eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szydłowiec › Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń podnoszących kwalifikacje zawodowe dla uczestników projektu systemowego Inwestuję w Lepszą Przyszłość realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Szydłowcu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII. Promocja integracji społecznej Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-14

Szydłowiec: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń podnoszących kwalifikacje zawodowe dla uczestników projektu systemowego Inwestuję w Lepszą Przyszłość realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Szydłowcu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII. Promocja integracji społecznej Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie
Numer ogłoszenia: 329242 - 2013; data zamieszczenia: 14.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Metalowa 7, 26-500 Szydłowiec, woj. mazowieckie, tel. 48 6174713, faks 48 6174713.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń podnoszących kwalifikacje zawodowe dla uczestników projektu systemowego Inwestuję w Lepszą Przyszłość realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Szydłowcu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII. Promocja integracji społecznej Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje realizację sześciu wyodrębnionych Zadań: Zadanie nr 1- Telepraca Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia podnoszącego kwalifikacje zawodowe TELEPRACA dla uczestników projektu systemowego Inwestuję w lepszą przyszłość współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał ludzki, Priorytetu VII, Działania 7.1 Poddziałania 7.1.1 realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Szydłowcu. Wymagania dotyczące szkolenia Telepraca: a)przeprowadzenie co najmniej 24 godzin dydaktycznych (lekcyjnych) zajęć teoretycznych dla 33 osób b)organizacja konsultacji indywidualnych dla uczestników z trenerami prowadzącymi zajęcia, c)przygotowania szczegółowego programu szkoleniowego zawierającego zagadnienia z zakresu: przepisów prawnych regulujących telepracę, poznawania technik rozpoznawania potrzeb klientów oraz odpowiedniej z nimi komunikacji, wykorzystania narzędzi informatycznych związanych z telepracą, (do oferty) d)zapewnienie kadry dydaktycznej z odpowiednimi kwalifikacjami, e)zapewnienie materiałów szkoleniowych, zapisanych w formie elektronicznej na netbooku/tablecie, indywidualnie dla każdego uczestnika, f) opłacenie pomocy dydaktycznych, które przejdą na własność uczestnika, g) zapewnienie ciepłego posiłku w czasie zajęć trwającego powyżej 6 godzin, h) zapewnienie serwisu kawowego podczas zajęć trwających 4 godziny, i) opłacenie kosztów przejazdu na zajęcia teoretyczne, j) ubezpieczenie uczestników szkolenia, k) zapewnienie sal dydaktycznych do przeprowadzenie szkolenia, l) przygotowanie szczegółowych harmonogramów zajęć i przedłożenia ich Zamawiającemu na 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia. m) zapoznanie uczestników przed rozpoczęciem szkolenia ze szczegółowym programem oraz harmonogramem realizowanych zajęć, n) zapewnienie uczestnikom warunki zgodnie z przepisami bhp oraz odzież ochronną, (w razie potrzeby) o) prowadzenia dokumentacji szkoleniowej i przekazania kopii Zamawiającemu (dziennika zajęć, list obecności, odbioru materiałów szkoleniowych, potwierdzenia korzystania z posiłków, 1 kopii wydanych materiałów szkoleniowych, protokołów przeprowadzonych egzaminów, wydanych zaświadczeń/certyfikatów o ukończeniu szkolenia, potwierdzeń odbioru wydanych zaświadczeń/certyfikatów, protokołów okoliczności i przyczyn zdarzeń losowych, zdjęć). p) ewaluacji szkolenia (przeprowadzenie ankiet ewaluacyjnych, analizy ankiet, sporządzenie raportu z przeprowadzonego zadania), q) przygotowanie raportu końcowego z realizacji zadania. r) współpraca z Koordynatorem Projektu. s) pisemne informowanie o wszystkich zmianach w realizacji projektu, t) Rozliczenie zadania na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego. Wykonawca: