eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Galewice › Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami dla miejscowości Kaski, Niwiska, Osowa i Kużaj

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-24

Galewice: Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami dla miejscowości Kaski, Niwiska, Osowa i Kużaj
Numer ogłoszenia: 328489 - 2008; data zamieszczenia: 24.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Galewicach , ul. Wieluńska 5, 98-405 Galewice, woj. łódzkie, tel. 062 7838039, faks 062 7838039.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami dla miejscowości Kaski, Niwiska, Osowa i Kużaj.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający oczekuje opracowania efektywnego rozwiązania problemu odbioru ścieków z miejscowości Kaski, Niwiska, Osowa i Kużaj na oczyszczalnię ścieków w Galewicach wykorzystując do przesyłu istniejącą sieć kanalizacji sanitarnej w Galewicach. 1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 1.1. Zakres kanalizacji sanitarnej z przyłączami dla danych miejscowości określają projekty decyzji o ustalenie lokalizacji celu publicznego stanowiące załącznik nr 4,5,6 do SIWZ opracowane na podstawie koncepcji gospodarki ściekowej. Koncepcja gospodarki ściekowej dla miejscowości Kaski, Niwiska, Osowa,Kużaj przewiduje; -długość kanalizacji grawitacyjnej -ca 11,0km, -długość rurociągów tłocznych -ca 4,0km, -długość rurociągów ciśnieniowych-ca 2,0km, - ilość tłoczni ścieków-4szt. Jednocześnie podajemy ilość mieszkańców i podmiotów gospodarczych działających w danej miejscowości; Kaski- 190 osób, sklep ogólnospożywczy, Niwiska-289osób, zakład stolarski, zakład ogólnobudowlany, salon odnowy biologicznej, usługi transportowe, Osowa - 362 osoby, dwa sklepy ogólnospożywcze, dwa zakłady elektryczne, zakład ogólnobudowlany, zakład stolarski, usługi transportowe, Kużaj-168 osób, sklep ogólnobudowlany, zakład ogólnobudowlany. Wartości podane powyżej należy traktować jako przybliżone głownie w celu ujednolicenia danych wyjściowych do przygotowania oferty. Dane te nie mogą być wykorzystywane do celów projektowania bez weryfikacji. Przewidywane materiały i urządzenia w projekcje sieci kanalizacji sanitarnej winny posiadać rozwiązania technologiczne, parametry urządzeń i materiały takie same lub wyższe jakie zostały zastosowane przy budowie sieci kanalizacji sanitarnej w Galewicach. Projekty budowlane, wykonawcze i dokumentacje kosztorysowe winny być opracowane dla każdej miejscowości przy uzyskaniu jednej dla wszystkich prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę, dotyczy to również przyłączy energetycznych dla tłoczni. Projekt winien jednoznacznie rozróżniać zgodnie z obowiązującymi przepisami zasięg sieci kanalizacji sanitarnej realizowany przez Zamawiającego i zasięg przyłączy kanalizacyjnych i instalacji wewnętrznej realizowanej przez właścicieli posesji. Wskazane jest projektowanie sieci kanalizacyjnej poza pasem drogowym. Wstępny projekt-koncepcja wraz z przedłożonym uzasadnieniem przyjęcia ważniejszych rozwiązań technicznych i proponowanych do zastosowania materiałów należy uzgodnić z Zamawiającym. W ramach zadania należy wykonać i dostarczyć mapy do celów projektowych, materiały niezbędne do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizacje przedsięwzięcia, raport oddziaływania na środowisko, zaświadczenia organu odpowiedzialnego za monitorowanie obszaru Natura 2000, dokumentacje kosztorysową z podziałem na miejscowości, zbiorcze zestawienie kosztów, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, studium wykonalności projektu na potrzeby uzyskania dotacji z Unii Europejskiej lub WFOŚiGW w Łodzi, techniczne badanie podłoża gruntowego, wszystkie niezbędne warunki techniczne, opinie, pozwolenia, uzgodnienia itp. sprawdzenia rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów do uzyskania decyzji zatwierdzającej dokumentację i decyzji o pozwoleniu na budowę jak również prowadzenie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji projektu. 1.2 Opracowanie kosztorysowej dokumentacji obejmuje; -przedmiary robót z podziałem na miejscowości i przyłącza energetyczne, -kosztorysy szczegółowe budowlane z podaniem na miejscowości i przyłącza energetyczne, -kosztorysy inwestorskie z podziałem na miejscowości i przyłącza energetyczne, -zbiorcze zestawienie kosztów, Wymagane jest opracowanie zbiorcze maszyn, urządzeń i materiałów podstawowych z podaniem ceny i adresu producenta. 1.3 Sprawy terenowo-prawne -zgody właścicieli terenu na przejścia sieci kanalizacyjnej sanitarnej z przyłączami i lokalizacją tłoczni z zasilaniem energetycznym uzyska wybrany Wykonawca, -projekt budowlany i wykonawczy opracowany przez Wykonawcę powinien posiadać wymagane przepisami warunki techniczne i uzgodnienia oraz dokumenty konieczne do uzyskania decyzji zatwierdzającej dokumentację i decyzji o pozwoleniu na budowę, -koszty uzyskania map do celów projektowych, materiałów niezbędnych do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizacje przedsięwzięcia, raportu oddziaływania na środowisko, zaświadczenia organu odpowiedzialnego za monitorowanie obszaru Natura 2000, dokumentacji kosztorysowej z podziałem na miejscowości, zbiorcze zestawienie kosztów, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, studium wykonalności projektu na potrzeby uzyskania dotacji z Unii Europejskiej lub WFOŚiGW w Łodzi, techniczne badanie podłoża gruntowego, wszystkie niezbędne warunki techniczne, opinie, pozwolenia, uzgodnia itp. sprawdzenie rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów do uzyskania decyzji zatwierdzającej dokumentację i decyzji o pozwoleniu na budowę jak również prowadzenie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji projektu oferent ujmie w cenie ofertowej, - dokumentację projektową i kosztorysową należy opracować w czterech egzemplarzach i wersji elektronicznej, 2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Oferty, które nie będą obejmować wszystkich części zamówienia zostaną odrzucone. 3. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających i wnoszenia ofert wariantowych. 4. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 6. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu umowy. Zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Nr 2151/2151/2003 zastosowano do robót objętych przetargiem kody CPV niezbędny do określenia przedmiotu zamówienia - 74.23.20.00 - 74.23.20.00 usługi inżynieryjne w zakresie projektowania..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00-4.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 09.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wszelkie informacje przedstawione w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przeznaczone są wyłącznie w celu przygotowania oferty i w żadnym wypadku nie powinny być wykorzystywane w inny sposób, ani udostępniane osobom nie uczestniczącym w postępowaniu. 2. Ilekroć w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zastosowane jest pojęcie ustawa, bez bliższego określenia, o jaką ustawę chodzi, dotyczy ono ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U.2007r. Nr 223, poz.1655 z późniejszymi zmianami) 3. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi oferent. 4. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego może zostać unieważnione jedynie w przypadkach określonych w art. 93 ust.1 ustawy. O unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający zawiadamia równocześnie wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 5. Zamawiający w szczególnie uzasadnionych przypadkach zastrzega sobie prawo zmiany lub uzupełnienia treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zmiana może mieć miejsce w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wprowadzenia takiej zmiany, informacja o tym zostanie niezwłocznie doręczona wszystkim oferentom i będzie dla nich wiążąca. 6. Informacja o warunkach jakie muszą spełniać oferenci; a) spełniają wszystkie wymagania wynikające z oświadczeń, których listę przedstawiono w punkcie VII, b) -nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24, ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004roku Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz.U.2007r. Nr 223, poz1655 Z późniejszymi zmianami), -posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętych niniejszym zamówieniem, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca musi wykazać, że: -osoby realizujące projekt, posiadają uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie realizowanego zadania i są członkiem Izby Inżynierów Budownictwa, -wykonały z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej jedno równoważne zamówienie o wartości nie mniejszej niż 80% ceny ofertowej brutto. 7. Stwierdzenie spełnienia w/w warunków polegać będzie na analizie i ocenie dokumentów lub oświadczeń złożonych przez Wykonawców..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie obowiązującego w tym zakresie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.Nr 87, poz. 605) określa się poniżej wymagane dokumenty i złożenie oświadczenia według załącznika nr 2: 1. W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu na podstawnie art. 24 ustawy, od oferentów ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest przedstawienie wymienionych niżej dokumentów, a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2. W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca powinien przedłużyć następujące dokumenty: a) wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te wykonane zostały należycie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykonał minimum jedną usługę polegającą na zaprojektowaniu sieci kanalizacyjnej. b) oświadczenie , informację o osobach przewidzianych do opracowania projektu wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadane uprawnień budowlanych do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i dokument potwierdzający przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa w zakresie realizowanego zadania. Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże minimum jedną osobę z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacji w zakresie sieci i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń do projektowania obiektów budowlanych i przynależność jej do Izby Inżynierów Budownictwa. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.Nr 87, poz. 605) 4.W celu określenia wartości zamówienia i potwierdzenia, że oferta wykonawcy odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca powinien złożyć następujące dokumenty; a) -podać wartość zamówienia wyliczoną na podstawie pkt XV SIWZ Opis sposobu obliczania ceny oferty, b) -harmonogram realizacji zadania, c) -wypełniony formularz ofertowy według załącznika nr 1. Dokumenty składane w formie kserokopii winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.galewice.biuletyn.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Galewicel; 98-405 Galewice; ul. Wieluńska 5 ;pok.308.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Galewicel; 98-405 Galewice; ul. Wieluńska 5 ;pok.208.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.