To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-10-21
Ogłoszenie nr 328539 - 2016 z dnia 2016-10-21 r.
Ostrołęka: "Działania w zakresie utrzymania urządzeń melioracji wodnych podstawowych i wód
istotnych dla regulacji stosunków wodnych na potrzeby rolnictwa na terenie powiatu przasnyskiego,ostrowskiego i wyszkowskiego Oddział Ostrołęka"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 310434-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Ostrołęce, krajowy numer identyfikacyjny
58558400103, ul.
ul. Poznańska
19,
07409
Ostrołęka, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
297 603 226, faks
297 604 657, e-mail
zfsuo.ostroleka@warszawa.wzmiuw.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.wzmiuw.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Wojewódzka Samorządowa Jednostka Organizacyjna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Działania w zakresie utrzymania urządzeń melioracji wodnych podstawowych i wód istotnych dla regulacji stosunków wodnych na potrzeby rolnictwa na terenie powiatu przasnyskiego,ostrowskiego i wyszkowskiego Oddział Ostrołęka"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):UW/O-4103.ZP.100/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2.1 ?Przedmiotem zamówienia jest "Działania w zakresie utrzymania urządzeń melioracji wodnych podstawowych i wód istotnych dla regulacji stosunków wodnych na potrzeby rolnictwa na terenie powiatu przasnyskiego, ostrowskiego i wyszkowskiego Oddział Ostrołęka". 2.2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik nr. 10 do SIWZ. Część 1 - Utrzymanie urządzeń melioracji wodnych podstawowych: ?Naprawa stopnia (1ST) oraz ubezpieczeń w obrębie budowli - rzeka Rów A w km 6+320 msc. Michalin, gmina Somianka, powiat wyszkowski, ?Naprawa dwóch stopni (1ST w km 5+180, 2ST w km 5+573) - rz. Struga msc. Niemiry, gm. Brańszczyk, powiat wyszkowski ?Naprawa umocnień i uzupełnienie ubytków betonów na podjazdach mostu i płycie przejazdowej (1 M) oraz ubezpieczenie skarpy rzeki przed dalszą erozją - rz. Fiszor Lewy w km 4+160 msc. Dębinki, gmina Zabrodzie, powiat wyszkowski, Część 2 - Utrzymanie urządzeń melioracji wodnych podstawowych: ?Naprawa zastawki na rzece Prut w km 17+610 miejscowości Komorowo, gmina Rząśnik, powiat wyszkowski. Część 3 - Utrzymanie urządzeń melioracji wodnych podstawowych: ?Naprawa dwóch stopni (4ST w km 14+637, 6ST w km 16+079) oraz zabudowa wyrw i umocnienie stopy skarpy w obrębie budowli 2ST w km 12+270- rzeka Wymakracz, msc. Długosiodło gm. Długosiodło, powiat wyszkowski, Część 4 - Utrzymanie urządzeń melioracji wodnych podstawowych: Zabudowa wyrwy na rzece Orzyc w km 73+200 - 73+500, miejscowości Jednorożec, gmina Jednorożec, powiat przasnyski. Część 5 - Utrzymanie urządzeń melioracji wodnych podstawowych: - Prace naprawcze na lewostronnym obwałowaniu rzeki Bug w msc. Kiełczew, Prostyń, Borowe, Treblinka, Boreczek, gm. Małkinia Górna, powiat ostrowski, - Naprawa przepustu na rzece Wymakracz w km 28+080 w msc. Sielc, gm. Ostrów Mazowiecka, powiat ostrowski 2.4. Zatrudnienie na umowę o pracę 2.4.1. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę co najmniej 3 osób, które będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z realizacją zamówienia przez cały okres jego trwania. 2.4.2. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia osób przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: a) Operator sprzętu mechanicznego - 1 osoba, b) Pracownicy fizyczni - 2 osoby, 2.4.3. Czynności poszczególnych pracowników zostały określone w uproszczonej dokumentacji technicznej. 2.5 Wykonawca w dniu podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu oryginały umów zawartych z osobami które będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z realizacją zamówienia. Osoby te muszą być zatrudnione przez cały czas trwania umowy. Przed rozpoczęciem prac Wykonawca przedstawi kopie formularza ZUS ZUA osób zatrudnionych do realizacji zamówienia. 