eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaworzno › Dostawa pasków do glukometrów wraz z użyczeniem glukometrów, dostawa akcesoriów endoskopowych, dostawa lasera biostymulacyjnego oraz kamery zabiegowej do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-18

Jaworzno: Dostawa pasków do glukometrów wraz z użyczeniem glukometrów, dostawa akcesoriów endoskopowych, dostawa lasera biostymulacyjnego oraz kamery zabiegowej do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie
Numer ogłoszenia: 328627 - 2010; data zamieszczenia: 18.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie , ul. Chełmońskiego 28, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6164482 w. 292, faks 032 7519844.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.jaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pasków do glukometrów wraz z użyczeniem glukometrów, dostawa akcesoriów endoskopowych, dostawa lasera biostymulacyjnego oraz kamery zabiegowej do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna Dostawa pasków do glukometrów wraz z użyczeniem glukometrów, dostawa akcesoriów endoskopowych, dostawa lasera biostymulacyjnego oraz kamery zabiegowej do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie. Przedmiot zamówienia podzielony został na 4 pakiety: Pakiet nr 1 - paski do glukometrów (CPV: 33124131-2) Pakiet nr 2 - narzędzia endoskopowe(CPV: 33168000-5) Pakiet nr 3 - laser biostymulacyjny (CPV:33128000-3) Pakiet nr 4 - kamera zabiegowa (CPV: 33162000-3) Pakiet 1 - Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pasków do glukometrów z użyczeniem 25 szt glukometrów, na zasadach określonych we wzorze umowy. Pakiet 2 - Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa akcesoriów endoskopowych wraz z instalacją oraz bezpłatnym serwisem gwarancyjnym przez minimum 12 miesięcy z możliwością serwisu pogwarancyjnego - dotyczy akcesoriów wielorazowego użytku. Akcesoria endoskopowe muszą być fabrycznie nowe. Wykonawca winien zapoznać personel obsługujący akcesoria endoskopowe z zasadami jego obsługi i użytkowania. Akcesoria endoskopowe muszą być kompatybilne z urządzeniami endoskopowymi będącymi w posiadaniu Zamawiającego (firmy Olympus). Pakiet 3 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa lasera biostymulacyjnego z przeznaczeniem dla Działu Rehabilitacji wraz przeszkoleniem personelu w zakresie obsługi urządzenia. Wykonawca zapewnia bezpłatne przeglądy i serwis w okresie gwarancji. Oferowane urządzenie musi być fabrycznie nowe i wolne od wad. Wymagana gwarancja minimum 24 miesiące. Pakiet 4 - przedmiotem zamówienia jest kamera zabiegowa z przeznaczeniem dla Oddziału Urologii wraz przeszkoleniem personelu w zakresie obsługi urządzenia. Wykonawca zapewnia bezpłatne przeglądy i serwis w okresie gwarancji. Oferowane urządzenie musi być fabrycznie nowe i wolne od wad. Wymagana gwarancja minimum 24 miesiące..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2, 33.16.80.00-5, 33.12.80.00-3, 33.16.20.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące: -posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - wymagane złożenie oświadczenia Wykonawcy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące: -posiadania wiedzy i doświadczenia: wymagane posiadanie doświadczenia potwierdzonego wykonaniem lub wykonywaniem w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie co najmniej jednego zamówienia o zakresie i wartości nie mniejszej niż: dla pakietu 1: 15 000 zł w zakresie dostaw materiałów medycznych lub leków dla pakietu 2: 20 000 zł w zakresie dostaw akcesoriów endoskopowych dla pakietu 3: 5 000 zł w zakresie dostawy urządzeń medycznych lub sprzętu medycznego dla pakietu 4: 20 000 zł w zakresie dostawy urządzeń medycznych lub sprzętu medycznego

