eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice Śląskie › Usługa na świadczenie usług restauracyjnych polegających na sporządzaniu i wydawaniu posiłków

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-13

Siemianowice Śląskie: Usługa na świadczenie usług restauracyjnych polegających na sporządzaniu i wydawaniu posiłków
Numer ogłoszenia: 328541 - 2011; data zamieszczenia: 13.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Szkolna 17, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 765 62 00, faks 032 765 62 19.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.siemianowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa na świadczenie usług restauracyjnych polegających na sporządzaniu i wydawaniu posiłków.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I zamówienia - zamówienie obejmuje usługi restauracyjne polegające na sporządzaniu i wydawaniu gorących posiłków dla ok. 305 podopiecznych MOPS zamieszkujących w szczególności w dzielnicach: Centrum Miasta, Osiedle Tuwim, Przełajka, Bańgów przez 7 dni w tygodniu w godzinach od 10 do 13, a w soboty, niedziele i dni świąteczne od 10 do 12. Gorące posiłki powinny być podawane na bieżąco według potrzeb przedstawionych przez Zamawiającego w punkcie - stołówce zlokalizowanej w Centrum Miasta lub na Osiedlu Tuwim. Szacunkowo podawanych będzie około 109 320 posiłki w okresie trwania umowy. Koszt wsadu w posiłkach nie może być mniejszy niż 70% wartości całego posiłku. Część II zamówienia - zamówienie obejmuje usługi restauracyjne polegające na sporządzaniu i wydawaniu gorących posiłków dla ok. 65 podopiecznych MOPS zamieszkujących w szczególności w dzielnicach: Michałkowice, Bytków, Stary Bytków, Osiedle Młodych i Węzłowiec przez 7 dni w tygodniu w godzinach od 10 do 13, a w soboty, niedziele i dni świąteczne od 10 do 12. Gorące posiłki powinny być podawane na bieżąco według potrzeb przedstawionych przez Zamawiającego w punkcie - stołówce zlokalizowanej w wyznaczonym obszarze. Szacunkowo podawanych będzie około 22 272 posiłków w okresie trwania umowy. Koszt wsadu w posiłkach nie może być mniejszy niż 70% wartości całego posiłku. Część III zamówienia - zamówienie obejmuje przygotowanie i dowóz śniadań, obiadów i kolacji dla dzieci przebywających w Placówce Opiekuńczo-Wychowawczej Wsparcia Dziennego przy ul. Śniadeckiego 13 w Siemianowicach Śląskich między innymi dla około: - 28 dzieci starszych, kolacji przez 252 dni robocze w roku oraz obiadów przez 62 dni roboczych wolnych od nauki - 12 dzieci młodszych, śniadań przez 252 dni roboczych oraz obiadów przez 252 dni roboczych Przewidywana liczba śniadań dla dzieci młodszych: 3.024 Przewidywana liczba obiadów dla dzieci młodszych: 3.024 Przewidywana liczba kolacji dla dzieci starszych: 7.056 Przewidywana liczba obiadów dla dzieci starszych: 1.736 Koszt wsadu w posiłkach nie może być mniejszy niż 70% wartości całego posiłku. Przygotowane śniadanie i kolacja mają być dostarczone do siedziby Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej Wsparcia Dziennego na godzinę 7.30 Przygotowany obiad ma być dostarczony do siedziby Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej Wsparcia Dziennego na godzinę 11.30 Poszczególne porcje śniadania i kolacji muszą być zapakowane w folie spożywcze i przewożone w pojemnikach przystosowanych do transportu żywności. Natomiast obiady muszą być przewożone w termosach. Posiłki Wykonawca dostarczał będzie własnym transportem, w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw. Wykonawca zobowiązany jest do przewożenia posiłków środkiem transportu przystosowanym i dopuszczonym przez Powiatową Stację Sanitarno Epidemiologiczną do przewozu żywności a osoby wykonujące przedmiot zamówienia zobowiązane są do posiadania aktualnej książeczki sanitarno - epidemiologicznej. Obowiązki Wykonawcy: Wykonawca zobowiązuje się przygotować tygodniowy, zróżnicowany jadłospis, który wywiesza w każdy poniedziałek w stołówce dla części I i II zamówienia oraz przygotować tygodniowy, zróżnicowany jadłospis, który przesyłany będzie na początku każdego tygodnia do Kierownika SD dla części III zamówienia Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest udostępnić lub wydać wszelkie dokumenty związane z wykonywaniem niniejszej umowy, w tym także wdrożone procedury HACCP. