanie wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert, 9) wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania tj. wykazu minimum 3 robót budowlanych w zakresie budowy sygnalizacji o wartości minimum 100 000 zł każda wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie tych robót, 10) informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej posiadanie środków finansowych w kwocie 150 000 zł lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę 150 000 zł, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 11) dowodu wniesienia wadium. 2. Prowadzenie działalności w zakresie projektowania i wykonywania robót budowlanych dotyczących sygnalizacji świetlnej. Spełnianie warunku nr 2 oceniane będzie na podstawie załączonego do oferty aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzającego uprawnienia do występowania w obrocie prawnym oraz , że profil działania Wykonawcy jest zgodny z przedmiotem niniejszego zamówienia, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oddelegowanie do realizacji przedmiotu zamówienia kierownika/kierowników robót z uprawnieniami do kierowania budową lub robotami budowlanymi z zakresu odpowiadającego niniejszemu zamówieniu. Spełnienie warunku 3 oceniane będzie na podstawie: a) załączonego do oferty wypełnionego i podpisanego dokumentu - wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie, b) kopii uprawnień kierownika/kierowników robót potwierdzających prawo do kierowania budową lub robotami budowlanymi z zakresu odpowiadającego niniejszemu zamówieniu z zaświadczeniem/zaświadczeniami o przynależności do właściwej Izby Inżynierów. 4. Wykazanie się realizacją w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania tj. wykazanie się minimum 3 robotami budowlanymi w zakresie budowy sygnalizacji o wartości minimum 100 000 zł każda wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie tych robót. Spełnianie warunku nr 4 oceniane będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych (minimum 3 roboty budowlane o wartości minimum 100 000 zł każda) , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie tych robót. 5. Wykazanie się posiadaniem środków finansowych w kwocie 150 000 zł lub zdolnością kredytową na kwotę 150 000 zł. Spełnianie warunku nr 5 oceniane będzie na podstawie załączonej do oferty informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej posiadanie środków finansowych w kwocie 150 000 zł lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę 150 000 zł, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 22.08.2005, cena - 4,55 zł. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 22.08.2005 godzina 09:30. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.08.2005, godzina 10:00, Starostwo Powiatowe w Pruszczu Gdańskim, ul. Wojska Polskiego 16, pok. 213 (II p.).

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 28.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.