eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ludwin › Prowadzenie obsługi bankowej budżetu Gminy Ludwin w tym jej jednostek organizacyjnych przez okres 3 lat

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-13

Ludwin: Prowadzenie obsługi bankowej budżetu Gminy Ludwin w tym jej jednostek organizacyjnych przez okres 3 lat
Numer ogłoszenia: 328591 - 2011; data zamieszczenia: 13.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 243932 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ludwin, Ludwin 51, 21-075 Ludwin, woj. lubelskie, tel. 0-81 7570901, faks 0-81 7570028.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie obsługi bankowej budżetu Gminy Ludwin w tym jej jednostek organizacyjnych przez okres 3 lat.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Świadczenie usługi prowadzenia obsługi bankowej budżetu Gminy Ludwin w tym jej jednostek organizacyjnych przez okres 3 lat. w ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do 1. otwarcia rachunku, a. ilość rachunków na dzień opracowania siwz to 28. 2. prowadzenie rachunku bieżącego a. ilość rachunków bieżących 10. 3. prowadzenie rachunku pomocniczego a. ilość rachunków pomocniczych 18. Obsługi kasowej budżetu gminy w tym jednostek organizacyjnych ( przyjmowanie wpłat gotówkowych i realizacja wypłat gotówkowych w godzinach od 7.30 do 15.00). bank zobowiązuje sie do obsługi pracowników Urzędu i jednostek organizacyjnych po za kolejnością, głównie dotyczy to wpłat i wypłat dokonywanych w kasie banku. 4. przyjmowanie wpłat gotówkowych Wpłaty gotówkowe. do niniejszego przetargu przyjęto założenie na podstawie historii tych operacji w 2011 roku, że miesięczna kwota wpłat to 130000,00zł. W tym punkcie oferty Wykonawca powinien podać w zł kwotę prowizji od wpłat gotówkowych za jeden miesiąc. zapis w umowie będzie jako procent od konkretnej wartości. 5. realizacja wpłat gotówkowych. Wpłaty gotówkowe. Do niniejszego przetargu przyjęto założenie na podstawie historii tych operacji w 2011roku że miesięcznie jest to kwota wypłat w wysokości 110000,00zł. w tym punkcie Wykonawca powinien podać w złotych kwotę prowizji od wypłat gotówkowych za jeden miesiąc. Zapis w umowie będzie jako procent od konkretnej wartości przy czym zapis w umowie dotyczący OPS będzie jako 0,5 procenta od konkretnej wartości ( miesięcznie jest to kwota 60000,00zł). 6. realizacji przelewów wewnątrz banku pomiędzy rachunkami gminy i rachunkami gminna a inny klient. Do niniejszego przetargu przyjęto założenie na podstawie historii tych operacji w 2011 roku że miesięcznie jest to 500szt. przelewów. 7. realizacji przelewów od innych banków. Do niniejszego przetargu przyjęto założenie na podstawie historii tych operacji w 2011roku że miesięcznie jest to 600 szt. przelewów. 8. Sporządzenie dokumentu stanowiących załączniki do wyciągów. Do niniejszego przetargu przyjęto założenie na podstawie historii tych operacji w 2011roku że miesięcznie jest to 100szt. dokumentów. W ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie również do świadczenia bankowości elektronicznej. 9. Abonament miesięczny za 3 jednostki organizacyjne gminy. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany będzie również do udzielania kredytu w rachunku bieżącym. dla porównania ofert przyjęto kredyt w wysokości 200000,00zł. Zamawiający zastrzega iż wysokość kredytu może być inna, gdyż wynika to z ewentualnego zapotrzebowania na kredyt w rachunku bieżącym do konkretnego budżetu w związku z tym iż zamawiający nie jest w stanie okresu w jakim kredyt może być wykorzystywany i w jakiej wysokości salda w konkretnym dniu, do oceny oferty należy obliczyć koszt odsetek za 31 dni, przy oprocentowaniu o poniższych parametrach. Do obliczenia wartości zamówienia w parametrze kredytu w rachunku bieżącym przyjęto średnio arytmetyczną stawkę WIBOR 3M za miesiąc lipiec. Formuła naliczania oprocentowania, zawarta w umowie będzie następująca cyt. kredyt jest oprocentowany wg zmiennej stopy procentowej w stosunku rocznym. Oprocentowanie będzie obliczane wg średniej arytmetycznej stawiki WIBOR3M za miesiąc poprzedni i stałej marży wynoszącej..... procent na następny miesiąc. Wzór na obliczenie odsetek za 31 dni powinien być następujący kapitał kredytu 200000,00zł x oprocentowanie ......... procent plus stała marża ....... procent razy 31 podzielić na 365 dni. 11 prowizje i opłaty wyrażane w złotych od kwoty udzielonego kredytu. W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do oprocentowanie rachunków bieżących i rachunków pomocniczych przy wymaganej kwartalnej kapitalizacji odsetek. wymaga się od wykonawców, aby rachunki były oprocentowane według zmiennej stopy. oprocentowanie będzie obliczane według średniej arytmetycznej stawki WIBOR1M za miesiąc poprzedni oraz stałej marży banku wynoszącej procent na następny miesiąc. Dla porównania ofert, należy przyjąć średnia arytmetyczną stawkę WIBOR 1M za miesiąc lipiec. Wymaga się, aby taka formuła naliczania oprocentowania była zawarta w umowie, tworzenie lokat OVERNIGHT na koniec każdego dnia w wysokości nadwyżki środków powyżej 5000,00zł na rachunku bankowym ( min. 50 000,00zł) oprocentowanie lokat overnight według zmiennej stopy procentowej. Oprocentowanie będzie obliczane według średniej arytmetycznej stawki WIBOR 1M za miesiąc poprzedni oraz stałej marży banku wynoszącej....... procent na następny miesiąc. dla porównania ofert, należy przyjąć średnią arytmetyczną stawki WIBOR1M za miesiąc lipiec. Wymaga się przecinek aby tak formuła naliczania oprocentowania była zawarta w umowie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00 - (3) Usługi bankowe i inwestycyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Cycowie, ul.Chełmska 14, 21-070 Cyców, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 75252,27

  • Oferta z najniższą ceną: 75252,27 / Oferta z najwyższą ceną: 75252,27

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.