eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wilkowice › Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Wilkowice - rejon Magurka Wilkowicka oraz od pętli autobusowej w Górnych Wilkowicach tj. od ul. Harcerskiej i Szkolnej do granic z gminą Łodygowice tzw. Huciska

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-12

Wilkowice: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Wilkowice - rejon Magurka Wilkowicka oraz od pętli autobusowej w Górnych Wilkowicach tj. od ul. Harcerskiej i Szkolnej do granic z gminą Łodygowice tzw. Huciska
Numer ogłoszenia: 329236 - 2010; data zamieszczenia: 12.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Wilkowice , ul. Wyzwolenia 25, 43-365 Wilkowice, woj. śląskie, tel. 033 4990077 w. 307, faks 033 4990077 w. 420.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilkowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Wilkowice - rejon Magurka Wilkowicka oraz od pętli autobusowej w Górnych Wilkowicach tj. od ul. Harcerskiej i Szkolnej do granic z gminą Łodygowice tzw. Huciska.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Wilkowice - rejon Magurka Wilkowicka oraz od pętli autobusowej w Górnych Wilkowicach tj. od ul. Harcerskiej i Szkolnej do granic z gminą Łodygowice tzw. Huciska w okresie od 15.11.2010r. do 15.04.2011r. poprzez ich odśnieżanie. Zamawiający wymaga, aby zimowe utrzymanie dróg odbywało się tylko i wyłącznie ciągnikiem rolniczym lub leśnym o mocy powyżej 40 kW i nie większej niż 85 KW. Powyższe wynika z trudnych warunków terenowych. Ciągnik powinien być obowiązkowo wyposażony w: - łańcuchy antypoślizgowe, - pług odśnieżny patrolowy, - pług odśnieżny stalowy strzałkowy lub zgarniacz boczny montowany na 3- punktowym układzie zawieszenia narzędzi. Pojazd powinien posiadać opłacone ubezpieczenie OC przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca musi udokumentować, że dysponuje minimum 2 (dwoma) ciągnikami, spełniającymi wymagania określone w pkt 3.2.SIWZ Ponadto 1 ciągnik winien posiadać napęd 4 x 4. Wykonawca powinien posiadać telefon komórkowy w celu zagwarantowania całodobowej łączności telefonicznej z Zamawiającym. Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za szkody wynikłe w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia wyrządzone na mieniu lub zdrowiu osób trzecich i pokryje koszty roszczeń z tego tytułu. Wykonawca winien przystąpić do realizacji przedmiotu zamówienia w czasie do 1 godziny po telefonicznym zgłoszeniu przez Zamawiającego konieczności przystąpienia do odśnieżania dróg. Wykonawcy spoza terenu gminy winni mieć zapewnione garażowanie sprzętu na terenie gminy, aby zapewnić gwarancję terminowej realizacji zamówienia. Szczegółowy opis warunków /sposób/ realizacji przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ- Wzór umowy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • .

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy którzy dysponują dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia w okresie od 15.11.2010r. do 15.04.2011r. następującym sprzętem: minimum dwoma ciągnikami, o których mowa w pkt 3.2. SIWZ oraz telefonem komórkowym zapewniającym całodobową łączność z Zamawiającym. W/w warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w punkcie 6.1. SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony Druk Oferta, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. b) aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli wykonawca posiada taki wpis.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Dotyczy zmiany stawki VAT w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, strony zobowiązują się do podpisania aneksu do umowy, regulującego wysokość podatku VAT. 2. Wykonawca może podpisać umowę o wykonanie części usług z podwykonawcami nie wymienionymi w ofercie przetargowej pod warunkiem uprzedniego uzyskania pisemnej zgody Zleceniodawcy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ugwilkowice.rekord.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wilkowice ul. Wyzwolenia 25; 43-365 Wilkowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2010 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy Wilkowice / Biuro Obsługi Klienta /parter/.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.