eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radowo Małe › Dostawa i montaż windy osobowej przystosowanej do przewozu osób niepełnosprawnych w budynku Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno -Wychowawczym Radowo Wielkie 11.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-23

Radowo Małe: Dostawa i montaż windy osobowej przystosowanej do przewozu osób niepełnosprawnych w budynku Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno -Wychowawczym Radowo Wielkie 11.
Numer ogłoszenia: 328582 - 2009; data zamieszczenia: 23.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną, Ruchową i z Autyzmem , Radowo Wielkie 11, 72-314 Radowo Małe, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 5777144, faks 0-91 5777144.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sonira.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż windy osobowej przystosowanej do przewozu osób niepełnosprawnych w budynku Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno -Wychowawczym Radowo Wielkie 11..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż dźwigu hydraulicznego przeznaczonego do transportu pionowego osób niepełnosprawnych wraz z szybem windowym o odpowiednich wymiarach do umieszczenia w istniejącym szybie murowanym w stanie surowym i zasileniem elektrycznym (w obrębie budynku około 5,0 m). W budynku istnieje szyb wymurowany w kształcie prostopadłościanu o wymiarach: podstawa 175cm*240 cm całkowita wysokość 1130 cm. Ponadto należy uruchomić urządzenie oraz przygotować stosowne dokumenty dopuszczające do eksploatacji przez Urząd Dozoru Technicznego. Wszystkie stosowane materiały i rozwiązania techniczne muszą być zgodne z aktualnie obowiązującymi normami i przepisami. Wymagania funkcjonalne windy: Udźwig min. 630 kg i min. 8 osoby, Ilość przystanków: 4, Ilość frontów: 4 szt., Wysokość podnoszenia około 10,80 m Drzwi otwierane automatycznie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.31.11 - 45.31.31.11 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy oświadczeń i dokumentów, o których mowa w punkcie XVIII SIWZ metodą ,spełnia,nie spełnia, z uwzględnieniem przepisu art.26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnia w/w warunki. Oferty spełniające formalne wymagania, określone w niniejszej SIWZ, złożone przez wykonawców niepodlegających wykluczeniu, będą oceniane według jednego kryterium najniższej ceny - 100 %. Ocena w zakresie przyjętego kryterium będzie dokonywana na podstawie ilości punktów Otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru: C on C = ----------- x 100 % x 100 pkt C ob C - ilość punktów C on - najniższa cena ofertowa, (Co) spośród ofert spełniających wymogi formalne; C ob - cena, (Co) badanej oferty gdzie Co - cena wynikająca ze złożonej oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczeniach i dokumenty na potwierdzenia spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty- na druku, którego wzór został dołączony do materiałach przetargowych -załącznik Nr 1; 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych na druku, którego wzór został dołączony do materiałów przetargowych - w formie załącznika Nr 2; 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;. 5. Zaakceptowany przez Wykonawcę wzór projektu umowy na realizację zamówienia, który został dołączony do materiałów przetargowych - w formie załącznik Nr 3; Inne dokumenty składane wraz z ofertą: 1.Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie w sytuacji, gdy wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika; 2.W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo, o którym mowa, w art. 23 ust.2 ustawy Pzp;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.sonira.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: STOWARZYSZENIE NA RZECZ OSÓB z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ, RUCHOWĄ i z AUTYZMEM w RESKU, RADOWO WIELKIE 11, 72-314 RADOWO MAŁE.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2009 godzina 09:30, miejsce: siedziba zawawiającedgo- STOWARZYSZENIE NA RZECZ OSÓB z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ, RUCHOWĄ i z AUTYZMEM w RESKU, RADOWO WIELKIE 11, 72-314 RADOWO MAŁE - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.