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji potwierdzającej ponoszone wydatki w danym miesiącu na zakup wsadu ( na przygotowanie posiłków wyżywienia) oraz ilość sporządzonych w tym miesiącu posiłków w celu skontrolowania ceny posiłku. Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo myć i wyparzać pojemniki, w których jest transportowana żywność dla III części zamówienia. W celu potwierdzenia, że oferowana usługa w części III zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego, wykonawca zobowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu próbki każdej składowej części potrawy z partii żywności, nie mniej niż 150 gram w przypadku zup, mięsa, potraw mięsnych i rybnych, wędlin i wyrobów wędliniarskich (w jednym kawałku), warzyw gotowanych, sosów, potraw mącznych oraz mlecznych, leguminy, wyrobów garmażeryjnych, sałatek. Należy jednak nadmienić, że liczba sporządzonych i wydanych gorących posiłków oraz sporządzonych śniadań, obiadów i kolacji dla dzieci może ulec zmianie ze względu na specyfikę zamówienia, którą cechuje zmienność potrzeb podopiecznych. Zamawiający zastrzega, iż nie będzie ponosił żadnej odpowiedzialności, jeżeli tylko część w/w gorących posiłków oraz śniadań, obiadów i kolacji będzie zrealizowana. Zamawiający pokryje koszty tylko za faktycznie wydane ilości gorących posiłków oraz sporządzonych śniadań, obiadów i kolacji dla dzieci . Zgodnie z Rozporządzeniem ( WE ) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29.04.2004r. w sprawie higieny środków spożywczych, wymaga się od Wykonawcy sektora spożywczego opracowywania, wykonywania i utrzymywania procedury na podstawie zasad HACCP.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.32.00.00-9, 55.52.12.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że w odniesieniu do Części I zamówienia dysponuje: - salą jadalną , która jednorazowo pomieści co najmniej 100 osób, posiadającą dostęp do bezpłatnego WC z umywalką, dopuszczoną na mocy decyzji właściwego organu ( Państwowego Inspektora Sanitarnego ) do prowadzenia działalności gastronomicznej ( zbiorowe żywienie ) w miejscu przygotowywania i wydawania posiłków. . Wykonawca winien wykazać, że w odniesieniu do Części II zamówienia dysponuje: - salą jadalną, która jednorazowo pomieści co najmniej 25 osób, posiadającą dostęp do bezpłatnego WC z umywalką, dopuszczoną na mocy decyzji właściwego organu ( Państwowego Inspektora Sanitarnego ) do prowadzenia działalności gastronomicznej ( zbiorowe żywienie ) w miejscu przygotowywania i wydawania posiłków. Wykonawca winien wykazać, że w odniesieniu do Części III zamówienia dysponuje: - taborem samochodowym ( nie mniej niż jednym ) dopuszczonym do świadczenia usług transportowych żywności. - Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie wymienionych w pkt. 8 dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, - Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia, - Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu, - Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że w odniesieniu do Części I zamówienia posiada: - ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 20 000 PLN; - środki finansowe w wysokości co najmniej 40 000 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 40 000 PLN. Wykonawca winien wykazać, że w odniesieniu do Części II zamówienia posiada: - ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 5 000 PLN; - środki finansowe w wysokości co najmniej 10 000 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 10 000 PLN. Wykonawca winien wykazać, że w odniesieniu do Części III zamówienia posiada: - ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 2 000 PLN; - środki finansowe w wysokości co najmniej 5 000 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 5 000 PLN. W przypadku ubiegania się o wszystkie części zamówienia Wykonawca winien wykazać, że posiada: - ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 27 000 PLN; - środki finansowe w wysokości co najmniej 55 000 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 55 000 PLN. W przypadku ubiegania się o Część I i Część II zamówienia Wykonawca winien wykazać, że posiada: - ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 25 000 PLN; - środki finansowe w wysokości co najmniej 50 000 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 50 000 PLN. W przypadku ubiegania się o Część I i Część III zamówienia Wykonawca winien wykazać, że posiada: - ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 22 000 PLN; - środki finansowe w wysokości co najmniej 45000 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 45 000 PLN. W przypadku ubiegania się o Część II i Część II zamówienia Wykonawca winien wykazać, że posiada: - ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 7 000 PLN; - środki finansowe w wysokości co najmniej 15 000 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 15 000 PLN. