eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Otwock › Dostawa preparatów dezynfekcyjnych, preparatów do myjni oraz rękawów papierowo - foliowych do magazynu szpitala przez okres 14 miesięcy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-09

Otwock: Dostawa preparatów dezynfekcyjnych, preparatów do myjni oraz rękawów papierowo - foliowych do magazynu szpitala przez okres 14 miesięcy
Numer ogłoszenia: 32869 - 2012; data zamieszczenia: 09.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy , ul. Konarskiego 13, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 022 7794031 w. 477, faks 022 7794031 w. 477.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spskgruca.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa preparatów dezynfekcyjnych, preparatów do myjni oraz rękawów papierowo - foliowych do magazynu szpitala przez okres 14 miesięcy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa preparatów dezynfekcyjnych, preparatów do myjni oraz rękawów papierowo - foliowych do magazynu szpitala przez okres 14 miesięcy Zamówienie zostało podzielone na pięć części/pakietów: Pakiet nr 1 - dezynfekcja skóry przed zabiegami Pakiet nr 2 - dezynfekcja skóry rąk Pakiet nr 3 - dezynfekcja powierzchni i sprzętu zanieczyszczonego organicznie Pakiet nr 4 - mycie w myjni automatycznej Pakiet nr 5 - rękaw papierowo - foliowy do sterylizacji Wykonawca zobowiązany jest pokryć koszty zmiany ustawień myjni - dezynfektorów do pracy ze środkami oferowanymi (dot. pakietu 4) Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 - formularz asortymentowo - cenowy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających do 20% wartości umowy

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8, 33.19.80.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1.Dokumenty potwierdzające pozwolenie na obrót: dla produktu leczniczego - pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktów leczniczych wydane przez Ministra Zdrowia lub Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2011r Prawo farmaceutyczne (Dz. U. 2008 nr 45 poz. 271 z późn. zm) - (dotyczy pakietów nr 1 i 2) dla produktów biobójczych - pozwolenie na obrót produktem biobójczym wydane przez Ministra Zdrowia lub Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zgodnie z ustawą z dnia 13 września 2002r. o produktach biobójczych ( dotyczy pakietu nr 3) 2.Deklaracja zgodności - dokument wystawiany przez producenta wyrobu albo jego upoważnionego przedstawiciela.( dotyczy wszystkich klas wyrobów medycznych) 3.Certyfikaty zgodności - dokument wydawany przez jednostkę notyfikowaną w zakresie wyrobów poświadczający przeprowadzenie procedur oceny zgodności.( dotyczy wyrobów medycznych zakwalifikowanych do klas: I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIA, IIb, III oraz zgodnie z dyrektywą unijną 98/79 wyroby klas A i B) - dotyczy pakietu nr 4 4.Materiały informacyjne o oferowanym asortymencie potwierdzające wymagania Zamawiającego. (dotyczy wszystkich pakietów) 5.Karty charakterystyki ( dotyczy pakietu nr 1, 2, 3, 4) 6.Próbki wzorcowe do pakietu nr 5 o długości 200 cm ( do każdej pozycji w pakiecie), zaś do pozostałych pakietów zamawiający zastrzega sobie prawo żądania próbek w przypadku konieczności weryfikacji zgodności oferowanego asortymentu z opisem przedmiotu zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskgruca.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpitala Kliniczny im Prof A. Grucy CMKP ul. Konarskiego 13 05-400 Otwocj Dział Zamówień Publicznych (niski parter pokój nr 5).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2012 godzina 09:45, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpitala Kliniczny im Prof A. Grucy CMKP ul. Konarskiego 13 05-400 Otwocj Dział Zamówień Publicznych (niski parter pokój nr 5).