Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-10-03
Bielsko-Biała: Remont 10 lokali mieszkalnych będących w zasobie mieszkaniowym
Gminy Bielsko-Biała, zarządzanych przez
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej
Etap XXIII
Numer ogłoszenia: 328514 - 2014; data zamieszczenia: 03.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej , ul. Lipnicka 26, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 33 499 06 02, faks 33 499 06 02; 499 06 11.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zgm.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont 10 lokali mieszkalnych będących w zasobie mieszkaniowym Gminy Bielsko-Biała, zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej Etap XXIII.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont 10 lokali mieszkalnych będących w zasobie mieszkaniowym Gminy Bielsko-Biała, zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej Etap XXIII 1) remont pustostanu położonego przy ul. Mieszka I 36c/22, przeznaczonego na lokal mieszkalny, obejmujący wykonanie robót ogólnobudowlanych i elektrycznych, zgodnie z załączonymi do specyfikacji przedmiarami robót - załącznik nr 2 do siwz, które stanowią szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Powierzchnia użytkowa lokalu - 45,95m2. Pomiary elektryczne Wykonawca jest zobowiązany wykonać łącznie ze schematem ideowym zasilania, 2) remont pustostanu położonego przy ul. Relaksowa 16/22, przeznaczonego na lokal mieszkalny, obejmujący wykonanie robót ogólnobudowlanych i elektrycznych, zgodnie z załączonym do specyfikacji przedmiarem robót - załącznik nr 2 do siwz, który stanowi szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Powierzchnia użytkowa lokalu - 39,65 m2. Pomiary elektryczne Wykonawca jest zobowiązany wykonać łącznie ze schematem ideowym zasilania, 3) remont pustostanu położonego przy ul. Komorowicka 32/2, przeznaczonego na lokal socjalny, obejmujący wykonanie robót ogólnobudowlanych i elektrycznych zgodnie z załączonymi do specyfikacji przedmiarami robót - załącznik nr 2 do siwz, który stanowi szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Powierzchnia użytkowa lokalu - 31,54 m2. Pomiary elektryczne Wykonawca jest zobowiązany wykonać łącznie ze schematem ideowym zasilania, 4) remont pustostanu położonego przy: ul. Czechowicka 7/6, przeznaczonego na lokal mieszkalny, obejmujący wykonanie robót ogólnobudowlanych i elektrycznych, zgodnie z załączonymi do specyfikacji przedmiarami robót - załącznik nr 2 do siwz, który stanowi szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Powierzchnia użytkowa lokalu - 29,78 m2. Pomiary elektryczne Wykonawca jest zobowiązany wykonać łącznie ze schematem ideowym zasilania, 5) remont pustostanu położonego przy ul. Jesionowa 21/70, przeznaczonego na lokal mieszkalny, obejmujący wykonanie robót ogólnobudowlanych, zgodnie z załączonym do specyfikacji przedmiarem robót - załącznik nr 2 do siwz, który stanowi szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Powierzchnia użytkowa lokalu - 35,33 m2. 6) remont pustostanu położonego przy ul. Legionów 37/11, przeznaczonego na lokal mieszkalny, obejmujący wykonanie robót ogólnobudowlanych i elektrycznych, zgodnie z załączonymi do specyfikacji przedmiarami robót - załącznik nr 2 do siwz, które stanowią szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Powierzchnia użytkowa lokalu - 34,19 m2. Pomiary elektryczne Wykonawca jest zobowiązany wykonać łącznie ze schematem ideowym zasilania, 7) remont pustostanu położonego przy ul. Szkolna 14/10, przeznaczonego na lokal mieszkalny, obejmujący wykonanie robót ogólnobudowlanych, zgodnie z załączonymi do specyfikacji przedmiarami robót - załącznik nr 2 do siwz, które stanowią szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Powierzchnia użytkowa lokalu - 30,53 m2. 8) remont pustostanu położonego przy ul. Piastowska 26/14, przeznaczonego na lokal mieszkalny, obejmujący wykonanie robót ogólnobudowlanych i elektrycznych, zgodnie z załączonymi do specyfikacji przedmiarami robót - załącznik nr 2 do siwz, które stanowią szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Powierzchnia użytkowa lokalu - 52,54 m2. Pomiary elektryczne Wykonawca jest zobowiązany wykonać łącznie ze schematem ideowym zasilania, 9) remont pustostanu położonego przy ul. Dębowej 6/11, przeznaczonego na lokal mieszkalny, obejmujący wykonanie robót ogólnobudowlanych i elektrycznych, zgodnie z załączonymi do specyfikacji przedmiarami robót - załącznik nr 2 do siwz, które stanowią szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Powierzchnia użytkowa lokalu - 34,94 m2. Pomiary elektryczne Wykonawca jest zobowiązany wykonać łącznie ze schematem ideowym zasilania, 10) remont pustostanu położonego przy ul. Dębowa 4/2, przeznaczonego na lokal mieszkalny, obejmujący wykonanie robót elektrycznych, zgodnie z załączonymi do specyfikacji przedmiarami robót - załącznik nr 2 do siwz , który stanowią szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Powierzchnia użytkowa lokalu - 35,02 m2. Pomiary elektryczne Wykonawca jest zobowiązany wykonać łącznie ze schematem ideowym zasilania..