eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Dostawa soczewek, materiału wiskoelastycznego i innych materiałów dla potrzeb Oddziału Okulistycznego Szpitala Powiatowego w Zawierciu ( 4 pakiety).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-23

Zawiercie: Dostawa soczewek, materiału wiskoelastycznego i innych materiałów dla potrzeb Oddziału Okulistycznego Szpitala Powiatowego w Zawierciu ( 4 pakiety).
Numer ogłoszenia: 328816 - 2009; data zamieszczenia: 23.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy , ul. Miodowa 14, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6740361, faks 032 6721532.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzawiercie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa soczewek, materiału wiskoelastycznego i innych materiałów dla potrzeb Oddziału Okulistycznego Szpitala Powiatowego w Zawierciu ( 4 pakiety)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa soczewek, materiału wiskoelastycznego i innych materiałów dla potrzeb Oddziału Okulistycznego Szpitala Powiatowego w Zawierciu ( 10 pozycji zgrupowanych w 4 pakietach)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.73.11.10 - Soczewki śródoczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy potwierdzą spełnianie warunków udziału w postępowaniu, określonych w art.22 ust.1 ustawy pzp., tj: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - spełnieniem warunku będzie dokument potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - spełnieniem warunku będzie wykazanie zrealizowania co najmniej jednej dostawy o zakresie rzeczowym i finansowym zgodnym z przedmiotem zamówienia oraz załączenie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia, np. referencje. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - do potwierdzenia oświadczeniem wg wzoru - załącznik nr 3. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - do potwierdzenia oświadczeniem wg wzoru - załącznik nr 3. 2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca dołączy do oferty: - wypełniony formularz asortymentowo-cenowy dla danego pakietu, - dokumenty potwierdzające że oferowane produkty spełniają wymagania określone w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych - znak CE, deklaracja zgodności, wpis/zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych lub inny dokument określony w ustawie o wyrobach medycznych. - opis oferowanych wyrobów np. ulotki informacyjne, foldery lub aktualny katalog zawierający dokładny opis. 3. Wyrażą zgodę na 30 dniowy termin płatności. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2, - formularz asortymentowo-cenowy - załącznik nr 1, - szczegółowy opis oferowanych wyrobów ( ulotki informacyjne, foldery lub aktualny katalog) - dokumenty, na podstawie których oferowany przedmiot zamówienia został dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z przepisami określonymi w ustawie o wyrobach medycznych, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 oraz że Wykonawca nie podlega wykluczeniu w oparcie o art.24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3, - Wykaz wykonanych, a w przzypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości , przedmiotu, dat wykonywania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Spełnieniem warunku będzie wykazanie co najmniej jednego zamówienia o wartości brutto podanej poniżej, potwierdzonego dokumentem potwierdzającym należyte wykonanie zamówienia.(np. referencjami) - według załącznika nr 6. Pakiet nr 1 -50 000,00 zł Pakiet nr 2 - 200 000,00 zł Pakiet nr 3 - 8 000,00 zł Pakiet nr 4 - 2 500,00 zł.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalzawiercie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Powiatowy w Zawierciu ul. Miodowa 14 42-400 Zawiercie Pokój nr 11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Szpital Powiatowy w Zawierciu ul. Miodowa 14 42-400 Zawiercie Pokój nr 11.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Soczewki wewnątrzgałkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Soczewki wewnątrzgałkowe, jednoczęściowe - 1 pozycja.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.73.11.10-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Soczewki, preparaty wiskoelastyczne, pierścień wewnątrzgałkowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Soczewki jednoczęściowe hydrofilne akryżelowe, preparaty wiskoelastyczne, pierścień wewnątrzgałkowy - 7 pozycji..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.73.11.10-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Soczewka trzyczęściowa akrylowa hydrofobowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Soczewka trzyczęściowa akrylowa hydrofobowa - 1 pozycja.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.73.11.10-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Płyn śródgałkowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płyn śródgałkowy - 1 pozycja.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.73.11.10-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.