a) przeprowadzi zajęcia zgodnie ze złożoną ofertą, wymaganiami i warunkami określonymi w przedmiocie zamówienia, b) zajęcia odbywać się będą w miejscowości Szydłowiec. Zadanie nr 2 - cukiernik Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia podnoszącego kwalifikacje zawodowe Cukiernik dla uczestników projektu systemowego Inwestuję w lepszą przyszłość współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał ludzki, Priorytetu VII, Działania 7.1 Poddziałania 7.1.1 realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Szydłowcu. a)przeprowadzenie co najmniej 80 godzin dydaktycznych i praktycznych (lekcyjnych) zajęć dla 4 osób b) przygotowania szczegółowego programu szkoleniowego c) zapewnienie kadry z odpowiednimi kwalifikacjami, d) zapewnienie materiałów szkoleniowych, e) zapewnienie ciepłego posiłku w czasie zajęć trwającego powyżej 6 godzin, f) zapewnienie serwisu kawowego podczas zajęć trwających 4 godziny, g) opłacenie kosztów przejazdu lub dowóz na zajęcia , h) ubezpieczenie uczestników szkolenia, i) zapewnienie sal dydaktycznych do przeprowadzenie szkolenia, j) przygotowanie szczegółowych harmonogramów zajęć i przedłożenia ich Zamawiającemu na 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia. k) zapoznanie uczestników przed rozpoczęciem szkolenia ze szczegółowym programem oraz harmonogramem realizowanych zajęć, l) zapewnienie uczestnikom warunki zgodnie z przepisami bhp oraz odzież ochronną, (w miarę potrzeby), m) prowadzenia dokumentacji szkoleniowej i przekazania kopii Zamawiającemu (dziennika zajęć, list obecności, odbioru materiałów szkoleniowych, potwierdzenia korzystania z posiłków, 1 kopii wydanych materiałów szkoleniowych, protokołów przeprowadzonych egzaminów, wydanych zaświadczeń/certyfikatów o ukończeniu szkolenia, potwierdzeń odbioru wydanych zaświadczeń/certyfikatów, protokołów okoliczności i przyczyn zdarzeń losowych, zdjęć). n) ewaluacji szkolenia (przeprowadzenie ankiet ewaluacyjnych, analizy ankiet, sporządzenie raportu z przeprowadzonego zadania), o) przygotowanie raportu końcowego z realizacji zadania. p) współpraca z Koordynatorem Projektu. q) pisemne informowanie o wszystkich zmianach w realizacji projektu, r) Rozliczenie zadania na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego. Zadanie nr 3 - Kucharz Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia podnoszącego kwalifikacje zawodowe Kucharz dla uczestników projektu systemowego Inwestuję w lepszą przyszłość współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał ludzki, Priorytetu VII, Działania 7.1 Poddziałania 7.1.1 realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Szydłowcu. . a) przeprowadzenie co najmniej 80 godzin dydaktycznych (lekcyjnych) zajęć teoretycznych i praktycznych dla 4 osób b) przygotowania szczegółowego programu szkoleniowego c) zapewnienie kadry dydaktycznej z odpowiednimi kwalifikacjami, d) zapewnienie materiałów szkoleniowych, e) zapewnienie ciepłego posiłku w czasie zajęć trwającego powyżej 6 godzin, f) zapewnienie serwisu kawowego podczas zajęć trwających 4 godziny, g) opłacenie kosztów przejazdu lub zapewnienie dowozu na zajęcia , h) ubezpieczenie uczestników szkolenia, i) zapewnienie sal dydaktycznych do przeprowadzenie szkolenia, j) przygotowanie szczegółowych harmonogramów zajęć i przedłożenia ich Zamawiającemu na 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia. k) zapoznanie uczestników przed rozpoczęciem szkolenia ze szczegółowym programem oraz harmonogramem realizowanych zajęć, l) zapewnienie uczestnikom warunków zgodnie z przepisami bhp oraz odzież ochronną, (w razie potrzeby) m) prowadzenia dokumentacji szkoleniowej i przekazania kopii Zamawiającemu (dziennika zajęć, list obecności, odbioru materiałów szkoleniowych, potwierdzenia korzystania z posiłków, 1 kopii wydanych materiałów szkoleniowych, protokołów przeprowadzonych egzaminów, wydanych zaświadczeń/certyfikatów o ukończeniu szkolenia, potwierdzeń odbioru wydanych zaświadczeń/certyfikatów, protokołów okoliczności i przyczyn zdarzeń