eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Konserwacja i bieżące utrzymanie urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie miasta Rzeszowa



Ogłoszenie z dnia 2011-12-13

Rzeszów: Konserwacja i bieżące utrzymanie urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie miasta Rzeszowa
Numer ogłoszenia: 328517 - 2011; data zamieszczenia: 13.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Rzeszów - Miejski Zarząd Dróg w Rzeszowie, ul. Targowa 1, 35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 748 37 00, faks 17 852 62 23.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i bieżące utrzymanie urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie miasta Rzeszowa.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i bieżące utrzymanie urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie miasta Rzeszowa Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do umowy zawierające lokalizacje urządzeń oświetleniowych. Utrzymanie punktów świetlnych i innych urządzeń obejmuje: 1. Planowe czynności eksploatacyjne: a) przeglądy techniczne urządzeń, aparatury zasilającej, pomiarowej i sterowniczej, b) oględziny tras linii napowietrznych i kablowych, c) przeglądy techniczne opraw i wnęk latarni, d) pomiary skuteczności ochrony od porażeń potwierdzone protokołem, e) prowadzenie dokumentacji eksploatacji konserwowanych urządzeń, f) czyszczenie kloszy i odbłyśników przy każdej wymianie źródeł światła, g) indywidualna wymiana źródeł światła na bieżąco po ich zużyciu, h) składanie miesięcznych raportów z wykonanych czynności, wraz z kopiami protokołów; 2. Czynności awaryjne: a) wymiana uszkodzonych elementów układu zasilania i sterowania, b) naprawa, bądź wymiana uszkodzonych kabli (wymiana dotyczy tylko kabli będących na majątku Zakładu), c) naprawa zerwanych przewodów, d) wymiana uszkodzonych źródeł światła, dławików, kondensatorów, e) wymiana uszkodzonych opraw oświetleniowych, f) naprawa bądź wymiana uszkodzonych reflektorów (dotyczy tylko urządzeń będących na majątku Zakładu), g) wymiana uszkodzonych słupów, h) malowanie i konserwacja metalowych konstrukcji latarni, szaf i tablic rozdzielczych, i) wymiana uszkodzonych wysięgników, tabliczek ostrzegawczych, drzwiczek wnęk latarni, j) składanie kwartalnych raportów z wykonanych czynności. 4. Czynności awaryjne dotyczą także urządzeń i punktów świetlnych stanowiących majątek Gminy a włączonych do sieci PGE, uszkodzonych w wyniku aktów wandalizmu, kradzieży i kolizji drogowych. 5. Naprawa urządzeń uszkodzonych w wyniku aktów wandalizmu, kradzieży i kolizji drogowych będzie realizowana na oddzielne zlecenie a wyceniana będzie w oparciu o stawki podane w załączniku. 6. Na terenie Rzeszowa liczba chwilowo niesprawnych źródeł światła w stosunku do ogólnej liczby nie powinna przekraczać 5% (95% sprawne). 7. Okresowe kontrole stanu oświetlenia Zamawiający przeprowadzać będzie nie rzadziej niż raz na 3 miesiące wspólnie z przedstawicielem Wykonawcy. 8. Usuwanie awarii i uszkodzeń: - w przypadku zagrożenia dla ludzi lub mienia - niezwłocznie od zgłoszenia lub stwierdzenia awarii, - do 12 godzin od zgłoszenia - usuniecie awarii i przywrócenie działania oświetlenia (nie dotyczy pojedynczego punktu świetlnego), - do 48 godzin od zgłoszenia - przywrócenie działania pojedynczych punktów świetlnych. W przypadku wystąpienia większych nie dających się przewidzieć uszkodzeń a niemożliwych do usunięcia w podanych terminach, czas naprawy należy uzgodnić z Zamawiającym. 9. Wykonawca powinien posiadać awaryjną rezerwę nowych materiałów, niezbędnych do likwidacji uszkodzeń. 10. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia (o około 3%) lub zmniejszenia ilości konserwowanych punktów świetlnych w okresie realizacji przedmiotu zamówienia. Zwiększenie lub zmniejszenie liczby punktów świetlnych w danym miesiącu potwierdzone będzie protokołem, podpisanym przez upoważnionych przedstawicieli stron: Zamawiającego i Wykonawcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PGE Dystrybucja SA, ul. Garbarska 21A, 20-340 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2113821,14 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2600000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2600000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2600000,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamawiający wszczął postępowanie w trybie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a) Ustawy, przekazując Wykonawcy - PGE Dystrybucja S.A. zaproszenie do negocjacji wraz z informacjami niezbędnymi do przeprowadzenia postępowania. Zamawiający zaprosił do negocjacji Spółkę PGE Dystrybucja S.A., gdyż jest właścicielem znaczącej większości (ponad 80%) urządzeń oświetleniowych oświetlających ulice, place i drogi publiczne w Rzeszowie. Spółka ta od lat nie wyraża zgody, aby obce podmioty zajmowały się utrzymaniem jej urządzeń. Przepisy art. 18 ust. 1 punkt 3 ustawy - Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006 r. nr 89, poz. 625 ze zm.) nakładają na Gminy, zatem i na Gminę Miasto Rzeszów obowiązek finansowania oświetlenia ulic, placów i dróg publicznych znajdujących się na terenie gminy. Z uwagi na powyższe oraz stanowisko spółki, Gmina nie ma możliwości wyboru innego Wykonawcy do realizacji ww. zadania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.