eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup systemu typu centralny dziennik zdarzeń dla systemów UKNF

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-03

Warszawa: Zakup systemu typu centralny dziennik zdarzeń dla systemów UKNF
Numer ogłoszenia: 329114 - 2015; data zamieszczenia: 03.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego , Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 262 57 77, faks 22 262 52 74; 262 52 70.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.knf.gov.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.knf.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup systemu typu centralny dziennik zdarzeń dla systemów UKNF.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1.Zakup systemu licencji trwałej (bezterminowej) posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania Splunk o funkcjonalności opisanej w pkt. 2 Załącznika nr 2 do SIWZ. 2.Usługa rozszerzonego wsparcia technicznego wraz z asystą techniczną opisana w pkt. 3 Załącznika nr 2 do SIWZ. 3.Serwis gwarancyjny Producenta dla wdrożonego rozwiązania, zgodnie z parametrami w pkt. 4 Załącznika nr 2 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do projektu umowy.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.00.00 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 8 200,00 zł (słownie: osiem tysięcy dwieście złotych, 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 (jedną) dostawę licencji (wraz ze wsparciem) oferowanego przez Wykonawcę centralnego dziennika zdarzeń o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto. W przypadku legitymowania się wykonaniem zamówienia obejmującego szerszy zakres niż wskazany przez Zamawiającego powyżej, Wykonawca musi wskazać wartość wykonanego zamówienia dla zakresu wymaganego przez Zamawiającego w pkt 4.1.2 SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: co najmniej 2 (dwoma) osobami(inżynierami) posiadającymi certyfikaty (wystawione na te osoby) przez producenta oferowanego przez Wykonawcę oprogramowania centralnego dziennika zdarzeń potwierdzające, że osoby te posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie wdrożenia, eksploatacji i wsparcia technicznego dla oferowanego centralnego dziennika zdarzeń. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie min. 2 osobami z tytułem inżyniera, z których każdy posiada jednocześnie następujące certyfikaty: Red Hat Certified Engineer (RHCE), Security Specialist (RHCSS) oraz Datacenter Specialist (RHCDS) lub równoważne certyfikaty dla oferowanego rozwiązania na co najmniej takim samym poziomie. W wypadku okazania certyfikatów równoważnych do wymienionych wyżej, muszą one potwierdzać posiadanie wiedzy eksperckiej z systemu operacyjnego Red Hat Enterprise Linux z zakresu jak niżej: 1.Konfigurowanie tras routingów statycznych, filtrowanie pakietów i translacji adresów sieciowych, 2.Umiejętność ustawianie parametrów jądra, 3.Konfiguracja iSCSI w systemie, 4.Wykonywanie raportów na temat wykorzystania systemu, 5.Korzystanie z powłoki systemowej (shell) do zadań związanych z konserwacją systemu, 6.Konfiguracja systemu, w tym rejestrowanie zdalnego logowania, 7.Konfiguracja systemu świadczenia usług sieciowych, w tym HTTP / HTTPS, File Transfer Protocol (FTP), sieciowy system plików (NFS), protokołu plikowego Samba (SMB), Simple Mail Transfer Protocol (SMTP), SSH (Secure Shell) i protokół synchronizacji czasu (NTP), 8.Umiejętność zabezpieczeń usług, 9.Zrozumienie i umiejętność użycia narzędzi kryptograficznych, 10.Zabezpieczanie usługi BIND i DNS, 11.Zabezpieczanie usług RPC, 12.Korzystanie z protokołu Kerberos do uwierzytelniania użytkownika zarządzanego centralnie, 13.Zabezpieczanie sieciowego systemu plików (NFS) z Kerberos i NFSv4, 14.Korzystanie z SSH (Secure Shell) do tworzenia tuneli i innych zaawansowanych celów, 15.Budowanie bezpiecznej infrastruktury e-mail, 16.Zabezpieczanie usług HTTP i FTP, 17.Umiejętność konfiguracji usług LDAP, 18.Instalacja, konfiguracja i zarządzanie Red Hat Directory Server, 19.Zarządzanie uwierzytelnianiem w systemach Red Hat Enterprise Linux za pomocą modułów uwierzytelniania (PAM) i usługi glibc NSS, 20.Konfiguracja klastra wysokiej dostępności, przy użyciu systemów fizyczny lub wirtualnych, 21.Zarządzanie wolumenami logicznych w środowisku klastrowym, 22.Konfigurowanie systemu plików GFS, 23.Zarządzanie konfigurację urządzeń za pomocą udev, 24.Instalowanie i konfigurowanie serwera Red Hat Network Satellite, 25.Konfigurowanie użytkowników, grup, administratorów i kluczy aktywacyjnych na serwerze Satellite, 26.Tworzenie kanałów na Satellite, 27.Wykorzystywanie Cobbler i Satellite do instalacji, konfiguracji systemów, 28.Zarządzanie danymi za pomocą woluminów logicznych i migawek (snapshot)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Dodatkowe dni rozszerzonego wsparcia technicznego - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 Pzp Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w wypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności: 1.1. w zakresie Przedmiotu Umowy (w tym sposobu realizacji), przy niezmiennym poziomie wynagrodzenia, jeśli dzięki zmianom nastąpi poprawa wydajności, jakości lub innych parametrów technicznych lub funkcjonalnych związanych z Przedmiotem Umowy, 1.2. w zakresie zmian podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa (jeśli Wykonawca wykazał na etapie składania oferty, że przy realizacji przedmiotu zamówienia będzie korzystał z podwykonawców), z zastrzeżeniem, że zmiana ta nie pogorszy jakości świadczeń do, których zobowiązany jest Wykonawca lub zmiana ta jest niezbędna w celu prawidłowej realizacji Przedmiotu Umowy. 1.3. gdy komponenty służące do realizacji przedmiotu Umowy, wymienione w Załączniku nr 1 do Umowy, zostały wycofane z rynku, a proponowane komponenty tego samego producenta posiadają funkcjonalność, cechy i parametry nie gorsze niż produkt wycofany - w takim przypadku warunki i zasady realizacji Umowy, w tym wynagrodzenie pozostają bez zmian. Wykonawca każdorazowo powiadomi pisemnie Zamawiającego o takiej zmianie. 1.4. w przypadku konieczności zmiany osoby, o której mowa w § 4 ust. 3, a wskazanej w ofercie Wykonawcy, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, zmiana taka może zostać dokonana jedynie w uzasadnionych przypadkach i za zgodą Zamawiającego. Zaproponowane osoby muszą posiadać kwalifikacje i doświadczenie zgodne z wymaganiami określonymi w SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o wszystkich zdarzeniach mających lub mogących mieć wpływ na wykonanie Umowy. 1.5. w przypadku zmiany stanu prawnego, która ma wpływ na treść zawartej umowy; 1.6. w przypadku zmiany kwoty podatku VAT i kwoty wynagrodzenia brutto, które spowodowane są zmianą urzędowej stawki podatku VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.knf.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego, ul. Niedźwiedzia 6 e, Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2015 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego w Urząd Komisji Nadzoru Finansowego w Warszawie (00-030), w Biurze Podawczym przy Pl. Powstańców Warszawy 1 wejście od ul. Boduena.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.