losowych, zdjęć). n) ewaluacji szkolenia (przeprowadzenie ankiet ewaluacyjnych, analizy ankiet, sporządzenie raportu z przeprowadzonego zadania), o) przygotowanie raportu końcowego z realizacji zadania. p) współpraca z Koordynatorem Projektu. q) pisemne informowanie o wszystkich zmianach w realizacji projektu, r) Rozliczenie zadania na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego. Zadanie nr 4 -Kurs Komputerowy Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia podnoszącego kwalifikacje zawodowe Kurs Komputerowy dla uczestników projektu systemowego Inwestuję w lepszą przyszłość współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał ludzki, Priorytetu VII, Działania 7.1 Poddziałania 7.1.1 realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Szydłowcu. a) przeprowadzenie co najmniej 80 godzin dydaktycznych (lekcyjnych) zajęć dla 5 osób z zakresu średnio zaawansowanej obsługi komputera, pakiet MS Office , Excell, podstawy programów księgowych. b) przygotowania szczegółowego programu szkoleniowego c) zapewnienie kadry dydaktycznej z odpowiednimi kwalifikacjami, d) zapewnienie materiałów szkoleniowych, e) opłacenie pomocy dydaktycznych, które przejdą na własność uczestnika, f) zapewnienie ciepłego posiłku w czasie zajęć trwającego powyżej 6 godzin, g) zapewnienie serwisu kawowego podczas zajęć trwających 4 godziny, h) opłacenie kosztów przejazdu lub dowóz na zajęcia, i) ubezpieczenie uczestników szkolenia, j) zapewnienie sal dydaktycznych do przeprowadzenie szkolenia, k) przygotowanie szczegółowych harmonogramów zajęć i przedłożenia ich Zamawiającemu na 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia. l) zapoznanie uczestników przed rozpoczęciem szkolenia ze szczegółowym programem oraz harmonogramem realizowanych zajęć, m) zapewnienie uczestnikom warunki zgodnie z przepisami bhp oraz odzież ochronną, n) prowadzenia dokumentacji szkoleniowej i przekazania kopii Zamawiającemu (dziennika zajęć, list obecności, odbioru materiałów szkoleniowych, potwierdzenia korzystania z posiłków, 1 kopii wydanych materiałów szkoleniowych, protokołów przeprowadzonych egzaminów, wydanych zaświadczeń/certyfikatów o ukończeniu szkolenia, potwierdzeń odbioru wydanych zaświadczeń/certyfikatów, protokołów okoliczności i przyczyn zdarzeń losowych, zdjęć). o) ewaluacji szkolenia (przeprowadzenie ankiet ewaluacyjnych, analizy ankiet, sporządzenie raportu z przeprowadzonego zadania), p) przygotowanie raportu końcowego z realizacji zadania. q) współpraca z Koordynatorem Projektu. r) pisemne informowanie o wszystkich zmianach w realizacji projektu, s) Rozliczenie zadania na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego. Zadanie nr 5 Kosmetyczka - wizaż i stylizacja Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia podnoszącego kwalifikacje zawodowe Kosmetyczka wizaż i stylizacja dla uczestników projektu systemowego Inwestuję w lepszą przyszłość współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał ludzki, Priorytetu VII, Działania 7.1 Poddziałania 7.1.1 realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Szydłowcu. a) przeprowadzenie co najmniej 40 godzin dydaktycznych (lekcyjnych) zajęć teoretycznych i praktycznych dla 2 osób b) przygotowania szczegółowego programu szkoleniowego c) zapewnienie kadry dydaktycznej z odpowiednimi kwalifikacjami, d) zapewnienie materiałów szkoleniowych, e) opłacenie pomocy dydaktycznych, które przejdą na własność uczestnika, f) zapewnienie ciepłego posiłku w czasie zajęć trwającego powyżej 6 godzin, g) zapewnienie serwisu kawowego podczas zajęć trwających 4 godziny, h) opłacenie kosztów przejazdu lub dowozu na zajęcia, i) ubezpieczenie uczestników szkolenia, j) zapewnienie sal dydaktycznych do przeprowadzenie szkolenia, k) przygotowanie szczegółowych harmonogramów zajęć i przedłożenia ich Zamawiającemu na 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia. l) zapoznanie uczestników przed rozpoczęciem szkolenia ze szczegółowym programem oraz harmonogramem realizowanych zajęć, m) zapewnienie uczestnikom warunki zgodnie z