Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-12
Poniatowa: Wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu opolskiego w sezonie zimowym 2010 / 2011 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg
Numer ogłoszenia: 328774 - 2010; data zamieszczenia: 12.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu Lubelskim z siedzibą w Poniatowej , ul. Młodzieżowa 6, 24-320 Poniatowa, woj. lubelskie, tel. 081 8204072, faks 081 8204072.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ebip.lublin.pl/zdpopole
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu opolskiego w sezonie zimowym 2010 / 2011 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu opolskiego w sezonie zimowym 2010 / 2011 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg wg nw. części : Część 1 - usługa zwalczania śliskości i odśnieżanie dróg powiatowych na terenie gminy Józefów nad Wisłą i część gminy Opole Lubelskie ( 91,90 km ) przy użyciu sprzętu : 1) nośnik piaskarki PP-1D(P-2) z pługiem lekkim - ładowność min. 9 ton - 1 szt - 200 godzin ; 2) nośnik pługa średniego bocznego PJ-10 , napęd na dwie osie i więcej osi , ładowność min. 10 t - 1 szt - 1500 km 3) sprzęt pozostający w dyspozycji zamawiającego tzw. dyżur - 30 godzin skład mieszanki piaskowo-solnej na bazie Obwodu Drogowo-Mostowego w Poniatowej przy ul. Szkolnej 28 Część 2 - usługa zwalczania śliskości i odśnieżanie dróg powiatowych na terenie gminy Wilków i Łaziska (88,98 km), przy użyciu sprzętu : 1) nośnik piaskarki P1-JD(P-1) z pługiem lekkim - ładowność min. 8 t - 1 szt - 200 godzin ; 2) nośnik pługa średniego bocznego PJ-10 , napęd na dwie i więcej osi - ładowność min. 10 t - 1 szt - 1500 km ; 3) sprzęt pozostający w dyspozycji zamawiającego tzw. dyżur - 30 godzin ; 4) wykonawca zabezpieczy plac składowy na mieszankę piaskowo-solną na terenie gminy Wilków lub gminy Łaziska ; dowóz mieszanki piaskowo-solnej na wskazany plac zabezpiecza Zamawiający Część 3 - usługa zwalczania śliskości i odśnieżanie dróg powiatowych na terenie gminy Chodel , miasta Opole Lubelskie i część gminy Opole Lubelskie (88,63 km) , przy użyciu sprzętu :1) nośnik piaskarki P1-D z pługiem lekkim - ładowność min. 6 t - 1 szt - 200 godzin ; 2) nośnik pługa średniego bocznego PJ-10 z napędem na dwie i więcej osi - ładowność min. 10 t - 1 szt - 1500 km ; 3) sprzęt pozostający w dyspozycji zamawiającego tzw. dyżur - 30 godzin ; skład mieszanki piaskowo-solnej na bazie Obwodu Drogowo-Mostowego w Poniatowej ul. Szkolna 28 Część 4 - usługa zwalczania śliskości i odśnieżanie dróg powiatowych na terenie gminy Karczmiska , miasta i gminy Poniatowa (88,00 km) , przy użyciu sprzętu : 1) nośnik piaskarki P1-JD (P-1) z pługiem lekkim - ładowność min. 8 t - 1 szt - 200 godzin ; 2) sprzęt pozostający w dyspozycji zamawiającego tzw. dyżur - 30 godzin ; skład mieszanki piaskowo-solnej na bazie Obwodu Drogowo-Mostowego w Poniatowej , ul. Szkolna 28 Część 5 - usługa odśnieżania dróg powiatowych na terenie powiatu opolskiego , przy użyciu sprzętu : 1) nośnik pługa ciężkiego PO-20 na samochodzie marki Tatra 815 , ładowność min. 15 t - 1 szt - 2000 km Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu opolskiego w sezonie zimowym 2010/2011 tj: 1) odśnieżanie i zwalczanie śliskości nawierzchni dróg według standardów określonych przez Zamawiającego ( zał. nr 14 do SIWZ ) ; 2) utrzymanie gotowości sprzętu i maszyn przewidzianych do realizacji w/w zadania wraz z ich obsługą ; 3) zapewnienie przez Wykonawcę we własnym zakresie :a) obsługi naprawczo-remontowej sprzętu przewidzianego do świadczenia usługi ;b) drobnych eksploatacyjnych napraw bieżących sprzętu użyczonego od zamawiającego tj.