eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Organizacja uczestnictwa przedsiębiorców sektora spożywczego z Polski Wschodniej w targach FHC China odbywających się w Szanghaju (Chiny) w terminie 12-14 listopada 2014 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-03

Warszawa: Organizacja uczestnictwa przedsiębiorców sektora spożywczego z Polski Wschodniej w targach FHC China odbywających się w Szanghaju (Chiny) w terminie 12-14 listopada 2014 r.
Numer ogłoszenia: 329086 - 2014; data zamieszczenia: 03.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A. , ul. Bagatela 12, 00-585 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 3349800, 3349966, faks 22 3349999.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.paiz.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja uczestnictwa przedsiębiorców sektora spożywczego z Polski Wschodniej w targach FHC China odbywających się w Szanghaju (Chiny) w terminie 12-14 listopada 2014 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja uczestnictwa przedsiębiorców sektora spożywczego z Polski Wschodniej w targach FHC China odbywających się w Szanghaju (Chiny) w terminie 12-14 listopada 2014 r. 2. Zamawiający oświadcza, iż zawarł umowę o wynajem powierzchni wystawienniczej z firmą China International Exhibitions Ltd (organizatorem targów FHC China w Szanghaju) z siedzibą w Szanghaju na wynajęcie Zamawiającemu na targach FHC China 96 m2 niezabudowanej powierzchni wystawienniczej na czas trwania targów FHC China zwanych dalej targami. Zamawiający informuje, iż wynajęte stoisko Polski Wschodniej nr 6BB06 znajduje się na terenie centrum targowego SNIEC (hala nr E6) w Szanghaju. 2. Zamawiający oświadcza, iż po zakończeniu targów FHC China w Szanghaju planuje przelot do Chengdu i tam misję gospodarczą dla firm sektora spożywczego z Polski Wschodniej, która będzie się odbywać w terminie 18-19 listopada 2014 r. i której organizatorem będzie organizator targów FHC China, tj. Overseas Exhibition Services Ltd (OES) oraz China International Exhibitions Ltd. 3. Zamawiający informuje, iż targi FHC China 2014 odbywają się przez 3 dni (w terminie 12-14 listopada 2014 r.), a misja gospodarcza w Chengdu odbywa się przez 2 dni (w terminie 18-19 listopada 2014 r.). Zamawiający informuje, iż wszelkie niezbędne informacje dotyczące danych technicznych, logistycznych i innych związanych z zabudową, terminami, przyłączami prądów, wody, etc., są dostępne na oficjalnej stronie internetowej organizatora targów FHC China http://www.fhcchina.com/en/index.asp; 5. Zamawiający przewiduje, iż na regionalnym stoisku Polski Wschodniej na targach FHC China wspólnie będzie prezentować się maksymalnie 20 przedsiębiorców z Makroregionu, a podczas misji gospodarczej w Chengdu udział weźmie 12 przedsiębiorców z Makroregionu - dalej zwanych podwystawcami lub uczestnikami misji. 6. Zamawiający poszukuje Wykonawcy, który wykona stoisko na ww. targach począwszy od zaprojektowania, poprzez dostawę elementów stoiska, transport tych elementów i innych niezbędnych materiałów wraz z eksponatami oraz elementami wystawienniczymi wskazanymi przez Zamawiającego na miejsce targów FHC China, aż do demontażu stoiska. 7. Wykonawca w trakcie 3 dni trwania targów FHC China zapewni: obsługę cateringowo-informacyjną stoiska (co najmniej 1 hostessa mówiąca swobodnie w j. polskim i chińskim). 8. Wykonawca w ciągu 3 dni trwania targów FHC China zapewni obecność obsługi technicznej stoiska (co najmniej 1 osoba odpowiedzialna za prawidłowe działanie stoiska) oraz Kierownika Projektu (odpowiedzialnego za nadzór i koordynowanie prawidłowej realizacji wszystkich elementów zamówienia), posługującego się biegle j. polskim i angielskim. 9. Wykonawca w trakcie 3 dni trwania targów FHC China zapewni przez cały okres trwania targów 2 tłumaczy biegle posługujących się językiem polskim i chińskim. Wykonawca w trakcie 2 dni trwania misji gospodarczej zapewni przez cały okres trwania misji 1 tłumacza biegle posługującego się językiem polskim i chińskim. Ponadto Zamawiający wymaga, aby jeden z tłumaczy był także do dyspozycji Zamawiającego w dniach jego przylotu do Szanghaju, transferu do Chengdu, przylotu i wylotu z Chengu oraz aby był wsparciem dla organizatora wyjazdu, tj. PAIiIZ i pomagał językowo we wszystkich kwestiach organizacyjno-logistycznych podczas pobytu w Szanghaju i w Chengdu. 10. Hostessa, tłumacze, obsługa techniczna i Kierownik Projektu muszą być dostępni na stoisku przez cały czas trwania targów FHC China (3 dni) w godzinach otwarcia targów. Wykonawca pokryje wszelkie koszty związane z zatrudnieniem ww. osób, w tym koszty transportu, ubezpieczenia, zakwaterowania, wyżywienia oraz wejścia na teren targów i wszelkie inne koszty związane z zatrudnieniem ww. personelu. 11. Tłumacz dostępny podczas misji do Chengdu musi być dostępny podczas całego okresu trwania misji. Wykonawca pokryje wszelkie koszty związane z jego zatrudnieniem, w tym koszty transportu, ubezpieczenia, zakwaterowania, wyżywienia oraz wszelkie inne koszty związane z zatrudnieniem. 