eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Przeprowadzenie cyklu szkoleniowo-aktywizacyjnego dla OISW w Łodzi - część I/część II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-10-24

Ogłoszenie nr 329161 - 2016 z dnia 2016-10-24 r.

Łódź: Przeprowadzenie cyklu szkoleniowo-aktywizacyjnego dla OISW w Łodzi - część I/część II
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 316258


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Łodzi, krajowy numer identyfikacyjny 47140395400000, ul. ul. Smutna  21, 91729   Łódź, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 42 67 50 020, faks 42 67 50 002, e-mail oisw_lodz@sw.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zp.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Łodzi

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przeprowadzenie cyklu szkoleniowo-aktywizacyjnego dla OISW w Łodzi - część I/część II

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

OI/KI/R-220/02/16/2497

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część I: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie przez Wykonawcę cyklu szkoleniowo-aktywizacyjnego dla 7 grup skazanych odbywających karę pozbawienia wolności w Areszcie Śledczym w Piotrkowie Trybunalskim, Areszcie Śledczym w Łodzi, Zakładzie Karnym Nr 1 w Łodzi, Zakładzie Karnym w Garbalinie, Zakładzie Karnym w Łowiczu, Zakładzie Karnym w Płocku i Zakładzie Karnym w Sieradzu organizowanego w ramach projektu pn: "Podniesienie kwalifikacji zawodowych więźniów w celu ich powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności" finansowanego ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, składającego się z 2 szkoleń: 1) szkolenie zawodowe pn. "Tynkarz": część teoretyczna (minimum 30 godzin dydaktycznych) i praktyczna (minimum 120 godzin dydaktycznych); 2) szkolenie kompetencyjne pn. "Aktywizacja zawodowa - sposoby poszukiwania pracy" - minimum 40 godzin dydaktycznych. Zamawiający wymaga, aby elementem składowym szkolenia z zakresu "Malarz" było, w ramach zajęć teoretycznych, szkolenie z zakresu BHP, w tym pierwszej pomocy przedmedycznej, w wymiarze minimum 8 godzin dydaktycznych, ale nie więcej niż 10 godzin dydaktycznych Jedna godzina dydaktyczna to 45 minut. Zajęcia odbywać się będą na terenie jednostek penitencjarnych w dni robocze, od poniedziałku do piątku pomiędzy godzinami 7.30 - 18.00, a za uprzednią zgodą kierownika jednostki - również w soboty: a) Grupa 1: Areszt Śledczy w Łodzi - Łódź, ul. Smutna 21; b) Grupa 2: Zakład Karny Nr 1 w Łodzi - Łódź, ul. Beskidzka 54; c) Grupa 3: Areszt Śledczy w Piotrkowie Trybunalskim - Piotrków Trybunalski, ul. Wronia 76/90; d) Grupa 4: Zakład Karny w Sieradzu - Sieradz, ul. Orzechowa 5; e) Grupa 5: Zakład Karny w Łowiczu - Łowicz, ul. Wiejska 3; f) Grupa 6: Zakład Karny w Garbalinie - Garbalin, 99-100 Łęczyca; g) Grupa 7: Zakład Karny w Płocku - Płock, ul. Sienkiewicza 22. Wykonawca w porozumieniu z kierownikiem każdej w w/w jednostek ustali indywidualny harmonogram zajęć, który następnie przekaże Zamawiającemu - najpóźniej w dniu rozpoczęcia cyklu w danej jednostce Ilość uczestników, zmiana uczestnika: Szkolenie odbędzie się dla 7 grup - łącznie maksymalnie 84 skazanych (po 12 skazanych w każdej z w/w jednostek). Zleceniodawca zobowiązuje się do posiadania listy rezerwowej uczestników kursu (minimum 2 osoby), umożliwiającej w sposób łatwy wprowadzenie nowej osoby na miejsce osoby rezygnującej z uczestnictwa w kursie. Zmiana personalna w trakcie szkolenia może nastąpić nie później niż do upływu 20% godzin pierwszego szkolenia, aby osoba mogła ukończyć cały cykl i otrzymać stosowne zaświadczenia. Realizacja cyklu, odpowiedzialność: Wykonawca zobowiąże się do wykonania czynności związanych z przeprowadzeniem szkoleń z należytą starannością i na zasadach wynikających z rozporządzenia Ministerstwa Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (dalej rozporządzenie MEN). Szkolenia zostaną przeprowadzone w okresie pomiędzy 31 października a 12 grudnia 2016 r. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas realizacji cyklu szkoleniowo-aktywizacyjnego. Wykonawca oświadczy, iż spełnia wymogi określone w rozporządzeniu MEN do prowadzenia kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych. Część II: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie przez Wykonawcę cyklu szkoleniowo-aktywizacyjnego dla 1 grupy skazanych-kobiet odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym Nr 1 w Łodzi organizowanego w ramach projektu pn.: "Podniesienie kwalifikacji zawodowych więźniów w celu ich powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności" finansowanego ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, składającego się z 4 modułów: 1) moduł 1 - szkolenie zawodowe pn. "Krawcowa": część teoretyczna (minimum 25 godzin dydaktycznych) i praktyczna (minimum 75 godzin dydaktycznych); 2) moduł 2 - szkolenie kompetencyjne pn. "Obsługa komputera z Internetem" - minimum 40 godzin dydaktycznych; 3) moduł 3 - szkolenie kompetencyjne pn. "Prowadzenie małej księgowości" - minimum 40 godzin dydaktycznych; 4) moduł 4 - szkolenie kompetencyjne pn. "Aktywizacja zawodowa - prowadzenie własnej działalności gospodarczej" - minimum 40 godzin dydaktycznych. Zamawiający wymaga, aby elementem składowym szkolenia z zakresu "Krawcowa" było, w ramach zajęć teoretycznych, szkolenie z zakresu BHP, w tym pierwszej pomocy przedmedycznej, w wymiarze minimum 8 godzin dydaktycznych, ale nie więcej niż 10 godzin dydaktycznych. Jedna godzina dydaktyczna to 45 minut. Zajęcia odbywać się będą na terenie Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi (Łódź, ul. Beskidzka 54) od poniedziałku do piątku pomiędzy godzinami 7.30 - 18.00, a za uprzednią zgodą kierownika jednostki - również w soboty. Wykonawca w porozumieniu z kierownikiem Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi ustali indywidualny harmonogram zajęć, który następnie przekaże Zamawiającemu - najpóźniej w dniu rozpoczęcia cyklu. Ilość uczestników, zmiana uczestnika: Szkolenie odbędzie się dla 1 grupy - 12 skazanych. Zleceniodawca zobowiązuje się do posiadania listy rezerwowej uczestników kursu (minimum 2 osoby), umożliwiającej w sposób łatwy wprowadzenie nowej osoby na miejsce osoby rezygnującej z uczestnictwa w kursie. Zmiana personalna w trakcie szkolenia może nastąpić nie później do upływu 20% godzin pierwszego szkolenia. Realizacja cyklu, odpowiedzialność: Wykonawca zobowiąże się do wykonania czynności związanych z przeprowadzeniem szkoleń z należytą starannością i na zasadach wynikających z rozporządzenia Ministerstwa Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (dalej rozporządzenie MEN). Szkolenia zostaną przeprowadzone w okresie pomiędzy 24 października a 12 grudnia 2016 r. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas realizacji cyklu szkoleniowo-aktywizacyjnego. Wykonawca oświadczy, iż spełnia wymogi określone w rozporządzeniu MEN do prowadzenia kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:


II.5) Główny Kod CPV: 80530000-8
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Tynkarz
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/10/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT185934
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
IZBA RZEMIEŚNICZA LUBELSZCZYZNY,  ,  ul. E. Plater,  20-814,  Lublin,  kraj/woj. lubuskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 165312
Oferta z najniższą ceną/kosztem 165312
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 369600
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Krawcowa, Obsługa komputera z Internetem, Prowadzenie małej księgowości, Aktywizacja zawodowa - prowadzenie własnej działalności gospodarczej
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/10/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT26562
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Izba Rzemieślnicza Lubelszczyzny,  ,  ul. E. Plater,  20-814,  Lublin,  kraj/woj. lubuskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 24204
Oferta z najniższą ceną/kosztem 24000
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 66000
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.