- wykonywanie codziennej obsługi i przeglądu powierzonego sprzętu (uzupełnianie oleju w silniku , dokręcanie śrub , sprawdzanie sprawności instalacyjnej- wymiana zużytych żarówek , we własnym zakresie )- spawanie pęknięć powstałych w trakcie pracy sprzętu (rama pługa , kraty na piaskarce, rozsiewacz) ; c) koszty napraw sprzętu stanowiącego własność Zamawiającego powstałe z przyczyn niezależnych od Wykonawcy , obciążają Zamawiającego . Odśnieżanie drogi ma polegać na usuwaniu śniegu z jezdni i poboczy drogi oraz zatok autobusowych , parkingów przyległych do drogi . Likwidacja śliskości zimowej ma polegać na usunięciu z nawierzchni drogi lodu lub zlodowaciałego albo ubitego śniegu przy użyciu środków chemicznych , uszartniających lub mechanicznych albo środków tych łącznie . Łącznie zimowym utrzymaniem objęte jest 357,507 km dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej i gruntowej ulepszonej .Zamawiający zapewnia mieszankę piaskowo-solną do zwalczania śliskości zimowej , na terenie bazy Obwodu Drogowo-Mostowego w Poniatowej . Załadunek mieszanki Wykonawca zapewnia we własnym zakresie . Zamawiający użycza Wykonawcy : piaskarki - 4 szt , pługi średnie PJ-10 - 3 szt; pług ciężki PO - 1 szt . Wykonawcy mają zapewnić nośniki ( samochody ) do sprzętu Zamawiającego oraz pozostały wymagany w SIWZ sprzęt pomocniczy . Wszystkie nośniki przewidziane pod piaskarki , do usuwania śliskości zimowej na drogach , zostaną wyposażone w zintegrowane urządzenia z oprogramowaniem do monitorowania pojazdów umożliwiające monitoring pracy sprzętu zatrudnionego przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych . Urządzenia zostaną zakupione i zamontowane przez Zamawiającego . Z przeprowadzonego montażu zostanie sporządzony protokół i podpisany przez strony . Po zakończeniu trwania umowy Zamawiający zdemontuje przedmiotowe urządzenia , zostanie sporządzony protokół demontażu i podpisany przez strony .Wykonawca odpowiedzialny jest za zamontowane urządzenia i w przypadku stwierdzenia uszkodzeń przy demontażu , a nie poinformowania wcześniej o tym fakcie Zamawiającego , pokrywa koszt naprawy bądź zakupu nowego urządzenia . Wykaz dróg objętych zimowym utrzymaniem stanowi załącznik nr 11 do SIWZ . Lokalizacja miejsc niebezpiecznych stanowi załącznik nr 12 do SIWZ . Szczegółowe warunki wykonania i odbioru zimowego utrzymania dróg powiatowych zamieszczone są w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (SST) zimowego utrzymania dróg stanowiącej załącznik nr 13 do SIWZ ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia określonego w SIWZ , stanowiące nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego .
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości odpowiednio dla danej części : Część 1 - 1.000,00 zł ; Część 2 - 1000,00 zł ; Część 3- 1000,00 zł ; Część 4 - 850,00 zł ; Część 5 - 450,00 zł . Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp . Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem ( z konta Wykonawcy na konto zamawiającego ) na rachunek bankowy nr 73 1020 3235 0000 5202 0007 4195 z dopiskiem : wadium - wykonanie usługi związanej z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu opolskiego w sezonie zimowym 2010/2011. Wadium uważa się za wniesione , jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert . Wraz z ofertą należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium . Wykonawca , który nie wniesie wadium w określonym terminie , zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust.2 pkt.4 ustawy Pzp . Zamawiający dokona zatrzymania bądź zwrotu wadium zgodnie z treścią art. 46 ustawy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek uznawać się będzie za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie nw. sprzętu : samochód jako nośnik piaskarki - 4 szt ; samochód jako nośnik pługa średniego PJ-10 - 3 szt ; samochód jako nośnik pługa ciężkiego PO-20 - 1 szt ; ładowarka do załadunku mieszanki piaskowo-solnej - 4 szt . W przypadku składania ofert na wszystkie zadania , wykonawca winien wykazać dysponowanie samochodami na wszystkie zadania łącznie , w przypadku składania ofert częściowych odpowiednio dla każdego zadania
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek uznawać się będzie za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie :12 osobami ( w przypadku składania ofert na wszystkie zadania ) posiadającymi niezbędne kwalifikacje umożliwiające pracę przy poszczególnym sprzęcie , który będzie użyty do wykonywania usługi stanowiącej przedmiot zamówienia . W przypadku składania ofert częściowych odpowiednio dla każdego zadania
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek uznawać się będzie za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże fakt ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200.000,oo zł na wszystkie zdarzenia .