przepisami bhp oraz odzież ochronną, n) prowadzenia dokumentacji szkoleniowej i przekazania kopii Zamawiającemu (dziennika zajęć, list obecności, odbioru materiałów szkoleniowych, potwierdzenia korzystania z posiłków, 1 kopii wydanych materiałów szkoleniowych, protokołów przeprowadzonych egzaminów, wydanych zaświadczeń/certyfikatów o ukończeniu szkolenia, potwierdzeń odbioru wydanych zaświadczeń/certyfikatów, protokołów okoliczności i przyczyn zdarzeń losowych, zdjęć). o) ewaluacji szkolenia (przeprowadzenie ankiet ewaluacyjnych, analizy ankiet, sporządzenie raportu z przeprowadzonego zadania), p) przygotowanie raportu końcowego z realizacji zadania. q) współpraca z Koordynatorem Projektu. r) pisemne informowanie o wszystkich zmianach w realizacji projektu, s) Rozliczenie zadania na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego. Zadanie nr 6 Kurs prawa jazdy Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia podnoszącego kwalifikacje zawodowe Kurs prawa jazdy dla uczestników projektu systemowego Inwestuję w lepszą przyszłość współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał ludzki, Priorytetu VII, Działania 7.1 Poddziałania 7.1.1 realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Szydłowcu. a) Przeprowadzenie kursu prawa jazdy dla 2 osób. W cenie oferty należy ująć opłatę za badania kierowcy oraz egzamin państwowy. b) przygotowania szczegółowego programu szkoleniowego c) zapewnienie kadry dydaktycznej z odpowiednimi kwalifikacjami, d) zapewnienie materiałów szkoleniowych, e) opłacenie pomocy dydaktycznych, które przejdą na własność uczestnika, f) zapewnienie ciepłego posiłku w czasie zajęć trwającego powyżej 6 godzin, g) zapewnienie serwisu kawowego podczas zajęć trwających 4 godziny, h) opłacenie kosztów przejazdu lub dowozu na zajęcia , i) ubezpieczenie uczestników szkolenia, j) zapewnienie sal dydaktycznych do przeprowadzenie szkolenia, k) przygotowanie szczegółowych harmonogramów zajęć i przedłożenia ich Zamawiającemu na 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia. l) zapoznanie uczestników przed rozpoczęciem szkolenia ze szczegółowym programem oraz harmonogramem realizowanych zajęć, m) zapewnienie uczestnikom warunki zgodnie z przepisami bhp oraz odzież ochronną, n) prowadzenia dokumentacji szkoleniowej i przekazania kopii Zamawiającemu (dziennika zajęć, list obecności, odbioru materiałów szkoleniowych, potwierdzenia korzystania z posiłków, 1 kopii wydanych materiałów szkoleniowych, protokołów przeprowadzonych egzaminów, wydanych zaświadczeń/certyfikatów o ukończeniu szkolenia, potwierdzeń odbioru wydanych zaświadczeń/certyfikatów, protokołów okoliczności i przyczyn zdarzeń losowych, zdjęć). o) ewaluacji szkolenia (przeprowadzenie ankiet ewaluacyjnych, analizy ankiet, sporządzenie raportu z przeprowadzonego zadania), p) przygotowanie raportu końcowego z realizacji zadania. q) współpraca z Koordynatorem Projektu. r) pisemne informowanie o wszystkich zmianach w realizacji projektu, s) Rozliczenie zadania na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wadium nie jest przewidziane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca w celu potwierdzenia, że spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia zobowiązany jest wykazać, że wykonał, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie: (i) co najmniej trzy usługi polegającą na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia nt. telepraca w ilości co najmniej 24 godzin dydaktycznych (lekcyjnych) w tym dwóch szkoleń obejmujących przekazanie materiałów szkoleniowych zapisanych w formie elektronicznej i przekazanych na nośnikach elektronicznych - tablet/netbook dla każdego uczestnika szkolenia indywidualnie. - dotyczy zadania 1 (ii) co najmniej trzy usługi polegającą na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia na cukiernika w ilości co najmniej 80 godzin dydaktycznych (lekcyjnych) - dotyczy zadania 2 (iii) co najmniej trzy usługi polegającą na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia na kucharza w ilości co najmniej 80 godzin dydaktycznych (lekcyjnych) - dotyczy zadania 3 (iv) co najmniej trzy usługi polegającą na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia z zakresu obsługi komputerowej w ilości co najmniej 80 godzin dydaktycznych (lekcyjnych) - dotyczy zadania 4 (v) co najmniej trzy usługi polegającą na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia w zakresie kosmetyki wizażu i stylizacji w ilości co najmniej 40 godzin dydaktycznych (lekcyjnych) - dotyczy zadania 5

