Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-10-03
Bydgoszcz: sprawa 115/P/2014 Wymiana instalacji elektrycznej w budynkach w obrębie działania ROM- 3, ROM-4 zarządzanych przez ADM Sp. z o.o. w Bydgoszczy.
Numer ogłoszenia: 328772 - 2014; data zamieszczenia: 03.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o. , ul. Śniadeckich 1, 85-011 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3481600, faks 052 3481607.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.adm.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprawa 115/P/2014 Wymiana instalacji elektrycznej w budynkach w obrębie działania ROM- 3, ROM-4 zarządzanych przez ADM Sp. z o.o. w Bydgoszczy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: sprawa 115/P/2014 Wymiana instalacji elektrycznej w budynkach w obrębie działania ROM- 3, ROM-4 zarządzanych przez ADM Sp. z o.o. w Bydgoszczy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.00.00-3, 45.31.10.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - WYKONAŁ : dla zadania nr 1, 2, 4 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu (budowie) lub remoncie (wymianie) instalacji elektrycznej o wartości robót brutto każda minimum 35.000 zł (słownie brutto: trzydzieści pięć tysięcy złotych) dla zadania nr 3, 5 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu (budowie) lub remoncie (wymianie) instalacji elektrycznej - o wartości robót każda minimum 50.000 zł brutto (słownie brutto: pięćdziesiąt tysięcy złotych)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane na podstawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz. U. 2013r. Poz.1409 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem ustawy Ministra transportu i Budownictwa z dnia 28.04.1994 r. lub odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów, a także posiadającymi zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa tj. dysponuje minimum (dotyczy wszystkich zadań) : osobą, która będzie pełnić funkcje kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
dla zadania nr 1,2,4 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu (budowie) lub remoncie (wymianie) instalacji elektrycznej o wartości robót każda minimum 35.000 zł brutto (słownie brutto: trzydzieści pięć tysięcy złotych) dla zadania nr 3, 5 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu (budowie) lub remoncie (wymianie) instalacji elektrycznej o wartości robót każda minimum 50.000 zł brutto (słownie brutto: pięćdziesiąt tysięcy złotych); - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) w przypadku jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (w oryginale) 2) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo o którym mowa w pkt.7.8. ust.1) niniejszej SIWZ (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii ) 3) w przypadku składania oferty przez pełnomocnika Wykonawcy - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy przez Pełnomocnika (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii) 4) w przypadku oferty równoważnej z zastosowaniem materiałów o równoważnych parametrach technicznych, należy dodatkowo złożyć z ofertą : a) oświadczenie, że złożył ofertę równoważną oraz że zaproponowane zmiany spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ i dokumentacji technicznej. b) wykaz zmian, zawierający dokładny opis zmian dotyczący zastosowanych materiałów równoważnych 5) podział ceny na składniki - dla zadania nr 1, 2, 3, 4, 5 - według wzoru stanowiącego załączniki nr 11/1, 11/2, 11/3, 11/4, 11/5 do SIWZ 6) Formularz ofertowy - wg załącznika nr 1
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.adm.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracja Domów Miejskich ADM Sp. z o.o.