12. Wykonawca zapewni obsługę cateringową stoiska na targach FHC China, tj. w trakcie trwania targów będzie serwował ciepłe i zimne napoje (kawa, herbata, naturalne soki owocowe, gazowane napoje, woda mineralna gazowana i niegazowana wraz z dodatkami np. cytryna, cukier, mleko, śmietanka oraz kanapki). Będą one dostępne przez cały czas trwania targów, tj. przez 3 dni w godzinach otwarcia dla zwiedzających w ilościach potrzebnych przez 3 dni dla podwystawców i gości odwiedzających stoisko. 13. Wykonawca zapewni profesjonalny projekt, grafikę, przygotowanie do druku oraz druk katalogu wystawców (600 sztuk) na podstawie materiałów własnych oraz materiałów informacyjnych o firmach przekazanych przez Zamawiającego w dniu podpisania umowy. 14. Wykonawca wynajmie klimatyzowany autokar, nie starszy niż 5 lat (na minimum 35 osób). Autokar powinien być do dyspozycji Zamawiającego w Szanghaju w terminie 11-16 listopada 2014 r. i powinien być wyraźnie oznaczony plakietką POLAND PAIZ. Koszty związane z zatrudnieniem, noclegiem i ubezpieczeniem kierowcy (kierowców) oraz wszelkimi opłatami, w tym opłatami parkingowymi ponosi Wykonawca. Kierowca powinien posługiwać się j. angielskim bądź też kierowcy podczas wszystkich kursów z grupą powinna towarzyszyć osoba swobodnie posługująca się j. angielskim (lub też osobą taką może być jeden z tłumaczy polsko-chińskich). 15. Wykonawca wynajmie klimatyzowany autokar, nie starszy niż 5 lat (na minimum 20 osób). Autokar powinien być do dyspozycji Zamawiającego w Chengdu w terminie 17-20 listopada 2014 r. i powinien być wyraźnie oznaczony plakietką POLAND PAIZ. Koszty związane z zatrudnieniem, noclegiem i ubezpieczeniem kierowcy (kierowców) oraz wszelkimi opłatami, w tym opłatami parkingowymi ponosi Wykonawca. Kierowca powinien posługiwać się j. angielskim bądź też kierowcy podczas wszystkich kursów z grupą powinna towarzyszyć osoba swobodnie posługująca się j. angielskim (lub też osobą taką może być tłumacz polsko-chiński). 16. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wszelkich czynności formalnych związanych z techniczno-organizacyjnym funkcjonowaniem stoiska w celu dostawy transportu oraz montażu i demontażu stoiska (bezpośredni kontakt z organizatorem targów)..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniającego na podstawie art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy Pzp w zakresie 19 600 PLN, co stanowi 10% szacowanej kwoty zamówienia podstawowego wynoszącego 196 000 zł (kwota netto).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.93.00.00 - Specjalne usługi projektowe 60.17.00.00 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą 22.10.00.00 - Drukowane książki, broszury i ulotki 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 55.50.00.00 - Usługi bufetowe oraz w zakresie podawania posiłków 55.40.00.00 - Usługi podawania napojów 60.16.10.00 - Usługi w zakresie transportu paczek 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Na mocy art. 45 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą. Wadium może być wniesione najpóźniej wraz z upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu przelewem na rachunek bankowy w Banku Handlowym w Warszawie S.A. nr 37 1030 1827 0000 0000 5361 8006, z dopiskiem: wadium - Nr sprawy BPW/PN/ZP-26/2014 2) poręczeniach bankowych, 3) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych, 4) gwarancjach bankowych, 5) gwarancjach ubezpieczeniowych, 6) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy powinno wpłynąć na wskazany w pkt 3 a) rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Dokument wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. Poręczenia i gwarancje należy wystawić na rzecz Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A., ul. Bagatela 12, 00-585 Warszawa. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub w formie poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału, w kancelarii przed upływem terminu składania ofert. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do wypłaty pełnej kwoty wadium Zamawiającemu w okolicznościach określonych w przepisie art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza (z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełnienia warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 3 usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj.: zrealizował co najmniej 3 usługi polegające na łącznym: wykonaniu projektów zagranicznych stoisk targowych, wyprodukowaniu / dostarczeniu elementów stoiska oraz ich montażu, obsłudze technicznej, obsłudze cateringowej i demontażu oraz spedycji eksponatów każda o wartości brutto min. 180.000,00 złotych (a w przypadku - jeśli wartość usługi była w umowie wyrażona w walucie obcej - równowartość 180.000,00 złotych brutto ustala się wg średniego kursu NBP z dnia zawarcia umowy o wykonanie usługi). Przez jedną usługę należy rozumieć usługę