2.6 W trakcie realizacji robót Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli zatrudnienia osób o których mowa w pkt. 2.5. Wykonawca w terminie 5 dni na każde żądanie Zamawiającego przedstawi Zamawiającemu kopie umowy o pracę osób zatrudnionych, o których mowa w pkt.2.5. Wykonawca powinien uzyskać od zatrudnionych pracowników, o których mowa w pkt.2.5 zgodę na dostęp do danych osobowych przez Zamawiającego w celu prawidłowej realizacji umowy. Dodatkowo Wykonawca powinien przedstawić Zamawiającemu Druk DRA i do tego załącznik RCA z elektronicznym lub pocztowym dowodem przesłania z którego będzie wynikła dowód opłacenia skałek do ZUS za osoby o których mowa w pkt.2.5. 2.7.W przypadku nie zatrudnienia przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego liczby osób na umowę o pracę lub nie przedstawienia Zamawiającemu na jego żądanie umów o prace dokumentujących świadczenie pracy oraz druku ZUS DRA i załącznika RCA, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 2 000,00 zł. Kara będzie naliczana za każdy miesiąc, w którym Wykonawca nie wypełnił zobowiązania zatrudnienia na umowę o prace osób o których mowa w pkt 2.4. 2.8 Zamawiający dopuszcza zmianę osób o których mowa w pkt 2.4.1. W przypadku zmiany tychże osób Wykonawca jest zobowiązany w ciągu 10 dni do zmiany dostarczyć zamawiającemu kopie umów zawartych z tymi osobami które będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z realizacją zamówienia wraz z kopią formularza ZUS ZUA. Osoby te muszą być zatrudnione przez cały czas trwania umowy. 3. dla części 4 i 5 wykonawca zapewni osobę odpowiedzialną za kierowanie robotami stanowiącymi przedmiot zamówienia, posiadającą doświadczenie w nadzorowaniu przedmiotowych praczgodnych z opisem przedmiotu zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45246400-7
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Utrzymanie urządzeń melioracji wodnych podstawowych na rz. Rów A, Struga, Fiszor Lewy, powiat wyszkowski |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT82427.48 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 130373.59 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Utrzymanie urządzeń melioracji wodnych podstawowych na rz. Prut, pow. wyszkowski |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT33539.24 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 39364.28 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Utrzymanie urządzeń melioracji wodnych podstawowych na rz. Wymakracz, pow. wyszkowsk |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT129226.94 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 157914.71 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Utrzymanie urządzeń melioracji wodnych podstawowych na rz. Orzyc, pow. przasnyski |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT64125.77 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 74242.80 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Utrzymanie urządzeń melioracji wodnych podstawowychna obwałowaniu rz. Bug i na rz. Wymakracz, pow. ostrowski |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT53392.98 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 88560 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OSTROŁĘKI
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia przez koncesjonowanego wykonawcą posiadającego status SUFO na rzecz Muzeum Kultury Kurpiowskiej w Ostrołęce
- Dostawa rękawic medycznych
- Budowa oświetlenia zewnętrznego lampami z własnym źródłem zasilania na obiektach zespołów szkół powiatowych
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miasta Ostrołęka
- Remont drogi powiatowej nr 2560W Piski - Kleczkowo na odcinku od miejscowości Mieczki Ziemaki do miejscowości Kleczkowo na terenie gminy Troszyn
- Przebudowa i zmiany w zakresie spełnienia warunków ochrony przeciwpożarowej budynku administracyjno - biurowego przy ul. A. E. Fieldorfa "Nila" 15 w Ostrołęce. Etap II
więcej: przetargi w Ostrołęce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.