eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Ruda › UDZIELENIE KREDYTU NA CZĘŚCIOWE SFINANSOWANIE UDZIAŁU GMINY MIEJSKIEJ NOWA RUDA W FUNDUSZU REMONTOWYM WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH ORAZ REMONTÓW W BUDYNKACH KOMUNALNYCH



Ogłoszenie z dnia 2006-06-23

POZYCJA 32873

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Nowa Ruda: UDZIELENIE KREDYTU NA CZĘŚCIOWE SFINANSOWANIE UDZIAŁU GMINY MIEJSKIEJ NOWA RUDA W FUNDUSZU REMONTOWYM WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH ORAZ REMONTÓW W BUDYNKACH KOMUNALNYCH Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Miejska Nowa Ruda, do kontaktów: Sebastian Dominiak, ul. Rynek 1, 57-400 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie, tel. 074 8720339, 8720300, fax (074) 872 22 68, e-mail: wrm@um.nowaruda.pl; miasto@um.nowaruda.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.um.nowaruda.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:usługi udzielania kredytu. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UDZIELENIE KREDYTU NA CZĘŚCIOWE SFINANSOWANIE UDZIAŁU GMINY MIEJSKIEJ NOWA RUDA W FUNDUSZU REMONTOWYM WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH ORAZ REMONTÓW W BUDYNKACH KOMUNALNYCH. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 66. Główne miejsce świadczenia usług: Miasto Nowa Ruda. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Rodzaj kredytu: kredyt długo terminowy. 2.Przeznaczenie: częściowe sfinansowanie udziału Gminy Miejskiej Nowa Ruda w funduszu remontowym wspólnot mieszkaniowych oraz remontów w budynkach komunalnych. 3.Kwota: 1.280.000 zł. 4.Zabezpieczenie: weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. 5.Karencja: okres karencji w spłacie kredytu do dnia 31.12.2006. 6.Spłata: kredyt będzie spłacany w ratach kwartalnych w terminie do 31.12.2011r. 7.Źródło spłaty: spłata kredytu oraz potencjalnego zobowiązania wekslowego będzie następować z dochodów własnych Gminy Miejskiej Nowa Ruda. 8.Odsetki: odsetki będą naliczane w oparciu o stawkę WIBOR 3M plus marża banku. 9.Waluta: PLN. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej) w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na prowadzenie działalności bankowej lub inne dokumenty potwierdzające uprawnienia do prowadzenia działalności bankowej. 4. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z tytułu opłacanych podatków lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości podatkowych - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z tytułu opłacanych składek ubezpieczenia zdrowotnego i społecznego lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty płatności z tytułu składek na ubezpieczenie - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Oświadczenie oferenta o zapoznaniu się z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia oraz warunkami świadczenia usług w zakresie obsługi bankowej. 7. Wskazanie przynajmniej jednej jednostki samorządu terytorialnego, której oferent w okresie ostatnich trzech lat udzielił kredytu. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Kwota kredytu 1.280.000 zł. Oszacowana wartość zamówienia na którą składają się odsetki i prowizje wynosi 211.579,34 zł. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 65

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Do postępowania przetargowego mogą przystąpić wyłącznie banki. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla zachowania porównywalności składanych ofert, przyjęto zasadę, iż każdy z oferentów wylicza kwotę, jaką pobrałby za udzielenie kredytu na warunkach ustalonych przez zamawiającego. 1)Wykonawca sporządza ofertę na formularzu ofertowym stanowiącym dodatek nr 2 do niniejszej SIWZ. 2)Formularz ofertowy jest harmonogramem spłat kredytu, który określa: a)Kwotę prowizji, jaką wykonawca pobierze za udzielenie kredytu oraz wskaźnik określający, jaką część kredytu stanowi kwota prowizji (wyrażony w procentach). b)Przyjęty na potrzeby sporządzenia oferty termin przekazania środków na rachunek Zamawiającego. c)Terminy, w których Zamawiający będzie spłacał raty kredytu. d)Terminy, w których Zamawiający będzie spłacał odsetki od zaciągniętego kredytu. e)Ilość dni, jakie upływają pomiędzy terminami spłat odsetek. f)Oprocentowanie WIBOR 3M, które na potrzeby sporządzenia oferty zamawiający ustala na 6%. g)Wskaźnik procentowy, o jaki Bank podwyższy zmienne oprocentowanie bazowe WIBOR 3M - marża wykonawcy. h)Wyliczoną według zadanych kryteriów łączną kwotę odsetek. 3)Na potrzeby sporządzenia oferty odsetki od kredytu wykonawca wylicza według następującego wzoru: Pozostała do spł. kwota kredytu X oprocentowanie (WIBOR 3M + Marża Banku) X rzeczywista ilość dni pomiędzy termin. spłat odsetek / przyjmuje się stałą liczbę dni w roku 365 1)Na cenę składa się prowizja oraz łączna kwota odsetek wyliczone według zadanych kryteriów, najniższa cena decyduje o wyborze wykonawcy. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej) w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na prowadzenie działalności bankowej lub inne dokumenty potwierdzające uprawnienia do prowadzenia działalności bankowej. 3. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z tytułu opłacanych podatków lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości podatkowych - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z tytułu opłacanych składek ubezpieczenia zdrowotnego i społecznego lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty płatności z tytułu składek na ubezpieczenie - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.nowaruda.bip.info.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 10.07.2006, godzina 11:15, Urząd Miejski w Nowej Rudzie; Rynek 11; pok. 308.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.