świadczoną na rzecz jednego Zleceniodawcy (przez jednego Zleceniodawcę Zamawiający rozumie osobę fizyczną, osobę prawną, a także inne podmioty nieposiadające osobowości prawnej powstałe na mocy porozumień dla realizacji wspólnego udziału w jednej imprezie targowej, w wyniku którego powstaje stoisko, którego całkowity koszt wykonania jest o wartości wskazanej powyżej) na podstawie jednej umowy na jednym wydarzeniu targowym (Zamawiający nie dopuszcza łączenia w celu spełnienia powyższego warunku usług o wartości mniejszej niż wymagana). W tym przynajmniej jedna usługa musi dotyczyć organizacji stoiska na targach spożywczych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełnienia warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponować: - przynajmniej jedną osobą, która w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonała co najmniej 5 projektów zagranicznych stoisk targowych każdy o powierzchni nie mniejszej niż 100,00 m2; - przynajmniej jedną osobą, która będzie zajmowała stanowisko Kierownika Projektu, mająca co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego związanego z organizacją targów lub udziału wystawców w targach, znającą biegle j. polski i angielski; - przynajmniej jedną osobą, która będzie odpowiadać za stan techniczny stoiska w czasie trwania targów, ewentualna znajomość j. angielskiego będzie dodatkowym atutem.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 300.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Doświadczenie Wykonawcy - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w rozumieniu art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, w następujących sytuacjach i na następujących warunkach: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 2) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności instytucjami Zarządzającą, Pośredniczącą I i II stopnia, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia; 3) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej I i II stopnia, w szczególności w zakresie sprawozdawczości; 4) wystąpi konieczność wprowadzenia zmian w zakresie terminów realizacji zamówienia, na skutek zaistnienia obiektywnych przeszkód, które uniemożliwią realizację zamówienia lub osiągnięcie jego celów według pierwotnie przyjętego terminu realizacji zamówienia. Zmiany, o których mowa powyżej, mogą dotyczyć przesunięcia czasu realizacji etapu zamówienia, pod warunkiem że termin zakończenia realizacji zamówienia, a w szczególności termin odebrania stoiska nie ulegnie zmianie, chyba że zmiana terminu (np. rozpoczęcia montażu stoiska) zależy od decyzji organizatora targów. Zmiana terminu realizacji zamówienia jest dopuszczalna pod warunkiem, że nie powoduje zagrożenia dla terminowości i jakości uczestnictwa w targach. W szczególności zaplanowany okres uczestnictwa w targach nie może podlegać skróceniu lub wydłużeniu, a standard projektu, wykonania i obsługi stoisk musi odpowiadać wymaganiom określonym w umowie. 5) nastąpi konieczność zmiany w zakresie zmniejszenia/zwiększenia liczby uczestników wyjazdu o maksymalnie 5 przedsiębiorstw. 6) nastąpi konieczność zmiany w zakresie liczby osób korzystających z transportu lokalnego z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego (maksymalne wahanie to +/- 5 osób), zgłoszonej nie później niż na 2 dni przed rozpoczęciem targów. 7) nastąpi konieczność zmiany powierzchni wystawienniczej w zakresie jej kształtu, lokalizacji lub wielkości o więcej niż +/-10 metrów kwadratowych z przyczyn zależnych od organizatora danych targów. W takim przypadku rozliczenie za Wykonanie Stoiska. Dostawa elementów i jego montaż, tj. pozycję 2 w Formularzu cenowym dla Zamówienia, nastąpi na podstawie kosztów faktycznie poniesionych przez Wykonawcę w związku ze zmianą powierzchni i zostanie obliczone w następujący sposób: liczba metrów kwadratowych stoiska faktycznie zabudowanego zostanie pomnożona przez cenę jednostkową brutto wyrażoną w PLN (kol. 5) podaną przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym. 8) nastąpi konieczność zmiany terminów montażu/demontażu stoiska z przyczyn leżących po stronie organizatora targów. 9) nastąpi konieczność zmiany lub rezygnacji z pewnych elementów zabudowy stoiska opisanych w SIWZ (np. podwieszenia) z przyczyn leżących po stronie organizatora targów.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.paiz.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A. w Warszawie, ul. Bagatela 12, 00-585 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2014 godzina 11:00, miejsce: Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A. w Warszawie, ul. Bagatela 12, 00-585 Warszawa - Kancelaria Ogólna PAIiIZ.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu Program Promocji Gospodarczej Polski Wschodniej w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013 Osi priorytetowej I Nowoczesna Gospodarka Działanie I.4 Promocja i Współpraca, komponent Promocja.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.