Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-12
Rzeszów: Wycena poprzez określenie aktualnej wartości rynkowej nieruchomości.
Numer ogłoszenia: 328856 - 2010; data zamieszczenia: 12.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Podkarpackie , al. Łukasza Cieplińskiego 4, 35-010 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8501776, faks 017 8501701.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wycena poprzez określenie aktualnej wartości rynkowej nieruchomości..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wycena poprzez określenie aktualnej wartości rynkowej nieruchomości: 1) położonej w miejscowości Czudec, oznaczonej w operacie ewidencji gruntów i budynków jako działka nr 295/2 o pow. 0,48 ha wraz z jej częściami składowymi tj. budynkiem kotłowni z przepompownią o pow. użytkowej ok. 566 m2 oraz występującymi budowlami tj. placem utwardzonym i ogrodzeniem dla której prowadzona jest księga Wieczysta KW 10566 w Sądzie Rejonowym w Strzyżowie, Wydziale Ksiąg Wieczystych, 2) położonej w Przemyślu przy ul. Wodnej, oznaczonej w operacie ewidencji gruntów i budynków jako działka nr 634 o pow. 0,1745 ha wraz z jej częściami składowymi tj. budynkiem dydaktyczno - mieszkalnym o pow. użytkowej ok. 724 m2 wraz z infrastrukturą towarzyszącą dla której prowadzona jest księga Wieczysta KW 69705 w Sądzie Rejonowym w Przemyślu, Wydziale Ksiąg Wieczystych, 3)położonych w Przemyślu przy ul. Rogozińskiego, oznaczonych w operacie ewidencji gruntów i budynków jako działki nr: 2553 o pow. 0,300 ha i 2554 o pow. 1,7749 ha wraz z ich częściami składowymi tj. budynkiem administracyjno - socjalnym o pow. użytkowej ok. 947 m2, budynkiem byłego oddziału wewnętrznego o pow. użytkowej ok. 1 772 m2, budynkiem byłej chirurgii o pow. użytkowej ok. 1 697 m2, budynkiem stołówki z kuchnią o pow. użytkowej ok. 481 m2, budynkiem pralni z kotłownią o pow. użytkowej ok. 456 m2, budynkiem wymiennikowni o pow. użytkowej ok. 140 m2, budynkiem zespołu garaży o pow. użytkowej ok. 135 m2, budynkiem stacji uzdatniania wody o pow. użytkowej ok. 123 m2, budynkiem magazynu remontów o pow. użytkowej ok. 112 m2, budynkiem stacji transformatorowej o pow. użytkowej ok. 119 m2, budynkiem kaplicy szpitalnej o pow. użytkowej ok. 54 m2, budynkiem magazynu butli tlenowych o pow. użytkowej ok. 11 m2, budynkiem sterylizacji o pow. użytkowej ok. 110 m2 oraz występującymi budowlami tj. placem i drogami utwardzonymi, ogrodzeniem, zbiornikiem wodnym itp. dla których prowadzona jest księga Wieczysta KW 88534 w Sądzie Rejonowym w Przemyślu, Wydziale Ksiąg Wieczystych. Nieruchomości niegdyś tworzyły kompleks szpitalny Szpitala Wojewódzkiego w Przemyślu, 4) położonej w Przemyślu w rejonie ul. Brata Alberta, oznaczonej w operacie ewidencji gruntów i budynków jako działka nr 2905 o pow. 0,0352 ha wraz z jej częściami składowymi tj. budynkiem byłego prosektorium w byłym kompleksie szpitalnym o pow. użytkowej ok. 50 m2 wraz z infrastrukturą towarzyszącą dla której prowadzona jest księga Wieczysta KW 72935 w Sądzie Rejonowym w Przemyślu, Wydziale Ksiąg Wieczystych, 5) niezabudowanej położonej w miejscowości Nisko, oznaczonej w operacie ewidencji gruntów i budynków jako działka nr 3422/7 o pow. 0,0875 ha, 6) położonej w miejscowości Rymanów, oznaczonej w operacie ewidencji gruntów i budynków jako działka nr 3231/4 o pow. 0,1103 ha oraz 3232/4 o pow. 0,3628 wraz z jej częściami składowymi tj. samodzielnym lokalem biurowym oznaczonym nr 1 o pow. użytkowej 76,39 m2 oraz samodzielnym lokalem mieszkalnym oznaczonym nr 5 o pow. użytkowej 31,52 m2 (wraz z pomieszczeniami przynależnymi i wspólnymi) zlokalizowanymi w budynku administracyjno - mieszkalnym jak również samodzielnym lokalem użytkowym oznaczonym nr 1 o pow. użytkowej 124,26 m2 zlokalizowanym w budynku warsztatowym, portiernią murowana, kanałem c. o., kanalizacją sanitarną i szambem dla której prowadzona jest księga Wieczysta KW nr 94630 w Sądzie Rejonowym w Krośnie, Wydziale Ksiąg Wieczystych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy posiadają uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego w rozumieniu ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603 z późn. zm.) Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy - w zakresie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. III.3.2 ogłoszenia w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia nie jest wymagane spełnianie przez wykonawców żadnych szczególnych wymogów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy - w zakresie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. III.3.3 ogłoszenia w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia nie jest wymagane spełnianie przez wykonawców żadnych szczególnych wymogów.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy - w zakresie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. III.3.4 ogłoszenia w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia nie jest wymagane spełnianie przez wykonawców żadnych szczególnych wymogów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy - w zakresie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. III.3.5 ogłoszenia w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia nie jest wymagane spełnianie przez wykonawców żadnych szczególnych wymogów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. III.4.3.1 ogłoszenia, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrota.podkarpackie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie, 35-010 Rzeszów, al. Łukasza Cieplińskiego 4, pok. nr 207..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie, 35-010 Rzeszów, al. Łukasza Cieplińskiego 4, pok. nr 207..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowania komputerowego do zaawansowanych badań geoprzestrzennych dla Instytutu Nauk Rolniczych, Ochrony i Kształtowania Środowiska Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Dostawa, montaż i uruchomienie elektronicznych depozytorów na klucze wraz z oprogramowaniem oraz przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi depozytorów i administrowania systemem
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem sprzętu laboratoryjnego: dalmierz laserowy, aspirator osobisty-2 sztuki
- Remont elewacji i attyki budynku Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej w Lubaczowie, ul. Rynek 25
- "Wykonanie operatu wodnoprawnego w miejscowości Nowy Żmigród".
- Sprzedaż i dostawa wyposażenia bazy sportowej I Liceum Ogólnokształcącego w Rzeszowie
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i administrowanie strefą płatnego parkowania w Namysłowie oraz administrowanie obiektami.
- "Świadczenie usługi geodezyjnej w zakresie rozgraniczenia nieruchomości" - 3 części
- Wyceny nieruchomości - 2 części
- Wykonanie kompletu dokumentów inwentaryzacji budynków położonych na terenie działania OReg. AMW w Szczecinie
- Sporządzenie operatów szacunkowych dla potrzeb aktualizacji opłat rocznych za trwały zarząd i użytkowanie wieczyste.
- świadczenie usług komunalnych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.