eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Wywóz odpadów komunalnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-13

Toruń: Wywóz odpadów komunalnych
Numer ogłoszenia: 329333 - 2011; data zamieszczenia: 13.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu , ul. Mickiewicza 33-39, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6109320, faks 056 6109496.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz odpadów komunalnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wywożenie odpadów komunalnych (nieczystości , odpadów) stałych sprzed budynków: 1) Inspektoratu ZUS w Grudziądzu, ul. Wybickiego 30 Termin realizacji umowy: od 01.01.2012 r. do 30.06.2013 r. Warunki realizacji: Wywóz odpadów 3 razy w tygodniu. Pojemniki (nie więcej niż 2 szt.) na odpady dostarczy Wykonawca (dzierżawa, użyczenie itp.) Łączna pojemność pojemników: 2200 l 2) Inspektoratu ZUS we Włocławku, budynek przy ul. Plac Wolności 18/19 i budynek przy ul. Płocka 167 Termin realizacji umowy: od 01.01.2012 do 30.06.2013 r. Warunki realizacji: Wywóz odpadów 2 razy w tygodniu. Pojemniki (nie więcej niż 2 szt. przy każdym budynku) na odpady dostarczy Wykonawca (dzierżawa, użyczenie itp.). Łączna pojemność pojemników: 2200 l przy każdym budynku. 3) Inspektoratu ZUS w Lipnie ul. Mickiewicza 43 Termin realizacji umowy: od 01.01.2012 r. do 30.06.2013 r. Warunki realizacji: Pojemniki własne Zamawiającego - 1 szt. o poj. 110 l na odpady niesegregowane, 3 szt. o poj. 110 l każdy, na surowce. Pojemniki będą opróżniane wg następujących częstotliwości: Odpady niesegregowane - 1 pojemnik o poj. 110 l - 1 raz na dwa tygodnie Surowce (opakowania po płynach i napojach, PET, folia, opakowania po chemii gospodarczej, puszki po napojach i sokach, drobny złom żelazny, drobny złom metali kolorowych, papier, tektura, opakowania wielomateriałowe) 3 pojemniki o poj. 110 l - 1 raz na tydzień. Szkło - 1 raz na miesiąc. Worki o poj. 30 l na szkło dostarczy Wykonawca. 4) Inspektoratu ZUS w Brodnicy ul. Mały Rynek 5 Termin realizacji umowy: od 12.03.2012 r. do 30.06.2013 r. Warunki realizacji: Wywóz odpadów 2 razy w tygodniu. Pojemniki na odpady (nie więcej niż 2 szt.) dostarczy Wykonawca (dzierżawa, użyczenie itp.). Łączna pojemność pojemników: 1100 l ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunek Zamawiający uzna Wykonawców, którzy posiadają aktualne zezwolenie wydane przez prezydenta/burmistrza miasta na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości w tym mieście - zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz.U. z 2005r. Nr 236, poz.2008, ze zmianami). W celu potwierdzenia spełniania warunku Wykonawcy winni dołączyć do oferty: a) zezwolenie, wydane przez Prezydenta/Burmistrza miasta na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości w danym mieście. b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie winni posiadać wiedzę i doświadczenie gwarantujące należyte wykonywanie zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania warunku Wykonawcy winni dołączyć do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków określonych na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie winni dysponować potencjałem technicznym niezbędnym do wykonywania zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania warunku Wykonawcy winni dołączyć do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków określonych na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie winni dysponować osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania warunku Wykonawcy winni dołączyć do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków określonych na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zqamówień publicznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie winni znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej należyte wykonywanie zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania warunku Wykonawcy winni dołączyć do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków określonych na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. oferta, której treść winna odpowiadać treści formularza oferty stanowiącego załącznik do SIWZ; 2. pełnomocnictwo - należy dołączyć do oferty w