eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Modernizacja obiektu Hali Sportowej MOSiR, ul. Wschodnia 2 w Zgierzu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-10-21

Ogłoszenie nr 328514 - 2016 z dnia 2016-10-21 r.

Zgierz: Modernizacja obiektu Hali Sportowej MOSiR, ul. Wschodnia 2 w Zgierzu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 312850


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Zgierz, krajowy numer identyfikacyjny 47205772100000, ul. Plac Jana Pawła II  16, 95100   Zgierz, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 0427162854 w. 200, 7143200, faks 427 143 203, e-mail estasiak@umz.zgierz.pl
Adres strony internetowej (URL): www.umz.zgierz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja obiektu Hali Sportowej MOSiR, ul. Wschodnia 2 w Zgierzu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IR.271.23.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

A/ Przedmiot zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych w ramach modernizacji obiektu Hali Sportowej Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Zgierzu, położonej przy ulicy Wschodniej 2, zgodnie z dokumentacją projektową, stanowiącą załącznik nr 1, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 2), pozwoleniem na budowę, sztuką budowlaną, wiedzą techniczną i aktualnie obowiązującymi normami i przepisami oraz z najwyższą starannością, jak również w sposób kompletny z punktu widzenia celu jakiemu mają służyć. Przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 3, należy traktować jako materiał pomocniczy, nie będący podstawą opisu przedmiotu zamówienia i obliczenia ceny ryczałtowej oferty. Załącznik nr 1 obejmuje: a) Projekt Budowlany pt. "Modernizacja elewacji i zewnętrznej ślusarki otworowej oraz schodów zewnętrznych istniejącej hali sportowej", opracowany przez Firmę Projektowo-Budowlaną architekt Janusz Patora - marzec 2016 r. b) Projekt Wykonawczy pt. "Roboty modernizacyjne w obrębie hali sportowej - Etap I", opracowany przez Firmę Projektowo-Budowlaną architekt Janusz Patora - sierpień 2016 r. Zakres rzeczowy zamówienia w szczególności obejmuje: 1. Demontaż istniejących części ścian zewnętrznych i montaż systemowej zabudowy ścian osłonowych posiadających wykończone poszycie wewnętrzne i zewnętrzne wraz z ociepleniem oraz montażem zadaszeń nad wejściami do budynku w systemie montowanej elewacji. 2. Wymianę zewnętrznej i częściowo wewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej (z wyłączeniem okien w projektowanej ścianie południowej, w części przeszklonej). 3. Naprawę żelbetowej i stalowej konstrukcji zewnętrznych schodów ewakuacyjnych oraz balustrad schodowych wraz z montażem dodatkowych poręczy. 4. Naprawę zewnętrznej ściany fundamentowej wraz z cokołem zlokalizowanej wzdłuż pomieszczeń technicznych (pomieszczenie wentylatorni oraz węzła cieplnego). 5. Demontaż istniejącej zewnętrznej drabiny wyłazowej i montaż nowej konstrukcji. 6. Wymianę rynien, obróbek blacharskich oraz rur spustowych. 7. Częściowe skucie oraz wykonanie fragmentów ścian murowanych w elewacjach szczytowych. 8. Wykończenie istniejących cokołów wzdłuż ścian podłużnych pod projektowanymi ścianami kurtynowymi. 9. Naprawę szczytowych ścian fundamentowych zlokalizowanych od strony południowo -wschodniej. 10. Wykonanie prac konserwacyjnych podnoszących parametry nośności oraz odporności na warunki atmosferyczne głównych dźwigarów nośnych zadaszenia hali. B/ Warunki realizacji zamówienia: 1. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym w szczególności: - koszty prób, badań i odbiorów, - koszty wywozu gruzu i innych materiałów łącznie z ich utylizacją, - koszty zabezpieczenia prowadzonych robót budowlanych, - koszty zabezpieczenia budynku hali w trakcie prowadzenia robót budowlanych. - inne określone w Ogólnych warunkach umowy wykonania i odbioru robót budowlanych. 2. Wykonawca winien zorganizować zaplecze socjalne i magazynowe na terenie ośrodka MOSiR, przy ul. Wschodniej 2. Zajęcie terenu pod zaplecze i składowanie materiałów nie powinno utrudniać działalności Ośrodka. 3. Wykonawca winien dołożyć wszelkich starań w celu zabezpieczenia majątku Zamawiającego znajdującego się na terenie placu budowy przed kradzieżą. Wszystkie zauważone przez Wykonawcę nieprawidłowości w tym zakresie powinny być natychmiast zgłaszane Zamawiającemu. 4. Wykonawca winien zabezpieczyć przed uszkodzeniem istniejący wokół obiektu drzewostan. 5. Po wykonaniu robót budowlanych Wykonawca uporządkuje zajęty wokół obiektu i pod zaplecze budowy teren Ośrodka. 6. Wszelkie szczegóły dotyczące wykonywanej pracy, niewyjaśnione w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej, Wykonawca winien uzgadniać z Zamawiającym, a gdy zajdzie taka potrzeba również z Projektantem. 7. Roboty budowlane Wykonawca winien prowadzić pod nadzorem uprawnionego kierownika budowy, zgodnie z decyzją o pozwoleniu na budowę. 8. Wykonawca winien dysponować osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Na okres realizacji robót wymagane jest, aby wykonawca lub podwykonawca zatrudniał na umowę o pracę: 3 osoby w specjalności murarz, 1 osobę w specjalności ślusarz/spawacz i 1 osobę w specjalności dekarz. 9. Wykonawca zobowiązany jest w umownym terminie realizacji zamówienia uzyskać w imieniu Zamawiającego decyzję pozwolenia na użytkowanie obiektu. 10. Wykonawca nie może umieszczać żadnych reklam na terenie budowy bez zgody Zamawiającego, za wyjątkiem tablicy informacyjnej budowy. Uwaga: Przed rozpoczęciem robót należy sprawdzić stan budynku w obrębie planowanych robót budowlanych. W przypadku rozbieżności z dokumentacją projektową, należy zgłosić powyższy fakt do Zamawiającego

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45212225-9
Dodatkowe kody CPV: 45400000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/10/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT3183354.54
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Modernizacja obiektu Hali Sportowej MOSiR ul. Wschodnia 2 w Zgierzu ,  budmar@autoraf.pl,  ul. Krańcowa 31-33a,  97-200,  Tomaszów Mazowieci,  kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2347673.94
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2347673.94
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2779784.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.