eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Rozbudowa i przebudowa budynku Komendy Powiatowej Policji w Gryficach, wraz z elementami towarzyszącymi przy ul. A. Mickiewicza 19.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-03

Szczecin: Rozbudowa i przebudowa budynku Komendy Powiatowej Policji w Gryficach, wraz z elementami towarzyszącymi przy ul. A. Mickiewicza 19.
Numer ogłoszenia: 328814 - 2014; data zamieszczenia: 03.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 296784 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 8211479, 8211478, faks (091) 8211477 8215406.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i przebudowa budynku Komendy Powiatowej Policji w Gryficach, wraz z elementami towarzyszącymi przy ul. A. Mickiewicza 19..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące rozbudowę i przebudowę budynku Komendy Powiatowej Policji w Gryficach wraz z elementami towarzyszącymi przy ul. A. Mickiewicza 19 2. Zakres prac obejmuje: 1) roboty rozbiórkowe i demontażowe przybudówki budynku głównego, pełniącą funkcję PdOZ (pomieszczeń dla osób zatrzymanych), części garaży, przeznaczonych na nowe pomieszczenia dla psów służbowych i warsztat oraz wyburzenie betonowego kanału samochodowego i ogrodzenia murowanego od strony ul. 3 Maja, 2) wymianę gruntu w miejscu przebudowy PdOZ i ponowną odbudowę PdOZ, 3) roboty montażowe nowych urządzeń klimatyzacyjnych wraz z wykonaniem zabudowy instalacji wentylacyjnej na I piętrze budynku biurowego, wymianę balustrady stalowej i okładzin schodowych na klatce schodowej, montaż platformy dla osób niepełnosprawnych, 4) budowę wiaty 5-stanowiskowej z boksem, przeznaczonym na gromadzenie odpadów stałych, 5) zagospodarowanie terenu związane z budową kanalizacji sanitarnej, deszczowej (w tym przebudowa instalacji gazowej), montaż podziemnych zbiorników: osadnika piasku i separatora olejów-stanowiących dostawę inwestora, budowę wewnętrznych dróg betonowych, placów manewrowych, parkingów, chodników wraz z wykonaniem elementów małej architektury (montaż 3 masztów flagowych, ławek, stojaka metalowego na rowery, montaż bramy przesuwnej, szlabanu, słupa stalowego z lampą oświetleniową oraz tzw. semafora informacyjnego z napisem POLICJA). 3. Szczegółowy opis robót został zawarty w projektach budowlanych, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót poszczególnych branż, przedmiarach robót - kosztorysach nakładczych, załączonych do SIWZ. 4. Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409) posiadającymi wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają posiadanie takich uprawnień w specjalności: -konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń (lub równoznaczne zgodnie z przepisami prawa, obowiązującymi w dniu ich wydania) - co najmniej 1 osoba, - instalacji sanitarnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych (lub równoznaczne zgodnie z przepisami prawa, obowiązującymi w dniu ich wydania ) - co najmniej 1 osoba. - instalacji elektrycznych - co najmniej 1 osoba, 5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zastosowania rozwiązań materiałowych i technologicznych zgodnie z projektami budowlanymi, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiarami robót-kosztorysami nakładczymi. Przed złożeniem ofert wskazana jest wizja lokalna terenu budowy-kontakt z: Izabelą Górczyk-inspektorem nadzoru budowlanego branży budowlanej, tel. 91 82 11427, Andrzejem Chmurzewskim- inspektorem nadzoru branży sanitarnej, tel. 91 82 11453, Małgorzatą Bieluń- inspektorem nadzoru inwestorskiego branży sanitarnej, tel. 91 82 11480. Przed złożeniem ofert wskazana jest wizja lokalna terenu budowy. 6. Wszelkie nazwy własne dotyczące materiałów i urządzeń zawarte w dokumentach przetargowych należy traktować jako jedne z możliwych, co oznacza możliwość zastosowania materiałów, urządzeń (w tym technologii) innych producentów o równoważnych parametry cechach i właściwościach. W przypadku zastosowania równoważnych urządzeń i materiałów oferent jest zobowiązany przedstawić opis oferowanych urządzeń i materiałów równoważnych podając nazwę producenta, markę, typ i dołączyć certyfikaty, aprobaty techniczne itp., które określają właściwości i parametry techniczne. Na podstawie art. 30 ust. 5 uPzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.21.16.11 - 45.21.16.11 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Ogólnobudowlane DANPOL Ludwik Szczepański, ul. Kolonia 7A, 73-115 Dolice, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1201465,11 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1397593,39

  • Oferta z najniższą ceną: 1397593,39 / Oferta z najwyższą ceną: 2551881,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.