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca w celu potwierdzenia, że spełnia warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zobowiązany jest wykazać, że: a) do realizacji zamówienia będzie dysponował następującymi osobami wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami: a.1) Trener - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: -wykształcenie wyższe psychologiczne -doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej jednego warsztatu z zakresu telepracy. Wymóg dotyczy zadania nr 1

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    jw. w pkt. III.3.2;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian: a) danych teleadresowych w przypadku ich wystąpienia, b) dotyczących zatrudnienia podwykonawców w przypadku, gdy Wykonawca oświadczył, iż wykona umowę osobiście, c) zmiany osobowej podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa w przypadku, gdy Wykonawca oświadczył, że umowę wykona przy pomocy podwykonawców, d) konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez Strony, zmiana taka nie może jednak spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, e) zaistnienie siły wyższej mającej wpływ na realizację umowy, f) zmian przepisów prawa ogólnie obowiązujących mających wpływ na umowę, g) zmian wynikających ze zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na finansowanie Projektu, h) Ograniczenie zakresu zamówienia oraz związana z tym zmiana wynagrodzenia. 2. Warunki dokonania zmian: a) Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy: - opisze zaistniałe okoliczności, - uzasadni lub/i udokumentuje zaistnienie powyższych okoliczności, b) Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być sporządzony na piśmie,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pcpr.szydlowiecpowiat.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, Szydłowiec ul. Metalowa 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Szydłowiec ul. Metalowa 7 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy Inwestuję w Lepszą Przyszłość realizowany przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Szydłowcu współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII. Promocja integracji społecznej Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1- Telepraca Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia podnoszącego kwalifikacje zawodowe TELEPRACA dla uczestników projektu systemowego Inwestuję w lepszą przyszłość współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał ludzki, Priorytetu VII, Działania 7.1 Poddziałania 7.1.1 realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Szydłowcu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagania dotyczące szkolenia Telepraca: a) przeprowadzenie co najmniej 24 godzin dydaktycznych (lekcyjnych) zajęć teoretycznych dla 33 osób b) organizacja konsultacji indywidualnych dla uczestników z trenerami prowadzącymi zajęcia, c) przygotowania szczegółowego programu szkoleniowego zawierającego zagadnienia z zakresu: przepisów prawnych regulujących telepracę, poznawania technik rozpoznawania potrzeb klientów oraz odpowiedniej z nimi komunikacji, wykorzystania narzędzi informatycznych związanych z telepracą, (do oferty) d) zapewnienie kadry dydaktycznej z odpowiednimi kwalifikacjami, e) zapewnienie materiałów szkoleniowych, zapisanych w formie elektronicznej na netbooku/tablecie, indywidualnie dla każdego uczestnika, f) opłacenie pomocy dydaktycznych, które przejdą na własność uczestnika, g) zapewnienie ciepłego posiłku w czasie zajęć trwającego powyżej 6 godzin, h) zapewnienie serwisu