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie wymienionych w pkt. 8 dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, - Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia, - Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu, - Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem z zachowaniem sposobu reprezentacji), jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez Wykonawcę. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W odniesieniu do wszystkich Części Zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: zmiana wynagrodzenia brutto Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT na usługi stanowiące przedmiot zamówienia. Zmiany umowy mogą zostać dokonane pod warunkiem przedłożenia Zamawiającemu pisemnego uzasadnienia konieczności wprowadzenia zmiany oraz wyrażenia zgody przez Zamawiającego na tę zmianę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.siemianowice.4bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Szkolna 17 41-100 Siemianowice Śląskie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2011 godzina 08:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Szkolna 17 41-100 Siemianowice Śląskie sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi restauracyjne polegające na sporządzaniu i wydawaniu gorących posiłków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje usługi restauracyjne polegające na sporządzaniu i wydawaniu gorących posiłków dla ok. 305 podopiecznych MOPS zamieszkujących w szczególności w dzielnicach: Centrum Miasta, Osiedle Tuwim, Przełajka, Bańgów przez 7 dni w tygodniu w godzinach od 10 do 13, a w soboty, niedziele i dni świąteczne od 10 do 12. Gorące posiłki powinny być podawane na bieżąco według potrzeb przedstawionych przez Zamawiającego w punkcie - stołówce zlokalizowanej w Centrum Miasta lub na Osiedlu Tuwim. Szacunkowo podawanych będzie około 109 320 posiłki w okresie trwania umowy. Koszt wsadu w posiłkach nie może być mniejszy niż 70% wartości całego posiłku..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.32.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi restauracyjne polegające na sporządzaniu i wydawaniu gorących posiłków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zamówienie obejmuje usługi restauracyjne polegające na sporządzaniu i wydawaniu gorących posiłków dla ok. 65 podopiecznych MOPS zamieszkujących w szczególności w dzielnicach: Michałkowice, Bytków, Stary Bytków, Osiedle Młodych i Węzłowiec przez 7 dni w tygodniu w godzinach od 10 do 13, a w soboty, niedziele i dni świąteczne od 10 do 12. Gorące posiłki powinny być podawane na bieżąco według potrzeb przedstawionych przez Zamawiającego w punkcie - stołówce zlokalizowanej w wyznaczonym obszarze. Szacunkowo podawanych będzie około 22 272 posiłków w okresie trwania umowy. Koszt wsadu w posiłkach nie może być mniejszy niż 70% wartości całego posiłku..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.32.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przygotowanie i dowóz śniadań, obiadów i kolacji dla dzieci przebywających w Placówce Opiekuńczo-Wychowawczej Wsparcia Dziennego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zamówienie obejmuje przygotowanie i dowóz śniadań, obiadów i kolacji dla dzieci przebywających w Placówce Opiekuńczo-Wychowawczej Wsparcia Dziennego przy ul. Śniadeckiego 13 w Siemianowicach Śląskich między innymi dla około: - 28 dzieci starszych, kolacji przez 252 dni robocze w roku oraz obiadów przez 62 dni roboczych wolnych od nauki - 12 dzieci młodszych, śniadań przez 252 dni roboczych oraz obiadów przez 252 dni roboczych Przewidywana liczba śniadań dla dzieci młodszych: 3.024 Przewidywana liczba obiadów dla dzieci młodszych: 3.024 Przewidywana liczba kolacji dla dzieci starszych: 7.056 Przewidywana liczba obiadów dla dzieci starszych: 1.736.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.52.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.