Dział Zamówień Publicznych
85-005 Bydgoszcz ul. Gdańska 9 (2 piętro, pokój 2).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2014 godzina 09:00, miejsce: Administracja Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. Dział Zamówień Publicznych 85-005 Bydgoszcz ul. Gdańska 9 (2 piętro, pokój 2).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wymiana instalacji elektrycznej w budynkach w obrębie działania ROM- 3, ROM-4 zarządzanych przez ADM Sp. z o.o. w Bydgoszczy..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obejmuje roboty budowlane polegające na wymianie instalacji elektrycznej w lokalach mieszkalnych przy ul. Grunwaldzkiej 74/5, 74/6, 74/7, 74/11, 74/14, 74/18, Grunwaldzkiej 179/3, 179/3B, Koronowskiej 17/3, 17/3A, 17/4A, 17/5A, 17/9 , w obrębie działania ROM - 3 w Bydgoszczy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.00.00-3, 45.31.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wymiana instalacji elektrycznej w budynkach w obrębie działania ROM- 3, ROM-4 zarządzanych przez ADM Sp. z o.o. w Bydgoszczy..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obejmuje roboty budowlane polegające na wymianie instalacji elektrycznej w lokalach mieszkalnych przy ul. Chełmińskiej 22/2, 22/10, Flisackiej 30/2, Obrońców Bydgoszczy 14/2, 14/2A, 14/4, 14/5, 14/9, Śniadeckich 12/8A, 12/9, Śniadeckich 22/4A, Śniadeckich 45/1A, Śniadeckich 47/6; 47/12 w obrębie działania ROM - 3 w Bydgoszczy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.00.00-3, 45.31.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wymiana instalacji elektrycznej w budynkach w obrębie działania ROM- 3, ROM-4 zarządzanych przez ADM Sp. z o.o. w Bydgoszczy..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obejmuje roboty budowlane polegające na wymianie instalacji elektrycznej w budynkach i lokalach mieszkalnych przy ul. Bydgoskiej 42 (front i oficyna), 42/1, 42/2, 42/3, 42/5, 42/6, ul. Bydgoskiej 44 (budynek mieszkalny), Bydgoskiej 44 (lokal użytkowy), Wyzwolenia 45 (oficyna 1) w obrębie działania ROM-4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.00.00-3, 45.31.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wymiana instalacji elektrycznej w budynkach w obrębie działania ROM- 3, ROM-4 zarządzanych przez ADM Sp. z o.o. w Bydgoszczy..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obejmuje roboty budowlane polegające na wymianie instalacji elektrycznej w budynkach i lokalach mieszkalnych przy ul. Fordońskiej 163, 163/1, 163/2, Przemysłowej 6, Przemysłowej 34A, Przemysłowej 36, Przemysłowej 38, w obrębie działania ROM-4 w Bydgoszczy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.00.00-3, 45.31.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wymiana instalacji elektrycznej w budynkach w obrębie działania ROM- 3, ROM-4 zarządzanych przez ADM Sp. z o.o. w Bydgoszczy..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obejmuje roboty budowlane polegające na wymianie instalacji elektrycznej w budynkach i lokalach mieszkalnych przy ul. Gdańskiej 104, Chodkiewicza 75, Wybickiego 18, Gdańskiej 130/14 w obrębie działania ROM - 4 w Bydgoszczy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.00.00-3, 45.31.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- DOSTAWA TUSZY, TONERÓW DO DRUKAREK ATRAMENTOWYCH, LASEROWYCH, FAKSÓW I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH
- 33/PM/2024 : Modernizacja lokalu mieszkalnego (pustostan) przy ul. Jakuba Wojciechowskiego 12/74 w Bydgoszczy
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie istniejącego placu szkolnego na terenie Szkoły Podstawowej nr 14 przy ul. Żmudzkiej 12 w Bydgoszczy
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW CHEMICZNYCH I LABORATORYJNYCH
- Dostawa pulpitów sterujących systemu alarmowania dla Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy
- Usługi sprzątania i stałego utrzymanie czystości w obiektach Oddziału TVP S.A. w likwidacji w Bydgoszczy oraz w redakcji TVP S.A. w likwidacji Oddział w Bydgoszczy w Toruniu przy ul. Kopernika 4
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa pomieszczeń sanitariatów w budynku Środowiskowego Domu Pomocy Społecznej
- Podniesienie poziomu bezpieczeństwa drogowego poprzez budowę oświetlenia ulicznego wzdłuż ul. Stefana Batorego w Ludwikowicach Kłodzkich
- Modernizacja piwnic budynku Głównego Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu na potrzeby szatni pielęgniarek wraz z budową zewnętrznych schodów z zadaszeniem - III
- Roboty konserwacyjne przy drogach gminnych w 2024 r.
- Wykonanie modernizacji Sali gimnastycznej oraz malowanie pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 9 w Zakopanem
- Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczenia technicznego na sanitariaty w części przestrzeni technicznej istniejącego budynku MCN im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.