kawowego podczas zajęć trwających 4 godziny, i) opłacenie kosztów przejazdu na zajęcia teoretyczne, j) ubezpieczenie uczestników szkolenia, k) zapewnienie sal dydaktycznych do przeprowadzenie szkolenia, l) przygotowanie szczegółowych harmonogramów zajęć i przedłożenia ich Zamawiającemu na 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia. m) zapoznanie uczestników przed rozpoczęciem szkolenia ze szczegółowym programem oraz harmonogramem realizowanych zajęć, n) zapewnienie uczestnikom warunki zgodnie z przepisami bhp oraz odzież ochronną, (w razie potrzeby) o) prowadzenia dokumentacji szkoleniowej i przekazania kopii Zamawiającemu (dziennika zajęć, list obecności, odbioru materiałów szkoleniowych, potwierdzenia korzystania z posiłków, 1 kopii wydanych materiałów szkoleniowych, protokołów przeprowadzonych egzaminów, wydanych zaświadczeń/certyfikatów o ukończeniu szkolenia, potwierdzeń odbioru wydanych zaświadczeń/certyfikatów, protokołów okoliczności i przyczyn zdarzeń losowych, zdjęć). p) ewaluacji szkolenia (przeprowadzenie ankiet ewaluacyjnych, analizy ankiet, sporządzenie raportu z przeprowadzonego zadania), q) przygotowanie raportu końcowego z realizacji zadania. r) współpraca z Koordynatorem Projektu. s) pisemne informowanie o wszystkich zmianach w realizacji projektu, t) Rozliczenie zadania na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia podnoszącego kwalifikacje zawodowe Cukiernik dla uczestników projektu systemowego Inwestuję w lepszą przyszłość współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał ludzki, Priorytetu VII, Działania 7.1 Poddziałania 7.1.1 realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Szydłowcu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) przeprowadzenie co najmniej 80 godzin dydaktycznych i praktycznych (lekcyjnych) zajęć dla 4 osób b) przygotowania szczegółowego programu szkoleniowego c) zapewnienie kadry z odpowiednimi kwalifikacjami, d) zapewnienie materiałów szkoleniowych, e) zapewnienie ciepłego posiłku w czasie zajęć trwającego powyżej 6 godzin, f) zapewnienie serwisu kawowego podczas zajęć trwających 4 godziny, g) opłacenie kosztów przejazdu lub dowóz na zajęcia , h) ubezpieczenie uczestników szkolenia, i) zapewnienie sal dydaktycznych do przeprowadzenie szkolenia, j) przygotowanie szczegółowych harmonogramów zajęć i przedłożenia ich Zamawiającemu na 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia. k) zapoznanie uczestników przed rozpoczęciem szkolenia ze szczegółowym programem oraz harmonogramem realizowanych zajęć, l) zapewnienie uczestnikom warunki zgodnie z przepisami bhp oraz odzież ochronną, (w miarę potrzeby), m) prowadzenia dokumentacji szkoleniowej i przekazania kopii Zamawiającemu (dziennika zajęć, list obecności, odbioru materiałów szkoleniowych, potwierdzenia korzystania z posiłków, 1 kopii wydanych materiałów szkoleniowych, protokołów przeprowadzonych egzaminów, wydanych zaświadczeń/certyfikatów o ukończeniu szkolenia, potwierdzeń odbioru wydanych zaświadczeń/certyfikatów, protokołów okoliczności i przyczyn zdarzeń losowych, zdjęć). n) ewaluacji szkolenia (przeprowadzenie ankiet ewaluacyjnych, analizy ankiet, sporządzenie raportu z przeprowadzonego zadania), o) przygotowanie raportu końcowego z realizacji zadania. p) współpraca z Koordynatorem Projektu. q) pisemne informowanie o wszystkich zmianach w realizacji projektu, r) Rozliczenie zadania na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia podnoszącego kwalifikacje zawodowe Kucharz dla uczestników projektu systemowego Inwestuję w lepszą przyszłość współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał ludzki, Priorytetu VII, Działania 7.1 Poddziałania 7.1.1 realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Szydłowcu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) przeprowadzenie co najmniej 80 godzin dydaktycznych (lekcyjnych) zajęć teoretycznych i praktycznych dla 4 osób b) przygotowania szczegółowego programu szkoleniowego c) zapewnienie kadry dydaktycznej z odpowiednimi kwalifikacjami, d) zapewnienie