przypadku, gdy ofertę podpisuje(ą) osoba(y) inna niż wymieniona w odpisie z właściwego rejestru lub innym dokumencie wskazującym sposób reprezentacji Wykonawcy. Pełnomocnictwo winno: a) być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez udzielającego pełnomocnictwa albo przez notariusza; b) wskazywać pełnomocnika i zakres umocowania pełnomocnika. Jeżeli dalsze pełnomocnictwo (substytucja) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego będzie udzielone przez pełnomocnika Wykonawcy, należy załączyć (forma jak wyżej) również dalsze pełnomocnictwo. W przypadku, gdy oferta, składana przez wspólników spółki cywilnej, podpisana zostanie przez wszystkich wspólników spółki, pełnomocnictwo nie jest wymagane.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana umowy będzie możliwa w przypadku: 1) zmiany wysokości opłat: za korzystanie ze środowiska, za składowanie odpadów, pozostałych opłat wynikających z obowiązujących aktów prawnych. W takim przypadku cena określona w umowie może ulec zmianie proporcjonalnie do zmiany wysokości opłat, określonych w tych aktach prawnych. 2) przewiduje się waloryzację wynagrodzenia wykonawcy zgodnie z następującymi zasadami: Miesięczne wynagrodzenie Wykonawcy oraz maksymalna wartość zobowiazania Zamawiajacego będą niezmienne w okresie pierwszych 12 miesięcy obowiązywania umowy; zmiana wysokości wynagrodzenia jest możliwa jeden raz w okresie obowiązywania umowy, tj. po 12 miesiącach licząc od dnia rozpoczęcia realizacji umowy; wielkość zmiany (wzrostu lub spadku) będzie odpowiadać wysokości rocznego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych za rok poprzedni, ogłaszanego przez Prezesa GUS. 3) zmiany przepisów prawa mającej wpływ na zobowiązania stron wynikające z niniejszej umowy i tylko w zakresie uzasadnionym tą zmianą.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu, ul. Mickiewicza 33-39, 87-100 Toruń, pokój nr 325.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu, ul. Mickiewicza 33-39, 87-100 Toruń , pokój nr 325.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wywóz odpadów sprzed budynku Inspektoratu ZUS w Grudziądzu,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termin realizacji umowy: od 01.01.2012 r. do 30.06.2013 r. Warunki realizacji: Wywóz odpadów 3 razy w tygodniu. Pojemniki (nie więcej niż 2 szt.) na odpady dostarczy Wykonawca (dzierżawa, użyczenie itp.) Łączna pojemność pojemników: 2200 l.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wywóz odpadów sprzed budynków Inspektoratu ZUS we Włocławku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termin realizacji umowy: od 01.01.2012 do 30.06.2013 r. Warunki realizacji: Wywóz odpadów 2 razy w tygodniu. Pojemniki (nie więcej niż 2 szt. przy każdym budynku) na odpady dostarczy Wykonawca (dzierżawa, użyczenie itp.). Łączna pojemność pojemników: 2200 l przy każdym budynku..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: wywóz odpadów sprzed budynku Inspektoratu ZUS w Lipnie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termin realizacji umowy: od 01.01.2012 r. do 30.06.2013 r. Warunki realizacji: Pojemniki własne Zamawiającego - 1 szt. o poj. 110 l na odpady niesegregowane, 3 szt. o poj. 110 l każdy, na surowce. Pojemniki będą opróżniane wg następujących częstotliwości: Odpady niesegregowane - 1 pojemnik o poj. 110 l - 1 raz na dwa tygodnie Surowce (opakowania po płynach i napojach, PET, folia, opakowania po chemii gospodarczej, puszki po napojach i sokach, drobny złom żelazny, drobny złom metali kolorowych, papier, tektura, opakowania wielomateriałowe) 3 pojemniki o poj. 110 l - 1 raz na tydzień. Szkło - 1 raz na miesiąc. Worki o poj. 30 l na szkło dostarczy Wykonawca..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: wywóz odpadów sprzed budynku Inspektoratu ZUS w Brodnicy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termin realizacji umowy: od 12.03.2012 r. do 30.06.2013 r. Warunki realizacji: Wywóz odpadów 2 razy w tygodniu. Pojemniki na odpady (nie więcej niż 2 szt.) dostarczy Wykonawca (dzierżawa, użyczenie itp.). Łączna pojemność pojemników: 1100 l ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 12.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.