eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wojcieszów › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na zadanie Kontynuacja kompleksowego uzbrajania w sieć wodociągową miasta Wojcieszów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-04

Wojcieszów: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na zadanie Kontynuacja kompleksowego uzbrajania w sieć wodociągową miasta Wojcieszów
Numer ogłoszenia: 329166 - 2012; data zamieszczenia: 04.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 284428 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wojcieszów, ul. Pocztowa 1, 59-550 Wojcieszów, woj. dolnośląskie, tel. 075 7512230, 7512373, faks 075 7512280.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na zadanie Kontynuacja kompleksowego uzbrajania w sieć wodociągową miasta Wojcieszów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na zadanie Kontynuacja kompleksowego uzbrajania w sieć wodociągową miasta Wojcieszów. Roboty budowlane, nad którymi pełniony będzie nadzór inwestorski, obejmują swoim zakresem wykonanie sieci wodociągowej: Zadania I - w ul. B. Chrobrego 64-94 w Wojcieszowie wg dokumentacji projektowej oraz stwior autorstwa Biura Projektowego SYNTECH Synowiec i Juda Sp.J.. Zadania II - w ul. B. Chrobrego 12-46 w Wojcieszowie wg dokumentacji projektowej oraz stwior autorstwa Biura Projektowego SYNTECH Synowiec i Juda Sp.J.. Zadania III - w ul. Miedzianej 7-17 w Wojcieszowie wg. dokumentacji projektowej oraz stwior autorstwa P.W. POTEX usługi Budowlane Projektowanie i wykonawstwo Wałbrzych ul. 1000-lecia 12 Zadania IV - w ul. Cz. Bol. Chrobrego, cz.ul. Mostowej, ul. Nadrzeczna, ul. Kolejowa. ul. Targowa i ul. Sadowa wg dokumentacji projektowej oraz stwior autorstwa Biura Projektowego SYNTECH Synowiec i Juda Sp.J. pt. Budowa miejskiej sieci wodociągowej w Wojcieszowie - Etap II Zamawiający informuje, że cały zakres robót objęty wskazaną dokumentacją dla Zadania IV został podzielony na cztery etapy: Etap I - od ul. Bol. Chrobrego 219 do ul. Bol. Chrobrego 243 i ul. Bol. Chrobrego 186 do 192, który został już wykonany i nie jest objęty nin. postępowaniem przetargowym; Etap II- od ul. Bol. Chrobrego 245 do ul. Bol. Chrobrego 257, od Bol. Chrobrego 188- do ul.Bol. Chrobrego 206, od ul. Sadowa 18 do ul. Sadowa 34, który pozostaje do wykonania w okresie późniejszym i nie jest objęty nin. postępowaniem przetargowym; Etap III - cała ul. Targowa projektu, od rozgałęzienia T2 Rys projektu 2.2 do rozgałęzienia T 12 rys. projektu 2.3 objęty postępowaniem Zadaniem IV, który winien być wykonany w terminie do września 2012 roku; Etap IV - od ul. B. Chrobrego 158-184 i 177-215 od wpięcia B1 na Rys. projektu 2.1 do rozgałęzienia C4 rys. projektu 2.4, ul. Mostowa 5-17 i 2-8 od wpięcia M1 Rys. projektu 2.1 do rozgałęzienia M14 rys projektu 2.4, ul. Kolejowa 1-5 od rozgałęzienia C1 rys projektu 2.4 do węzła K4 rys. projektu 2.4, ul. Sadowa 2-16 i 1-5 od węzła S1 rys. projektu 2.4, Odcinek 33 mb za węzeł S8 rys projektu 2.4, w Wojcieszowie wg dokumentacji projektowej oraz stwior autorstwa Biura Projektowego SYNTECH Synowiec i Juda Sp.J. pt. Budowa miejskiej sieci wodociągowej w Wojcieszowie - Etap II, objęty nin. postępowaniem przetargowym Zadanie IV, który winien być wykonany w terminie do 30 września 2013 roku. Zamawiający informuje nad to, że na terenie, na którym została zaprojektowana sieć wodociągowa wg wskazanych wyżej dokumentacji projektowych dotychczas woda dostarczana jest przy pomocy starej sieci. Wybudowanie nowej sieci objętej zamówieniem implikować będzie konieczność wykonania dla dotychczasowych użytkowników przepięć i przełączeń zaś dla nowych