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dopuszcza się możliwość złożenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej Wykonawców w rozumieniu art. 23 ustawy . W przypadku złożenia oferty wspólnej każdy z Wykonawców musi oddzielnie udokumentować spełnianie wymagań określonych w art. 22 ust.1 pkt.1 oraz art. 24 ustawy . Wykonawcy określone w art. 22 ust.1 pkt.2 , 3, 4 ustawy Wykonawcy mogą spełniać wspólnie . Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego .
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty , na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy na poniższych warunkach : - w przypadku zmiany stawki podatku VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy , wynikającej ze zmiany stawki od towarów i usług oraz podatku
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpopole.ebip.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu Lubelskim z siedzibą w Poniatowej
24-320 Poniatowa , ul. Młodzieżowa 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu Lubelskim z siedziba w Poniatowej , 24-320 Poniatowa , ul. Młodzieżowa 6 pokój nr 1 , sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: usługa zwalczania śliskości i odśnieżanie dróg powiatowych na terenie gminy Józefów nad Wisłą i część gminy Opole Lubelskie ( 91,90 km ).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługa zwalczania śliskości i odśnieżania dróg przy użyciu sprzętu : 1) nośnik piaskarki PP-1D(P-2) z pługiem lekkim ładowność min. 9 ton - 1 szt - 200 godzin ; 2) nośnik pługa średniego bocznego PJ-10 napęd na dwie i więcej osi - ładowność min. 10 ton - 1500 km ; 3) sprzęt pozostający w dyspozycji zamawiającego tzw. dyżur - 30 godzin skład mieszanki piaskowo-solnej na bazie Obwodu Drogowo-Mostowego w Poniatowej ul. Szkolna 28.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa zwalczania śliskości i odśnieżanie dróg powiatowych na terenie gminy Wilków i gminy Łaziska (88,98 km ).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługa zwalczania śliskości i odśnieżanie dróg przy użyciu sprzętu : 1) nośnik piaskarki P1-JD(P-1) z pługiem lekkim ładowność min. 8 ton - 1 szt - 200 godzin ; 2) nośnik pługa średniego bocznego PJ-10 , napęd na dwie i więcej osi , ładowność min. 10 t - 1 szt - 1500 km ; 3) sprzęt pozostający w dyspozycji zamawiającego tzw. dyżur - 30 godzin ; 4 ) wykonawca zabezpiecza plac składowy na mieszankę piaskowo-solną na terenie gminy Wilków lub gminy Łaziska . Dowóz mieszanki piaskowo-solnej na wskazany plac składowy zabezpiecza zamawiający.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługa zwalczania śliskości i odśnieżanie dróg powiatowych na terenie gminy Chodel , miasta i gminy Opole lubelskie ( 88,63 km ).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługa zwalczania śliskości i odśnieżanie dróg przy użyciu sprzętu : 1) nośnik piaskarki P1-D z pługiem lekkim - ładowność min. 6 t - 1 szt - 200 godzin ; 2) nośnik pługa średniego bocznego PJ-10z napędem na dwie i więcej osi , ładowność min. 10 ton - 1 szt - 1500 km ; 3) sprzęt pozostający w dyspozycji zamawiającego tzw. dyżur - 30 godzin . Skład mieszanki piaskowo-solnej na bazie Obwodu Drogowo-Mostowego w Poniatowej ul. Szkolna 28.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: usługa zwalczania śliskości i odśnieżanie dróg powiatowych na terenie gminy Karczmiska , miasta i gminy Poniatowa (88,00 km ).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługa zwalczania śliskości i odśnieżanie dróg przy użyciu sprzętu : 1) nośnik piaskarki P1-JD(P-1) z pługiem lekkim , ładowność min. 8 ton - 1 szt - 200 godzin ; 2) sprzęt pozostający w dyspozycji zamawiającego tzw. dyżur - 30 godzin skład mieszanki piaskowo-solnej na bazie Obwodu Drogowo-Mostowego w Poniatowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: usługa odśnieżania dróg powiatowych na terenie powiatu opolskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługa odśnieżania dróg powiatowych na terenie powiatu opolskiego przy użyciu sprzętu : nośnik pługa ciężkiego czołowego PO-20 , ładowność min. 15 ton - 1 szt - 2000 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości w Oddziale Regionalnym KRUS w Bydgoszczy oraz w podległych Placówkach Terenowych.
- Zimowe utrzymanie dróg gminy Kamienna Góra w sezonie zimowym 2024/2025
- Kompleksowa obsługa techniczno-eksploatacyjna i gospodarcza SP ZOZ w Ustrzykach Dolnych
- "Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu lipnowskiego w sezonie zimowym 2024/2025"
- "Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach wraz z myciem okien przy ul. Koszarowej 3 - z podziałem na zadania."
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Powiatu Ostrowieckiego w sezonie 2024/2025
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.