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.41 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.44.81.00 - 45.44.81.00 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.26.26.00 - Różne specjalne roboty budowlane 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: z art. 45 ust. 1, pkt. 2 ustawy Zamawiający wymaga, aby oferta była zabezpieczona wadium, wysokość wadium wynosi - 1 757,21 PLN słownie: jeden tysiąc siedemset pięćdziesiąt siedem złotych 51/100.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Weryfikacja spełnienia tego warunku dokonywana będzie w oparciu o: a) o wszystkie zrealizowane roboty budowlane w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, w tym, b) o najważniejsze roboty budowlane - roboty budowlane wymagane przez Zamawiającego - co najmniej 4 roboty budowlane w lokalach takich jak np.: mieszkalne, hotelowe, socjalne itp., odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, każda o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 złotych. Przez roboty odpowiadające przedmiotowi zamówienia Zamawiający rozumie wykonanie robót remontowych ogólnobudowlanych, instalacyjnych, elektrycznych, centralnego ogrzewania, wodno-kanalizacyjnych itp. w lokalach mieszkalnych i usługowych,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Weryfikacja tego warunku dokonywana będzie w oparciu o kwalifikacje zawodowe, doświadczenie, wykształcenie, tj. Wykonawca winien dysponować: a) 1 osobą przewidzianą do kierowania robotami posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie przedmiotu zamówienia będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającą wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej lub dokumenty równoważne (dotyczy wszystkich części zamówienia), b) w zakresie robót elektrycznych - minimum 1 osobą przewidzianą do realizacji zamówienia w zakresie branży elektrycznej posiadającą świadectwo kwalifikacyjne (D) i (E) uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń i instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych, c) w zakresie robót instalacyjnych branży instalacyjnych c.o., wod-kan, gaz - minimum 1 osobą przewidzianą do realizacji zamówienia posiadającą świadectwo kwalifikacyjne (E) uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji gazowych,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Weryfikacja tego warunku dokonywana będzie w oparciu o aktualną polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż 250 000,00 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
oraz informację wraz z dowodami poświadczającymi, że 4 roboty budowlane wymagane przez Zamawiającego zostały wykonane w sposób należyty oraz czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zgm.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej ul. Lipnicka 26 w pokoju nr 3a (parter), od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2014 godzina 12:00, miejsce: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej ul. Lipnicka 26, w pokoju nr 3a (parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w obrębie ewidencyjnym Kobiernice, w jednostce ewidencyjnej 240208_2 Porąbka
- "16/24 - Wykonanie usługi przeglądów technicznych aparatury medycznej i urządzeń"
- Dostawa systemu do ogrzewania pacjenta dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii - Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II, w Bielsku-Białej.
- Dobudowa windy do budynku Liceum Ogólnokształcącego im. M. Skłodowskiej-Curie w Czechowicach-Dziedzicach przy ul. Konopnickiej 9
- Zakup sprzętu informatycznego dla Starostwa Powiatowego w Bielsku-Białej
- "Wykonanie uproszczonych inwentaryzacji architektonicznych budynków dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej"
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Przebudowa lokali wraz z remontem części wspólnych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z usługami w parterze przy ul. Wschodniej 40 w Łodzi.
- Przebudowa sanitariatów oraz pomieszczenia socjalnego przy ul. Dawida 2 we Wrocławiu
- Wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych zlokalizowanych przy Rwańskiej 1/3 m 7, Ks. P. Skargi 4 m 6, Plac Czarnieckiego 3 m 4A w Piotrkowie Trybunalskim
- Budowa, przebudowa i remont strażnicy OSP Bogdaniec
- Przebudowa budynku lecznicy weterynaryjnej i zmiana jego sposobu użytkowania na magazyn epizootyczny dla celów weterynaryjnych- etap II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.