użytkowników przyłączy. Zamawiający informuje, że wg dokumentacji projektowej występować mogą następujące długości przyłączy : a) Przyłącza wodociągowe do 10,0 m: 30 szt. b) Przyłącza wodociągowe powyżej 10,0 do 20,0 m: 12 szt. c) Przyłącza wodociągowe powyżej 20,0 do 40,0 m: 10 szt. Długość przyłącza określona jest w zaokrągleniu z dokładnością do pełnego metra, tzn. długości do 0,50 m włącznie zaokrąglane są w dół, a powyżej 0,50 m w górę, np. -długość po pomiarze wynosi 10,49 m - wartość do rozliczenia 10 m, -długość po pomiarze wynosi 10,50 m - wartość do rozliczenia 10 m, -długość po pomiarze wynosi 10.51 m - wartość do rozliczenia z przedziału powyżej 10 m do 20 m. Do podstawowych obowiązków inspektora nadzoru należeć będzie: 1. Reprezentowanie Zamawiającego na terenie budowy przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem budowlanym, Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, Polskimi Normami, przepisami prawa polskiego, zasadami wiedzy technicznej oraz umową z wykonawcą robót budowlanych. 2. Sprawdzanie jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych wyrobów budowlanych. 3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru końcowego. 4. Uczestnictwo w przekazaniu terenu budowy. 5. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad. 6. Sprawdzanie i aprobowanie wystawianych przez wykonawcę robót budowlanych faktur i załączników do niej. 7. Wydawanie kierownikowi budowy poleceń (potwierdzonych wpisem do dziennika budowy) dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót. 8. Informowanie na piśmie Zamawiającego o zagrożeniach w terminowej realizacji robót budowlanych w odniesieniu do zawartych umów. 9. Żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja stanowi zagrożenie bądź może spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową. 10. Zgłaszanie Zamawiającemu zastrzeżeń do projektu i dokonywanie stosownych uzgodnień lub wyjaśnień z Projektantem oraz typowanie ewentualnych robót dodatkowych. 11. Kontrola oznakowania miejsca robót. 12. Potwierdzanie wykonania robót przez wykonawcę robót budowlanych. Potwierdzenie winno odzwierciedlać wartość oraz zakres wykonanych robót stosownie do harmonogramu rzeczowo - finansowego. 13. Uczestnictwo w odbiorze końcowym robót budowlanych. 14. Uczestniczenie na wezwanie Zamawiającego w minimum 3 przeglądach gwarancyjnych w ciągu 36 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu odbioru robót budowlanych. 15. Zarządzenie nadzoru i przeprowadzenie kontroli wszystkiego co jest przygotowywane lub wytwarzane w celu dostawy na potrzeby realizacji robót. W tym celu Wykonawca może domagać się od wykonawcy robót budowlanych przeprowadzenia takich testów, jakie uzna za konieczne, które przewidziane są w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 16. Wymagane min. dwa pobyty na budowie w okresie tygodnia. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja (projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiary robót), opisująca zakres prac podlegających nadzorowi..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn. Kontynuacja kompleksowego uzbrajania w sieć wodociągową miasta Wojcieszów jest realizowany i współfinansowany z UE w ramach PROW na lata 2007-2013; oś 3; Działanie 321 na podstawie umowy o przyznanie pomocy nr 00021-6921-UM0100100/11.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Inwest Sp. z o.o., ul. Bagienna 1, 59-220 Legnica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36650,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 23000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 65313,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.