materiałów szkoleniowych, e) zapewnienie ciepłego posiłku w czasie zajęć trwającego powyżej 6 godzin, f) zapewnienie serwisu kawowego podczas zajęć trwających 4 godziny, g) opłacenie kosztów przejazdu lub zapewnienie dowozu na zajęcia , h) ubezpieczenie uczestników szkolenia, i) zapewnienie sal dydaktycznych do przeprowadzenie szkolenia, j) przygotowanie szczegółowych harmonogramów zajęć i przedłożenia ich Zamawiającemu na 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia. k) zapoznanie uczestników przed rozpoczęciem szkolenia ze szczegółowym programem oraz harmonogramem realizowanych zajęć, l) zapewnienie uczestnikom warunków zgodnie z przepisami bhp oraz odzież ochronną, (w razie potrzeby) m) prowadzenia dokumentacji szkoleniowej i przekazania kopii Zamawiającemu (dziennika zajęć, list obecności, odbioru materiałów szkoleniowych, potwierdzenia korzystania z posiłków, 1 kopii wydanych materiałów szkoleniowych, protokołów przeprowadzonych egzaminów, wydanych zaświadczeń/certyfikatów o ukończeniu szkolenia, potwierdzeń odbioru wydanych zaświadczeń/certyfikatów, protokołów okoliczności i przyczyn zdarzeń losowych, zdjęć). n) ewaluacji szkolenia (przeprowadzenie ankiet ewaluacyjnych, analizy ankiet, sporządzenie raportu z przeprowadzonego zadania), o) przygotowanie raportu końcowego z realizacji zadania. p) współpraca z Koordynatorem Projektu. q) pisemne informowanie o wszystkich zmianach w realizacji projektu, r) Rozliczenie zadania na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia podnoszącego kwalifikacje zawodowe Kurs Komputerowy dla uczestników projektu systemowego Inwestuję w lepszą przyszłość współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał ludzki, Priorytetu VII, Działania 7.1 Poddziałania 7.1.1 realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Szydłowcu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) przeprowadzenie co najmniej 80 godzin dydaktycznych (lekcyjnych) zajęć dla 5 osób z zakresu średnio zaawansowanej obsługi komputera, pakiet MS Office , Exell, podstawy programów księgowych. b) przygotowania szczegółowego programu szkoleniowego c) zapewnienie kadry dydaktycznej z odpowiednimi kwalifikacjami, d) zapewnienie materiałów szkoleniowych, e) opłacenie pomocy dydaktycznych, które przejdą na własność uczestnika, f) zapewnienie ciepłego posiłku w czasie zajęć trwającego powyżej 6 godzin, g) zapewnienie serwisu kawowego podczas zajęć trwających 4 godziny, h) opłacenie kosztów przejazdu lub dowóz na zajęcia, i) ubezpieczenie uczestników szkolenia, j) zapewnienie sal dydaktycznych do przeprowadzenie szkolenia, k) przygotowanie szczegółowych harmonogramów zajęć i przedłożenia ich Zamawiającemu na 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia. l) zapoznanie uczestników przed rozpoczęciem szkolenia ze szczegółowym programem oraz harmonogramem realizowanych zajęć, m) zapewnienie uczestnikom warunki zgodnie z przepisami bhp oraz odzież ochronną, n) prowadzenia dokumentacji szkoleniowej i przekazania kopii Zamawiającemu (dziennika zajęć, list obecności, odbioru materiałów szkoleniowych, potwierdzenia korzystania z posiłków, 1 kopii wydanych materiałów szkoleniowych, protokołów przeprowadzonych egzaminów, wydanych zaświadczeń/certyfikatów o ukończeniu szkolenia, potwierdzeń odbioru wydanych zaświadczeń/certyfikatów, protokołów okoliczności i przyczyn zdarzeń losowych, zdjęć). o) ewaluacji szkolenia (przeprowadzenie ankiet ewaluacyjnych, analizy ankiet, sporządzenie raportu z przeprowadzonego zadania), p) przygotowanie raportu końcowego z realizacji zadania. q) współpraca z Koordynatorem Projektu. r) pisemne informowanie o wszystkich zmianach w realizacji projektu, s) Rozliczenie zadania na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia podnoszącego kwalifikacje zawodowe Kosmetyczka wizaż i stylizacja dla uczestników projektu systemowego Inwestuję w lepszą przyszłość współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał ludzki, Priorytetu VII, Działania 7.1 Poddziałania 7.1.1 realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Szydłowcu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) przeprowadzenie co najmniej 40 godzin dydaktycznych (lekcyjnych) zajęć teoretycznych i praktycznych dla 2 osób b) przygotowania szczegółowego programu szkoleniowego c) zapewnienie kadry dydaktycznej z odpowiednimi kwalifikacjami, d) zapewnienie materiałów szkoleniowych, e) opłacenie pomocy dydaktycznych, które przejdą na własność uczestnika, f) zapewnienie ciepłego posiłku w czasie zajęć trwającego powyżej 6 godzin, g) zapewnienie serwisu kawowego podczas zajęć trwających 4 godziny, h) opłacenie kosztów przejazdu lub dowozu na zajęcia, i) ubezpieczenie uczestników szkolenia, j) zapewnienie sal dydaktycznych do przeprowadzenie szkolenia, k) przygotowanie szczegółowych harmonogramów zajęć i przedłożenia ich Zamawiającemu na 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia. l) zapoznanie uczestników przed rozpoczęciem szkolenia ze szczegółowym programem oraz harmonogramem realizowanych zajęć, m) zapewnienie uczestnikom warunki zgodnie z przepisami bhp oraz odzież ochronną, n) prowadzenia dokumentacji szkoleniowej i przekazania kopii Zamawiającemu (dziennika zajęć, list obecności, odbioru materiałów szkoleniowych, potwierdzenia korzystania z posiłków, 1 kopii wydanych materiałów szkoleniowych, protokołów przeprowadzonych egzaminów, wydanych zaświadczeń/certyfikatów o ukończeniu szkolenia, potwierdzeń odbioru wydanych zaświadczeń/certyfikatów, protokołów okoliczności i przyczyn zdarzeń losowych, zdjęć). o) ewaluacji szkolenia (przeprowadzenie ankiet ewaluacyjnych, analizy ankiet, sporządzenie raportu z przeprowadzonego zadania), p) przygotowanie raportu końcowego z realizacji zadania. q) współpraca z Koordynatorem Projektu. r) pisemne informowanie o wszystkich zmianach w realizacji projektu, s) Rozliczenie zadania na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia podnoszącego kwalifikacje zawodowe Kurs prawa jazdy dla uczestników projektu systemowego Inwestuję w lepszą przyszłość współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał ludzki, Priorytetu VII, Działania 7.1 Poddziałania 7.1.1 realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Szydłowcu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Przeprowadzenie kursu prawa jazdy dla 2 osób. W cenie oferty należy ująć opłatę za badania kierowcy oraz egzamin państwowy. b) przygotowania szczegółowego programu szkoleniowego c) zapewnienie kadry dydaktycznej z odpowiednimi kwalifikacjami, d) zapewnienie materiałów szkoleniowych, e) opłacenie pomocy dydaktycznych, które przejdą na własność uczestnika, f) zapewnienie ciepłego posiłku w czasie zajęć trwającego powyżej 6 godzin, g) zapewnienie serwisu kawowego podczas zajęć trwających 4 godziny, h) opłacenie kosztów przejazdu lub dowozu na zajęcia , i) ubezpieczenie uczestników szkolenia, j) zapewnienie sal dydaktycznych do przeprowadzenie szkolenia, k) przygotowanie szczegółowych harmonogramów zajęć i przedłożenia ich Zamawiającemu na 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia. l) zapoznanie uczestników przed rozpoczęciem szkolenia ze szczegółowym programem oraz harmonogramem realizowanych zajęć, m) zapewnienie uczestnikom warunki zgodnie z przepisami bhp oraz odzież ochronną, n) prowadzenia dokumentacji szkoleniowej i przekazania kopii Zamawiającemu (dziennika zajęć, list obecności, odbioru materiałów szkoleniowych, potwierdzenia korzystania z posiłków, 1 kopii wydanych materiałów szkoleniowych, protokołów przeprowadzonych egzaminów, wydanych zaświadczeń/certyfikatów o ukończeniu szkolenia, potwierdzeń odbioru wydanych zaświadczeń/certyfikatów, protokołów okoliczności i przyczyn zdarzeń losowych, zdjęć). o) ewaluacji szkolenia (przeprowadzenie ankiet ewaluacyjnych, analizy ankiet, sporządzenie raportu z przeprowadzonego zadania), p) przygotowanie raportu końcowego z realizacji zadania. q) współpraca z Koordynatorem Projektu. r) pisemne informowanie o wszystkich zmianach w realizacji projektu, s) Rozliczenie zadania na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.