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dezynfekcja skóry przed zabiegami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat barwiony, gotowy do użycia do dezynfekcji skóry przed zabiegami operacyjnymi, iniekcjami, punkcjami. Zawierający minimum 3 substancje czynne, w tym difenylol lub alkohol benzylowy. Z dodatkiem nadtlenku wodoru. Bez jodu, związków amoniowych i chlorheksydyny. Wykazujący przedłużone działanie minimum 3 godziny. Produkt leczniczy. Spektrum działania: B, Tbc, MRSA, F, V(Rota, HIV, HBV, HCV, Herpes Simplex) w czasie do 2 minut. Preparat dostępny w opakowaniach z atomizerem nie mniejszych niż 250 ml i nie większych niż 350 ml z atomizerem. Ilość ml 24 500.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dezynfekcja skóry rąk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat alkoholowy, gotowy do użycia służący do higienicznej dezynfekcji rąk w czasie do 30 s oraz chirurgicznej dezynfekcji w czasie do 5 min. Na bazie alkoholu izopropylowego. Z dodatkiem kw. mlekowego lub kwasu undecylowego, bez chorcheksydyny, etanolu, jodu. Preparat zawierający w swoim składzie substancje pielęgnujące, chroniące skórę rąk przed wysychaniem, o neutralnym pH 5,5 - 6,0. Preparat o działaniu przedłużonym do 3 godzin. Produkt leczniczy. Spektrum działania B, Tbc,, F, V (Rota,,HIV,HBV,HCV,Herpes Simplex). Dostępny w dwóch rodzajach opakowań Opakowanie 500 ml z pompką (80 szt.) Ilość litrów 72 Opakowanie od 5l do 10 l Ilość litrów 180.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dezynfekcja powierzchni i sprzętu zanieczyszczonego organicznie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat na bazie aktywnego chloru (zawartość do 1.000 p.p.m w najniższym stężeniu) w postaci tabletek o jednakowej gramaturze do dezynfekcji powierzchni zanieczyszczonych organicznie oraz do dezynfekcji basenów i kaczek przez zanurzenie. Produkt biobójczy Spektrum działania: B, Tbc F, V w czasie do 15 minut. Ilość tabl.111000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Mycie w myjni automatycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat płynny, neutralny koncentrat do stosowania w myjniach Belimed, przeznaczony do mycia narzędzi i sprzętu medycznego, osprzętu anestezjologicznego włącznie z endoskopami sztywnymi i giętkimi. Nadający się do mycia tworzywa sztucznego. Niewymagający neutralizacji, o niskim stężeniu użytkowym (0,3-0,5%). Opakowania o pojemności nie mniejszej niż 10 i nie większej niż 20 l. Ilość koncentratu w litrach 320 Preparat płynny do ostatniego płukania w urządzeniach maszynowych narzędzi i sprzętu medycznego. Zawierający w swoim składzie inhibitory korozji, kwasy organiczne, zapobiegający powstawaniu smug i zacieków, skracający czas suszenia Opakowania o pojemności nie mniejszej niż 5 l i nie większej niż 10 l. Ilość koncentratu w litrach 100.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Rękawy papierowo - foliowe do sterylizacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawy papierowo-foliowe z testem do sterylizacji parowej i gazowej o konstrukcji folii zgodnej z normami europejskimi i międzynarodowymi jako minimum PN EN 868-3. Wymagane wydanie przez producenta oświadczenie w postaci protokołu zgodności i charakterystyką folii. Papier o gramaturze nie mniejszej niż 60 g/m2, wytrzymały na rozdzieranie i przesiąkanie i o odpowiedniej porowatości, układ por stanowi barierę po procesie sterylizacji. Folia co najmniej pięciowarstwowa (klej nie stanowi warstwy) o grubości nie mniejszej niż 51 ?m, odporna na rozdzieranie i pękanie. Wskaźniki procesu sterylizacji (para wodna, tlenek etylenu) nadrukowane na papierze w obrębie zgrzewu, po stronie folii, jednoznacznie i wyraźnie oznaczony kierunek otwierania. Zgrzew fabrycznie wielokrotny. Rodzaje zamknięcia zgrzewarką. 1 Gładki 75mm/200m - szt. 5 2 Gładki 100mm/200m szt.155 3 Gładki 200mm/200m szt.170 4 Gładki 250 mm/200m szt.45 5 Z zakładką 250 mm/100m szt. 95 6 Z zakładką 300 mm/100m szt. 85 7 Z zakładką 380mm/100m szt.18.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.