eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sól › Roboty w zakresie melioracji wodnych w Nadleśnictwie Nowa Sól

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-02-27

Ogłoszenie nr 32846 - 2017 z dnia 2017-02-27 r.

Nowa Sól: Roboty w zakresie melioracji wodnych w Nadleśnictwie Nowa Sól
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 338928-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Nowa Sól, krajowy numer identyfikacyjny 970040296, ul. Ciepielowska  9, 67-100  Nowa Sól, państwo Polska, woj. lubuskie, tel. 683872431, faks 683879393, e-mail NowaSol@zielonagora.lasy.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_zielona_gora/nadl_nowa_sol/zamowienia_publiczne
Adres profilu: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_zielona_gora/nadl_nowa_sol/zamowienia_publiczne
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_zielona_gora/nadl_nowa_sol/zamowienia_publiczne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: jednostka państwowa nie posiadająca osobowości prawnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Roboty w zakresie melioracji wodnych w Nadleśnictwie Nowa Sól

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót w zakresie konserwacji melioracji wodnych polegających na: konserwacji, odtworzeniu i regulacji rowów oraz urządzeń melioracyjnych na terenie leśnictwa Przylaski, Niwiska, Mirocin i Solniki w Nadleśnictwie Nowa Sól. Roboty będą polegały w szczególności na: usunięciu karpin, ręcznym wykoszeniu porostów gęstych twardych ze skarp wygrabieniu wykoszonych porostów, odmuleniu mechanicznym cieków, profilowaniu skarp i dna rowów, ręcznym usuwaniu zatorów z drzew i gałęzi, naprawa mnichów i przepustów drogowych. Szczegółowe określenie zakresu i ilości robót zawarte jest w przedmiarze robót. Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w załącznikach nr 9, 10 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) - dotyczy wszystkich części i zadań zamówienia. Załącznik nr 9 - STWiOR zawiera dokładny opis czynności do wykonania usługi, sposób wykonania usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia oraz warunki odbioru, a w załącznikach nr 10 - PRZEDMIAR, opisano w szczególności ich rodzaj, wielkość i zakres. Wielkości poszczególnych czynności są wielkościami szacunkowymi, podanymi po to, aby dać wykonawcom wspólną podstawę dla sporządzenia oferty i późniejszej jej oceny. W związku z powyższym wielkości te nie mogą być traktowane jako ostateczne, a rozliczenie nastąpi w oparciu o rzeczywiste ilości wykonanych usług, potwierdzone w protokole odbioru robót. Prace utrzymaniowe na obiektach winny być wykonywane przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia, tj.: osoby (minimum jedna) posiadające uprawnienia w specjalności wodno-melioracyjnej lub konstrukcyjno-budowlanej o specjalizacji budowle hydrotechniczne lub obiekty budowlane melioracji wodnych. Prace na ww. obiektach winny być wykonywane pod nadzorem uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy. Uprawniony przedstawiciel Wykonawcy musi posiadać uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie we wskazanym powyżej zakresie oraz musi przynależeć do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Wszelkie wpisy w dzienniku postępu robót winny być dokonywane systematycznie przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy. Uprawniony przedstawiciel Wykonawcy dokonuje rejestracji w formie wpisów, dotyczących przebiegu robót oraz wszystkich zdarzeń i okoliczności zachodzących w toku ich wykonywania i mających znaczenie przy ocenie technicznej prawidłowości ich wykonania. Roboty budowlane należy prowadzić: - Zgodnie z dokumentacją dostarczoną przez Zamawiającego oraz formularzem cenowym. - Zgodnie z przepisami BHP w budownictwie i przepisami ustawy Prawo budowlane.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45246000-3
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT200465.80
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Usługowy SACH_MEL ,  ,  ul. 22 Lipca 41,  67-120,  Kożuchów ,  kraj/woj. lubuskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 246572,93
Oferta z najniższą ceną/kosztem 246572,93
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 246572,93
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.