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące: -dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz - wymagane złożenie oświadczenia Wykonawcy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące: -dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wymagane złożenie oświadczenia Wykonawcy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące: -sytuacji ekonomicznej i finansowej - wymagane złożenie oświadczenia Wykonawcy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    1. Wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ; wraz z zestawieniem asortymentowo - cenowym (odpowiednio na załącznikach 3.1 do 3.4). 2. Oświadczenie, w którym wykonawca wskaże części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 3. Dokumenty potwierdzające, że oferowane wyroby medyczne posiadają dopuszczenie do obrotu i do używania zgodnie z ustawą medycznych dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. nr 107 poz. 679) i przepisami obowiązującymi w krajach UE. 4. Katalogi, karty katalogowe lub firmowe materiały informacyjne, w celu potwierdzenia parametrów technicznych oferowanego przedmiotu zamówienia, z wyraźnym zaznaczeniem oferowanego produktu z podaniem numeru pakietu i numeru pozycji.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Stosownie do Art. 26 ust.2b ustawy Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dla Pakietu 1,2: - Strony umowy dopuszczają zmiany w umowie w następujących okolicznościach i w poniżej określonych przypadkach: Zmiana wartości umowy, w przypadku gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, m.in.: obniżenie stawki podatku VAT, obniżenie cen jednostkowych (promocja), Zmiany stawki podatku VAT (przy czym, zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian), Zmiany cen urzędowych, Zmian w przepisach prawa, które powodują konieczność zmiany zawartej umowy (np. zakaz wprowadzania do obrotu i konieczność zastąpienia produktem o tym samym działaniu i zastosowaniu, co produkt oferowany). W zakresie danych identyfikujących Strony umowy, takich jak np. firma, adres, osoby upoważnione do kontaktów/odbioru lub inne zapisy dotyczące wskazania Stron. Inne okoliczności nie ujęte w pkt. a-e, a których wystąpienie było niemożliwe do przewidzenia, a wprowadzenie zmian jest niezbędne do realizacji umowy. Dla pakietu 3,4: -a) jakikolwiek element przedmiotu dostawy będzie posiadał termin gwarancji krótszy niż określony w ofercie; b) jakikolwiek element przedmiotu dostawy nie będzie oryginalnie zapakowany i oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami lub nie wszystkie opakowania będą nienaruszone; c) jakikolwiek element przedmiotu dostawy (dla których jest to wymagane) nie będzie posiadał kompletnej dokumentacji obejmującej świadectwa dopuszczenia do obrotu, atesty, certyfikaty lub inne dokumenty wymagane przepisami prawa; d) otrzymany element dostawy będzie posiadał inny numer serii, niż ten który figuruje na fakturze VAT. Dla pakietu 1 i 2 Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości asortymentu określonego w zał. nr 3.1, 3.2 w zależności od liczby pacjentów i możliwości finansowych Zamawiającego. W takim wypadku wykonawcy będzie przysługiwać tylko wynagrodzenie wynikające z wykonanych dostaw

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.jaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.szpital.jaw.pl lub w Sekcji Gospodarczej Szpitala w siedzibie zamawiającego (tel. 32-616-44-82 wew 119) lub za pobrańiem pocztowym. Koszt SIWZ 20 zł..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2010 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie, ul. Chełmońskiego 28, I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - paski do glukometrów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pasków do glukometrów z użyczeniem 25 szt glukometrów, na zasadach określonych we wzorze umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - narzędzia endoskopowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa akcesoriów endoskopowych wraz z instalacją oraz bezpłatnym serwisem gwarancyjnym przez minimum 12 miesięcy z możliwością serwisu pogwarancyjnego - dotyczy akcesoriów wielorazowego użytku. Akcesoria endoskopowe muszą być fabrycznie nowe. Wykonawca winien zapoznać personel obsługujący akcesoria endoskopowe z zasadami jego obsługi i użytkowania. Akcesoria endoskopowe muszą być kompatybilne z urządzeniami endoskopowymi będącymi w posiadaniu Zamawiającego (firmy Olympus)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - laser biostymulacyjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 3 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa lasera biostymulacyjnego z przeznaczeniem dla Działu Rehabilitacji wraz przeszkoleniem personelu w zakresie obsługi urządzenia. Wykonawca zapewnia bezpłatne przeglądy i serwis w okresie gwarancji. Oferowane urządzenie musi być fabrycznie nowe i wolne od wad. Wymagana gwarancja minimum 24 miesiące..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.80.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - kamera zabiegowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 4 - przedmiotem zamówienia jest kamera zabiegowa z przeznaczeniem dla Oddziału Urologii wraz przeszkoleniem personelu w zakresie obsługi urządzenia. Wykonawca zapewnia bezpłatne przeglądy i serwis w okresie gwarancji. Oferowane urządzenie musi być fabrycznie nowe i wolne od wad. Wymagana gwarancja minimum 24 miesiące..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.